Przetargi.pl
Usługa drukowania polegająca na wykonaniu i dostarczeniu w opakowaniach zbiorczych do Zamawiającego materiałów na potrzeby Miasta Zamość

Miasto Zamość ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, Rynek Wielki 13
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6392084 , fax. 084 6393054
  • Data zamieszczenia: 2015-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Zamość
    Rynek Wielki 13 13
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 084 6392084, fax. 084 6393054
    REGON: 95036874700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamosc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa drukowania polegająca na wykonaniu i dostarczeniu w opakowaniach zbiorczych do Zamawiającego materiałów na potrzeby Miasta Zamość
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa drukowania obejmująca przygotowanie, skład, korektę tekstu, wykonanie i dostarczenie w opakowaniach zbiorczych do Zamawiającego materiałów na potrzeby Miasta Zamość tj. bożonarodzeniowe kartki świąteczne, ulotki informacyjne, teczki prezydenta, formularze urzędowe, Budżet Miasta, bloki opłaty targowej. Zamówienie udzielane w podziale na 6 części (zadań): Zadanie 1 - Bożonarodzeniowe kartki świąteczne Zadanie 2 - Ulotki informacyjne Zadanie 3 - Teczki prezydenta Zadanie 4 - Formularze urzędowe Zadanie 5 - Budżet Miasta Zadanie 6 - Bloki opłaty targowej Szczegółowy opis poszczególnych zadań zamówienia: Zadanie nr 1: Bożonarodzeniowe kartki świąteczne Przedmiotem zamówienia jest usługa drukowania obejmująca przygotowanie, skład, korektę tekstu, wykonanie i dostarczenie w opakowaniach zbiorczych do Zamawiającego bożonarodzeniowych kartek świątecznych na podstawie wzoru dostarczonego przez Zamawiającego. Opis: wymiar: A4 falcowane do A5; papier: kreda 300 g; folia błyszcząca jednostronna; bigowane; kolor 4 + 1; ilość: 550 szt. Druk kartek w następujący sposób: 200 sztuk kartek - życzenia i podpis Prezydent Zamościa ; 80 sztuk kartek - życzenia i podpis Przewodniczący Rady Miasta Zamość; 120 sztuk kartek - życzenia i podpis Prezydent Zamościa i Przewodniczący Rady Miasta Zamość; 150 sztuk kartek - życzenia, bez podpisu - czyste. Zadanie nr 2: Ulotki informacyjne Przedmiotem zamówienia jest usługa drukowania obejmująca przygotowanie, skład, korektę tekstu, wykonanie i dostarczenie w opakowaniach zbiorczych do Zamawiającego ulotek informacyjnych 5 różnych imprez na podstawie materiałów dostarczonego przez Zamawiającego. Każda ulotka informacyjna o nakładzie: 1000 egzemplarzy każdorazowo; format: A - 6 w systemie CMYK; papier offsetowy; kreda błyszcząca 130 g. Zadanie nr 3: Teczki prezydenta Przedmiotem zamówienia jest usługa drukowania obejmująca przygotowanie, skład, wykonanie i dostarczenie w opakowaniach zbiorczych do Zamawiającego: Teczka czerwona: papier kreda 350 g; nadruk: CMYK 4/0 (zewnętrzna strona teczki); foliowanie jednostronne matowe; płaska kieszeń po krótszym boku na prawej stronie; teczki czerwone w ilości: 320 sztuk, według wzoru stanowiącego załącznik do siwz. Teczka biała: papier kreda 350 g; nadruk: hot-stamping srebrną folią metaliczną; foliowanie jednostronne folią silk-touch; płaska kieszeń po krótszym boku na prawej stronie; teczki białe w ilości: 450 sztuk, według wzoru stanowiącego załącznik do siwz. 3.4.4. Zadanie nr 4: Formularze urzędowe Przedmiotem zamówienia objętego zadaniem nr 4 jest usługa drukowania obejmująca przygotowanie, skład, druk i dostarczenie w opakowaniach zbiorczych do Zamawiającego niżej wymienionych formularzy urzędowych: Wniosek o rejestrację A-4 (Szt.10 000); IR-1 Informacja w sprawie podatku rolnego-druk dwustronny A-4 (Szt. 700); IN-1 Informacja w sprawie podatku od nieruchomości-druk dwustronny A-4 (Szt. 2 500); ZDI-1 Dane identyfikacyjne współwłaścicieli -druk dwustronny A-4 (Szt.1 000); Oświadczenie A-5 (Szt.1 000); Wniosek o wydanie odpisów A-4 (Szt.12 000); Wniosek o wpisanie aktu urodzenia A-4 (Szt.300); Wniosek o wydanie zaświadczenia A-4 (Szt. 300); Protokół z przyjęcia oświadczeń o nazwiskach A-4 (Szt.500); Wniosek o wydanie dowodu osobistego - druk dwustronny A-4 (Szt. 10 000); Wezwanie do kwalifikacji wojskowej (wk-7)- druk dwustronny A-5 (Szt.700); Karta skierowania na badania specjalistyczne (Wk-10) A-5 (szt.50); Zawiadomienie (wk-9) - druk dwustronny A-5 (Szt.70); Zawiadomienie o ujęciu w rejestrze - druk dwustronny A-5 (Szt.70); Wniosek o wydanie zezwolenia na sprzedaż alkoholi A-4 (Szt.130); Wniosek o wydanie jednorazowego zezwolenia A-4 (Szt.50); Oświadczenie o wartości sprzedaży napojów alkoholowych A-4 (Szt. 250); Wniosek o przyznanie karty dużej rodziny- druk 8-stronicowy A-4 (Szt.600); Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie (wycinkę/ zastąpienie/przesadzenie) drzew lub krzewów - druk dwustronny A-4 (Szt. 500); Wniosek o zarejestrowanie zwierząt/roślin objętych ochroną A-4 (Szt. 100); Druk pełnomocnictwa A-4 (Szt.500); Wniosek o wydanie zaświadczenia z akt ewidencji ludności A-4 (Szt.1600); Druk zgłoszenie pobytu stałego - druk dwustronny, A-5 (Szt.2 000); Druk zgłoszenia pobytu czasowego trwającego ponad 3 miesiące - druk dwustronny, druk koloru czerwonego A-5 (Szt.2 000); Druk zgłoszenia wymeldowania z miejsca pobytu stałego - druk dwustronny, druk koloru zielonego A-5 (Szt.1 500); Druk zgłoszenia wymeldowania z miejsca pobytu czasowego - druk dwustronny, druk koloru niebieskiego A-5 (Szt.1 000); Wniosek o wypis i wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego A-4 (Szt.150); Wniosek o wydanie zaświadczenia o przeznaczeniu terenu w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego A-4 (Szt. 150); Wniosek o wydanie zaświadczenia o zgodności zmiany sposobu użytkowania obiektu budowlanego lub jego części z mpzp A-4 (Szt.50); Wniosek o zaopiniowanie wstępnego projektu podziału działki A-4 (Szt. 50); Zgłoszenie robót budowlanych/rozbiórkowych/nie wymagających pozwolenia na budowę - druk dwustronny A-4 (Szt.100); Wniosek o ustalenie numeru porządkowego A-4 (Szt.120); Zgłoszenie zmian danych ewidencji gruntów i budynków A-4 (Szt. 100); Wniosek o wydanie wypisu i wyrysuj z ewidencji gruntów i budynków (EGiB) - druk dwustronny A-4 (Szt.500); Wniosek o udostępnienie materiałów powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (P4) - druk dwustronny A-4 (Szt.50); Wniosek o udostępnienie materiałów powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (P1) - druk dwustronny A-4 (Szt.500); Wniosek o udostępnienie materiałów powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (P2) - druk dwustronny A-4 (Szt.500); Wniosek o udostępnienie materiałów powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (P3) - druk dwustronny A-4 (Szt.600); Wniosek koordynację ,usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu na naradzie koordynacyjnej A-4 (Szt.200); Wniosek o przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności A-4 (Szt. 90); Wniosek o aktualizację użytków w działce A-4 (Szt. 50); Wniosek wyłączenie z produkcji rolniczej A-4 (Szt. 50); Oświadczenie o wartości gruntu A-4 (szt.50); Wniosek o zatwierdzenie projektu działki w celu zniesienia współwłasności nieruchomości zabudowanej i wydzielenia dla poszczególnych współwłaścicieli budynków wraz z działkami gruntu niezbędnymi do prawidło. korzystania z tych budynków A-4 (Szt.20); Wniosek o zatwierdzenie projektu podziału działki w celu wydzielenia działki budowlanej A-4 (Szt.20); Wniosek o zatwierdzenie projektu podziału działki w celu wydzielenia działek zgodnie z ustaleniami planu miejscowego A-4 (Szt.50); Wniosek o zatwierdzenie projektu podziału działki w celu wydzielenia działki znajdującej się pod budynkiem, jeżeli budynek został wzniesiony w celu dobrej wierze przez samoistnego posiadacza A-4 (Szt. 20); Oświadczenie o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane A-4 (Szt.100); Wniosek o wydanie dziennika budowy A-4 (Szt.200); Wniosek o wydanie zaświadczenia A-4 (Szt.100); Wniosek o wydanie zezwolenia na utrzymanie psa rasy uznanej za agresywną A-4 (Szt.100); Wniosek o zarejestrowanie sprzętu pływającego A-4 (Szt.100); Wniosek o sprowadzenie zwłok/prochów do Polski A-4 (Szt.100); Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi - druk dwustronny A-3 (Szt.500); Wniosek o przyznanie lokalu mieszkalnego - druk sześciostronicowy formatu A-3 falcowane do A-4 i A-4 wkładka (Szt.500); Zgłoszenie odbioru popiołu paleniskowego z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie miasta Zamość A-4 (Szt.250); CEIDG-1 Wniosek o wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej - druk dwustronny formatu A-3 A-3 falcowane do A-4 (Szt.3 000); Potwierdzenie przyjęcia wniosku A-4 (Szt.3 000); Wniosek o przeprowadzenie dobrowolnej zmiany lokali mieszkalnych A-4 (Szt.250); Formularz dla zaktualizowania danych w związku z ubieganiem się o lokal mieszkalny-socjalny A-4 (Szt.500); Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi właścicieli nieruchomościami niezamieszkałych A-3 (Szt.500). Opis : oryginał materiału do wydruku w wersji papierowej zostanie przekazany przez Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy; czas wykonania usługi - zgodnie ze złożoną ofertą, łącznie z odbiorem z Urzędu Miasta Zamość materiałów do wydruku oraz dostarczeniem gotowych wydruków do siedziby Zamawiającego; wykonanie wydruku na papierze o gramaturze 80 g/m? (papier kserograficzny biały); kolorystyka wydruku 1+ 0 Zadanie nr 5: Budżet Miasta: Przedmiotem zamówienia objętego zadaniem nr 5 jest usługa drukowania obejmująca przygotowanie, skład, druk i dostarczenie w opakowaniach zbiorczych do Zamawiającego niżej wymienionych materiałów na podstawie materiałów dostarczonych przez Zamawiającego, w podziale na następujące partie: 1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia : a)Informacja o przebiegu wykonania budżetu Miasta Zamość za okres od 1 stycznia do 30 czerwca 2015 roku , o kształtowaniu się Wieloletniej Prognozy Finansowej , w tym o przebiegu realizacji przedsięwzięć oraz wykonania planów finansowych instytucji kultury. Opis : oryginał materiału do wydruku - wersja papierowa format A 4 (przewidywana ilość stron 200-210); książeczka w formacie A-5, oprawa klejona; ilość egzemplarzy do wydrukowania 80 sztuk; termin przekazania do druku i wykonania w miesiącu wrzesień 2015 r.; czas wykonania usługi, łącznie z odbiorem z Urzędu Miasta Zamość materiałów do wydruku, wraz z dostarczeniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego wykonanej usługi do 10 dni roboczych ( bez sobót i niedziel ) zgodnie ze złożoną ofertą; wykonanie wydruku na papierze offset ( preprint) o gramaturze 80 G/m?, kolorystyka wydruku 1+ 1; przewidywana liczba zdjęć - 1 , na okładce w kolorze jasno szarym; okładka - karton 250 G/m? jednostronnie uszlachetniony + lakier UV, kolorystyka 4+0. b)Projekt budżetu Miasta Zamość na 2016 r. Opis : oryginał materiału do wydruku - wersja papierowa format A 4 (przewidywana ilość stron 130-140); książeczka w formacie A-4, oprawa klejona; ilość egzemplarzy do wydrukowania 80 sztuk; termin przekazania do druku i wykonania w miesiącu listopad 2015 r.; czas wykonania usługi, łącznie z odbiorem z Urzędu Miasta Zamość materiałów do wydruku, wraz z dostarczeniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego wykonanej usługi do 10 dni roboczych ( bez sobót i niedziel ); wykonanie wydruku na papierze offset ( preprint) o gramaturze 80 G/m?, kolorystyka wydruku 1+ 1; przewidywana liczba zdjęć - 1 , na okładce w kolorze jasny beż; okładka - karton 250 G/m? jednostronnie uszlachetniony + lakier UV, kolorystyka 4+0. c) Budżet Miasta Zamość na 2016 r. Opis : oryginał materiału do wydruku - wersja papierowa format A 4 (przewidywana ilość stron 130-140); książeczka w formacie A-5, oprawa klejona; ilość egzemplarzy do wydrukowania 90 sztuk; termin przekazania do druku i wykonania w miesiącu styczeń 2016 r.; czas wykonania usługi, łącznie z odbiorem z Urzędu Miasta Zamość materiałów do wydruku, wraz z dostarczeniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego wykonanej usługi do 10 dni roboczych ( bez sobót i niedziel ); wykonanie wydruku na papierze offset ( preprint) o gramaturze 80 G/m?, kolorystyka wydruku 1+ 1; przewidywana liczba zdjęć - 1 , na okładce w kolorze jasny beż; okładka - karton 250 G/m? jednostronnie powlekany , kolorystyka 4 + 0. Zadanie nr 6: Bloki opłaty targowej Przedmiotem zamówienia jest usługa poligraficzna obejmująca przygotowanie, skład, druk i dostarczenie w opakowaniach zbiorczych do Zamawiającego bloków opłata targowej jednorazowej. Opis : 1.Wzór bloczka : zgodnie ze wzorem zamieszczonym w SIWZ 2.Parametry: długość bloczka - 14,5 cm; szerokość bloczka - 4,5 cm; pasek w kolorze czerwonym, o szerokości 1 cm, oraz cyfry i litery na pasku pogrubione; ilość kwitów w bloczku - 100 sztuk; napis (zachować do kontroli) - w lewym dolnym rogu; czas wykonania usługi wraz z dostarczeniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego wykonanej usługi w terminie określonym w formularzu ofertowym; wykonanie wydruku na papierze offset ( preprint) o gramaturze 80 G/m?; dzielone w połowie z możliwością oderwania części bloczka; grzbiet bloczka opłaty targowej klejony, oraz zszyty; do wykonania - 600 sztuk bloczków opłaty targowej o niżej wymienionych nominałach oraz serii i numerów: a)10,- zł - seria M - od numeru 0001 w ilości 100 sztuk bloków opłaty targowej b) 5,- zł - seria O - od numeru 0001 w ilości 100 sztuk bloków opłaty targowej c) 4,- zł - seria N - od numeru 0001 w ilości 100 sztuk bloków opłaty targowej d)3,- zł - seria I - od numeru 0001 w ilości 100 sztuk bloków opłaty targowej e)2,- zł - seria K - od numeru 0001 w ilości 100 sztuk bloków opłaty targowej f)1,- zł - seria A - od numeru 0001 w ilości 100 sztuk bloków opłaty targowej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zamosc.um.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach