Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w wysokości 1 000 000 PLN

Gmina Zabór ogłasza przetarg

  • Adres: 66-003 Zabór, ul. Lipowa
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 321 83 00 , fax. 68 321 83 01
  • Data zamieszczenia: 2018-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zabór
    ul. Lipowa 15
    66-003 Zabór, woj. lubuskie
    tel. 68 321 83 00, fax. 68 321 83 01
    REGON: 9707700764
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminazabor.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w wysokości 1 000 000 PLN
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do wysokości 1 000 000,00 zł z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu gminy i spłatę wcześniejszych zobowiązań. Postawienie kredytu do dyspozycji Zamawiającego na wydzielonym rachunku kredytowym następnego dnia po dniu zawarcia umowy na wskazany rachunek podstawie polecenia przelewu. Planowany termin uruchomienia kredytu – czerwiec 2018 roku
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia działalności zawodowej, o ile Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie na rozpoczęcie działalności, o którym mowa w art. 36 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Prawo bankowe (Dz.U. z 2017 r, poz. 1876 tekst jednolity), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy – Prawo bankowe, inny dokument, z którego wynika upoważnienie do wykonywania czynności bankowych na terenie Polski, ustalonych w statucie w zakresie, w jakim nie sprzeciwiają się temu przepisy ustawy. W przypadku oferty wspólnej Wykonawców niniejszy warunek musi spełniać każdy z Wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5, ustawy, przekazują zamawiającemu oświadczenie (wg załącznika nr 6) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2017 r., poz. 229). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, określające zakres tego pełnomocnictwa i podpisane przez osoby umocowane do reprezentowania wykonawcy. 3. Ofertę według wzoru. 4. Zakres zadań jakie zamierza powierzyć podwykonawcom (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach