Przetargi.pl
Usługa content marketing dla kampanii promocyjnych z elementami CI obejmująca opracowanie indywidualnych pakietów dotyczących promocji i rekrutacji dla 10–ciu szkół zawodowych w projekcie „Dobry Zawód Fajne Życie – popularyzacja kształcenia zawodowego w województwie podlaskim” nr UDA-RPPD.03.03.01-20-0078/16-00

Białostocka Fundacja Kształcenia Kadr ogłasza przetarg

  • Adres: 15 - 441 Białystok, Spółdzielcza
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. (085) 653 77 00 , fax. (085) 732 95 05
  • Data zamieszczenia: 2018-02-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Białostocka Fundacja Kształcenia Kadr
    Spółdzielcza 8
    15 - 441 Białystok, woj. podlaskie
    tel. (085) 653 77 00, fax. (085) 732 95 05
    REGON: ---
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bfkk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot z art. 3 ust. 1 pkt 3 Prawo Zamówień Publicznych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa content marketing dla kampanii promocyjnych z elementami CI obejmująca opracowanie indywidualnych pakietów dotyczących promocji i rekrutacji dla 10–ciu szkół zawodowych w projekcie „Dobry Zawód Fajne Życie – popularyzacja kształcenia zawodowego w województwie podlaskim” nr UDA-RPPD.03.03.01-20-0078/16-00
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa opracowania indywidualnych pakietów dotyczących promocji i rekrutacji dla 10–ciu szkół zawodowych zawierających atrakcyjne i przydatne treści odnoszące się do danej szkoły zawodowej, które poprzez ich publikowanie w Internecie pozwolą na wzmocnienie procesu rekrutacji. Głównym celem opracowanych i publikowanych treści będzie dostarczenie grupom docelowym projektu (uczniom, rodzicom i kadrze szkół) wiarygodnych i pożądanych przez nich wiadomości i informacji związanych z daną branżą zawodową i możliwym kształceniem zawodowym oraz działania będą obejmować treści, które wykorzystane zostaną przez szkoły poza Internetem np. w prasie, materiałach drukowanych, reklamach prasowych, telewizyjnych, radiowych i w mediach społecznościowych. Działanie realizowane w projekcie „Dobry Zawód Fajne Życie – popularyzacja kształcenia zawodowego w województwie podlaskim”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79340000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy zł) 10.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089). 10.3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 11 1240 5211 1111 0000 4926 5435 prowadzony przez Bank Pekao S.A. W tytule przelewu należy wskazać: „Wadium – znak postępowania 10/CM/DZ/RPOWP/2018”. 10.4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w tym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 10.5. Dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty. 10.6. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 10.7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach wskazanych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy (Załącznik nr 2 do SIWZ), 2) koncepcja kampanii promocyjnej; 3) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 3 do SIWZ), 4) oświadczenie o braku podstaw wykluczenia (Załącznik nr 4 do SIWZ), 5) zobowiązanie innego podmiotu (Załącznik nr 7 do SIWZ) – w przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, 6) pełnomocnictwo (w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii) – w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 Pzp. Pełnomocnictwo powinno być udzielone przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy; 7) dowód wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach