Przetargi.pl
Usługa sprzątania

Sąd Rejonowy Lublin-Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku ogłasza przetarg

  • Adres: 21-040 Świdnik, ul. Kard. S. Wyszyńskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 464 88 79 , fax. 81 464 88 79
  • Data zamieszczenia: 2018-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy Lublin-Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku
    ul. Kard. S. Wyszyńskiego 18
    21-040 Świdnik, woj. lubelskie
    tel. 81 464 88 79, fax. 81 464 88 79
    REGON: 6071619200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin-wschod.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sąd

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa sprzątania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje usługi sprzątania: I. Zadanie nr 1: powierzchni wewnętrznych zlokalizowanych w następujących budynkach: a) Sądu Rejonowego Lublin – Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku przy ul. Kard. S. Wyszyńskiego 18; 21-040 Świdnik, b) Ośrodka Kuratorskiego Nr 1 - Bychawa, ul. P. Ściegiennego 25, c) Ośrodka Kuratorskiego Nr 3 - Świdnik, ul. A. Mickiewicza 5, d) Ośrodka Kuratorskiego Nr 4 - Łęczna, ul. Szkolna 53, e) Ośrodka Kuratorskiego Nr 5 - Lublin, ul. Lotnicza 8. II. Zadanie nr 2: powierzchni zewnętrznych Sądu Rejonowego Lublin – Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku przy ul. Kard. S. Wyszyńskiego 18; 21-040 Świdnik. III. Zadanie nr 3: powierzchni wewnętrznych Sądu Rejonowego Lublin – Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku przy ul. Kard. S. Wyszyńskiego 14 – archiwum.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: a) ZADANIE NR 1 – 5 000.00 zł (słownie: pięć tysięcy zł 00/10); b) ZADANIE NR 2 – 2 000.00 zł (słownie: dwa tysiące zł 00/100); c) ZADANIE NR 3 – 100.00 zł (słownie: sto zł 00/100). 2. Każdy z Wykonawców ma obowiązek wnieść wadium przetargowe w wysokości sumy kwot wskazanych dla Zadania, w którym Wykonawca przystępuje do postępowania. 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 20 lipca 2018 r. do godziny 11:00. 4. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 110). 5. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy wskazany w § 1 ust. 9 s.i.w.z. 6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie innej niż w pieniądzu, gwarancja lub poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - wszystkich Współwykonawców lub lidera konsorcjum, jeżeli jest upoważniony do wniesienia wadium w imieniu Współwykonawców), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3) kwotę gwarancji, 4) termin ważności gwarancji, obejmujący co najmniej okres związania ofertą, 5) bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta do „zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w sytuacjach, gdy: a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw; b) lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej; c) Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy (art. 46 ust. 5 ustawy). 7. Postanowienia ust. 6 stosuje się również do poręczeń, określonych w ust. 4 lit. b) i e). 8. Na poleceniu przelewu powinien być umieszczony tytuł: „Wadium do przetargu nr LWZP-2401-3/18 – dotyczy zadania nr ………….” 9. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert (tj. przed datą i godziną wyznaczoną do składania ofert). W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu zleconego przez Wykonawcę lub dokumentu poświadczającego dokonanie przelewu jest warunkiem niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 10. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, do oferty należy załączyć w oddzielnej koszulce czy kopercie dokument gwarancji lub poręczenia (nie zszywać z ofertą) albo złożyć dokument gwarancyjny w kasie Sądu - pok. nr 113 (ul. Kard. S. Wyszyńskiego 18; 21-040 Świdnik) do dnia 20 lipca 2018 r. do godziny 11:00. Zamawiający zaleca składanie gwarancji lub poręczeń w formie oryginału. Zamawiający wymaga złożenia oryginału gwarancji lub oryginału poręczenia w zakresie wniesienia wadium w przypadku, gdy pozostawienie oryginału w posiadaniu Wykonawcy może uniemożliwić Zamawiającemu dochodzenie roszczeń przysługujących z gwarancji/poręczenia oraz jeżeli stwarza to zagrożenie wygaśnięcia/odwołania/bezskuteczności ustanowionego w ten sposób zabezpieczenia interesu Zamawiającego. W innym przypadku wystarczająca jest kopia dokumentu poświadczona (potwierdzona) za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. 11. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej zaleca się, aby dokument potwierdzający dokonanie przelewu został załączony do oferty. 12. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium w terminie lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona (art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potrzeby oceny ofert wg. tzw. procedury odwróconej oferta musi zawierać: a) wypełniony Formularz Ofertowy [w załączeniu wzór formularza do ewentualnego wykorzystania – załącznik nr 2 do s.i.w.z.], b) wypełniony Formularz Cenowy [w załączeniu wzór formularza do ewentualnego wykorzystania – załącznik nr 3 do s.i.w.z.], c) oświadczenia i dokumenty, o których mowa w § 6 ust. 1 [UWAGA: NIE NALEŻY SKŁADAĆ DOKUMENTÓW, O KTÓRYCH MOWA W § 6 UST. 2 ORAZ UST. 3 NA ETAPIE SKŁADANIA OFERT], d) w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika – pełnomocnictwo, o którym mowa w ust. 5 lit. b), e) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (uwaga: w przypadku spółki cywilnej, wspólników tej spółki uznaje się za Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), f) dokumenty dotyczące wadium zgodnie z postanowieniami § 8 s.i.w.z.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach