Przetargi.pl
Usługa reklamowa związana z 11 Małopolskim Festiwalem Smaku w 2015 roku, w tym plakatowanie na słupach i tablicach ogłoszeniowych oraz emisja reklamy na nośnikach typu citylight

Województwo Małopolskie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-156 Kraków, ul. Basztowa 22
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 4300394, 6303408,6303122 , fax. 012 6160144,6303126
  • Data zamieszczenia: 2015-02-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Małopolskie
    ul. Basztowa 22 22
    31-156 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 4300394, 6303408,6303122, fax. 012 6160144,6303126
    REGON: 35155428700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa reklamowa związana z 11 Małopolskim Festiwalem Smaku w 2015 roku, w tym plakatowanie na słupach i tablicach ogłoszeniowych oraz emisja reklamy na nośnikach typu citylight
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi reklamowej związanej z 11 Małopolskim Festiwalem Smaku w 2015 roku, w tym plakatowanie na słupach i tablicach ogłoszeniowych oraz emisja reklamy na nośnikach typu citylight. 2. Zamówienie składa się z 2 części. a). 1 część - Plakatowania na tablicach i słupach ogłoszeniowych typu okrąglak plakatami w formacie B1, b). 2 część - Emisja reklamy na 100 nośnikach typu citylight w związku z wielkim finałem 11 Małopolskiego Festiwalu Smaku, który odbędzie się w dniach 29-30 sierpnia 2015 r. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1). Część 1 - wykonanie usługi plakatowanie na tablicach i słupach ogłoszeniowych typu okrąglak na terenie miasta Krakowa, 1200 sztuk plakatów B1 w trzech etapach (po 400 sztuk na każdy etap): a). Terminy ekspozycji: 1. usługi plakatowania w związku z Wielkanocnym Małopolskim Smakiem: w dniach od 23.03 do 29.03.2015 r. 2. usługi plakatowania w związku z Wielkim finałem 11. Małopolskiego Festiwalu Smaku: w dniach od 24.08 do 31.08.2015 r. 3. usługi plakatowania w związku z Wigilijnym Małopolskim Smakiem: w dniach od 7.12. do 13.12.2015 r. b). Plakatowanie należy wykonać według następujących parametrów technicznych: 1. Wyklejenie plakatów w ilości od 2 do 5 obok siebie, na jeden nośnik reklamowy. 2. Za nośnik reklamowy uznaje się słup ogłoszeniowy typu okrąglak lub tablicę ogłoszeniową przeznaczoną do ekspozycji plakatów. 3. Wszystkie plakaty winny być umieszczone w środkowym lub górnym rzędzie nośnika reklamowego. 4. Plakaty umieszczone na nośnikach reklamowych winny być utrzymywane w stanie estetycznym, a w przypadku uszkodzenia Wykonawca powinien dokonać stosowanych napraw lub zastąpić nowym(i) plakatem(ami) z rezerwy plakatów, 5. Ilość plakatów: 400 plakatów w formacie B1 6. Lokalizacja: Plakaty winny być rozmieszczone w poszczególnych rejonach Krakowa w taki sposób, by suma rozklejonych plakatów wynosiła 400 sztuk na nośnikach ogłoszeniowych typu okrąglak lub tablicach ogłoszeniowych zapewnionych przez Wykonawcę 7. Plakaty powinny być rozmieszczone w następujących lokalizacjach: a) Stare Miasto - 200 plakatów b) Śródmieście - 100 plakatów c) Łobzów, Miasteczko Studenckie - 50 plakatów d) Pozostała część miasta Krakowa - 50 plakatów. 2). Część 2 - emisja reklamy na 100 nośnikach typu citylight w związku z wielkim finałem 11 Małopolskiego Festiwalu Smaku, który odbędzie się w dniach 29-30 sierpnia 2015 r. a). format: citylight b). druk, wyklejenie, emisja c). rozmiar: powierzchnia nie mniejsza niż 2 m? d). liczba nośników - 100 sztuk w Krakowie e). termin ekspozycji: dwutygodniowy w terminie między 15.08. a 31.08.2015 r. f). umiejscowienie: wiaty przystankowe zlokalizowane w miejscach o dużym natężeniu ruchu pieszego i/lub komunikacji zbiorowej (na przystankach, dworcach autobusowych, dworcach PKP, wiatach wolnostojących) g). Wykonanie raportu zawierającego zweryfikowaną liczbę odbiorców poszczególnych nośników. h). Zamawiający dopuszcza możliwość: 1. przyznania Wykonawcy tytułu Partnera Festiwalu, 2. zamieszczenia logotypu Wykonawcy na citylightach, 3. zamieszczenia logotypu Wykonawcy na stronie ww. Festiwalu, 4. informowania o partnerstwie w materiałach prasowych i PR dotyczących Festiwalu. 4. Warunki wykonania zamówienia zawarte są we wzorach umów stanowiących odpowiednio: załącznik nr 5a do siwz - dla części 1 zamówienia, załącznik nr 5b do siwz - dla części 2 zamówienia. 5. Wielkość zamówienia: dla części 1 - około 30000,00 zł netto, dla części 2 - około 8000,00 zł netto,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793400009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.malopolska.pl/umwm
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach