Muzeum Dom Rodzinny Ojca Świętego Jana Pawła II w Wadowicach ogłasza przetarg
- Adres: 34-100 Wadowice, ul. Kościelna 7
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 33 823 35 55 , fax. 33 823 35 57
- Data zamieszczenia: 2016-07-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Muzeum Dom Rodzinny Ojca Świętego Jana Pawła II w Wadowicach
ul. Kościelna 7 7
34-100 Wadowice, woj. małopolskie
tel. 33 823 35 55, fax. 33 823 35 57
REGON: 12121463500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa kompleksowego sprzątania Muzeum Dom Rodzinny Ojca Świętego Jana Pawła II w Wadowicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje usługi kompleksowego sprzątania oraz dostawy środków czystości i środków higienicznych wg zapotrzebowania Zamawiającego. Szczegółowe warunki realizacji i zakres zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik 7 do SIWZ, w szczególności w załączniku 1 do wzoru umowy - Opis przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę (lub jego podwykonawców lub dalszych podwykonawców) wszystkich zadeklarowanych w ofercie osób wykonujących stałe czynności sprzątania na terenie Muzeum - w wymiarze odpowiadającym co najmniej wymiarowi pracy tych osób na terenie Muzeum. Powyższe nie dotyczy działań wykonywanych rzadziej niż raz w miesiącu (np. mycie okien, elewacji, dachu) oraz osób zastępujących stały personel wykonawcy (przez okres nie dłuższy niż 2 tygodnie w okresie realizacji umowy). Zamawiający organizuje wizję lokalną obiektów Muzeum. Udział w wizji nie jest obowiązkowy. Wizja odbędzie się 20 lipca 2016 r. (zbiórka przy wejściu do budynku Muzeum o godzinie 08:00). Podczas wizji Zamawiający oprowadzi po obiektach, w których będą świadczone usługi. Z uwagi na fakt, że Muzeum jest czynne dla zwiedzających w wizji mogą wziąć udział maksimum 2 osoby ze strony każdego Wykonawcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909112008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 10.000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Wadium może być wnoszone:w pieniądzu - wpłacane przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku PKO BP SA nr 03 1020 2528 0000 0202 0446 2586 z dopiskiem wadium - sprzątanie tak aby przed upływem terminu składania ofert wadium znajdowało się na ww. rachunku; w poręczeniach bankowych, poręczeniach pieniężnych spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz.U. z 2014 r., poz. 1804 z późn. zm.) - załączane w oryginale do oferty (tj. w kopercie z ofertą). Dopuszczalne jest złożenie wadium w więcej niż jednej formie. Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń powinno spełniać następujące wymogi: zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on nieodwołalnie do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy; w przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia - obejmować zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) z tytułu związanych z postępowaniem działań lub zaniechań opisanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp każdego z tych wykonawców; okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Liczba osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w rozumieniu KP które będą brały bezpośredni udział w realizacji zamówienia wskazana
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.domjp2.pl - zakładka BIP
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa sprzątania lokali i terenów zewnętrznych Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i Biur Powiatowych ARiMR w woj. małopolskim
Dodano: 2016-07-07 - przetarg nieograniczony na świadczenie usług utrzymania porządku i czystości oraz usługi portierskiej w oświatowym obiekcie użyteczności publicznej w Zakopanem, ul. Kasprusie 35a
Dodano: 2016-06-14 - Wykonywanie prac porządkowych w Domu Studenckim Akademii Muzycznej w Krakowie, przy ul. Przemyskiej 3 w Krakowie.
Dodano: 2016-06-09 - Wykonywanie prac porządkowych w Domu Studenckim Akademii Muzycznej w Krakowie, przy ul. Przemyskiej 3 w Krakowie : a) zadanie I : prace porządkowe w okresie od 1 lipca 2016 r. do 30 września 2016 r., b) zadanie II : prace porządkowe w okresie od 1 października 2016 r. do 30 czerwca 2017 r.
Dodano: 2016-05-25 - Utrzymanie porządku i czystości w nieruchomościach komunalnych zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków Sp. z o.o. w Tarnowie
Dodano: 2016-05-18 - Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w Sukiennicach.
Dodano: 2016-04-15 - Sprzątanie Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów
Dodano: 2016-04-13 - Sprzątanie budynków użytkowanych przez Urząd Miasta Tarnowa w 2016 r.
Dodano: 2015-12-11 - przetarg nieograniczony na świadczenie usług utrzymania porządku i czystości oraz usługi portierskiej w oświatowym obiekcie użyteczności publicznej w Zakopanem ul. Kasprusie 35a
Dodano: 2015-12-07 - BZP.271.74.2015 świadczenie w 2016 r. usług związanych z utrzymaniem właściwego stanu sanitarnego i porządkowego budynków i terenów przynależnych znajdujących się w zasobie Gminy Miasto Zakopane.
Dodano: 2015-12-03