Przetargi.pl
Usługa ubezpieczenia w zakresie Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej, oraz ubezpieczenia pojazdów Lubuskiego Szpitala Specjalistycznego Pulmonologiczno-Kardiologicznego w Torzymiu sp. z o.o.

Nord Partner Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 87100 Toruń, ul. Fałata
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 56 651 43 00 , fax. +48 56 651 43 01
  • Data zamieszczenia: 2018-03-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nord Partner Sp. z o.o.
    ul. Fałata 94
    87100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. +48 56 651 43 00, fax. +48 56 651 43 01
    REGON: 87107993200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.np.com.pl (strona internetowa Pełnomocnika); www.szpitaltorzym.pl (strona internetowa Zamawiającego)

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa ubezpieczenia w zakresie Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej, oraz ubezpieczenia pojazdów Lubuskiego Szpitala Specjalistycznego Pulmonologiczno-Kardiologicznego w Torzymiu sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa ubezpieczenia w zakresie Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej, oraz ubezpieczenia pojazdów Lubuskiego Szpitala Specjalistycznego Pulmonologiczno-Kardiologicznego w Torzymiu sp. z o.o. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania i zasady realizacji zamówienia określone są w załączniku nr 7 Opis przedmiotu zamówienia oraz we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamówienie dzieli się na poniższe części: Część 1 – Ubezpieczenie mienia Część 2 – Ubezpieczenie pojazdów Część 3 - Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, na jedną lub więcej wybranych części (a także na całość zamówienia).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga wykazania przez wykonawcę spełniania następujących warunków udziału w postępowaniu, dotyczących: kompetencji i uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenia na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z postępowania oraz dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, zamawiający żąda złożenia: zezwolenia właściwego organu nadzoru na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w zakresie wszystkich grup ryzyk zgodnym z przedmiotem zamówienia lub inny dokument wydany przez Komisję Nadzoru Finansowego potwierdzający prowadzenie działalności ubezpieczeniowej na terenie Polski w zakresie nie mniejszym niż wynika to z przedmiotu zamówienia; jeżeli wykonawca ma siedzibę poza terytorium RP zamiast dokumentów określonych powyżej składa dokument, lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę potwierdzające odpowiednio, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach