Gmina Żary o statusie miejskim ogłasza przetarg
- Adres: 68-200 Żary, pl. Rynek
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. (068) 470 83 13 , fax. (068) 470 83 90
- Data zamieszczenia: 2017-07-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Żary o statusie miejskim
pl. Rynek 1-5
68-200 Żary, woj. lubuskie
tel. (068) 470 83 13, fax. (068) 470 83 90
REGON: 970770540 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja Gimnazjum nr 3 przy ul. Okrzei 19 w Żarach w systemie zaprojektuj i wybuduj - II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania zadania inwestycyjnego pn. „Termomodernizacja Gimnazjum nr 3 w Żarach w systemie zaprojektuj i wybuduj”, zgodnie z Programem Funkcjonalno – Użytkowym (PFU) opracowanym przez Agencję Rozwoju Regionalnego Spółka Akcyjna przy ul. Sulechowska 1, 65-022 Zielona Góra, Podwykonawcę Centrum Energetyki Odnawialnej Sp. z o.o., ul. Armii Krajowej 51, 66-100 Sulechów, stanowiącym załącznik nr 2 do umowy – Rozdział IV SIWZ. 2. Wykonawca wykona przedmiot umowy na podstawie opracowanej przez Wykonawcę i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej oraz uzyskanego przez Wykonawcę dokumentu formalnoprawnego umożliwiającego wykonanie prac zgodnie wykonaną dokumentacją. Zakres przedmiotu umowy obejmuje również pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych, wynikających z opracowanej dokumentacji projektowej. 2.1. Przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania węzła cieplnego w pomieszczeniu kotłowni i przyłącza do węzła cieplnego. Zakres powyższych prac wykona Energetyka Cieplna Opolszczyzna. 2.2. Zakres rzeczowy został podzielony na dwie (2) części realizacji: 1) Część 1 – opracowanie dokumentacji projektowej. 2) Część 2 – wykonawstwo robót budowlanych oraz nadzór autorski. 2.3. Przedmiot umowy w Części 1 realizowany będzie z podziałem na etapy: Etap I: 1) Wykonanie i przekazanie koncepcji z uwzględnieniem wytycznych Zamawiającego, określonych w PFU. Koncepcja winna być przedłożona w wersji graficznej i opisowej. Koncepcja podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego. Zatwierdzona koncepcja stanowi podstawę do realizacji Etapu II przedmiotu umowy. Etap II: 1) Wykonanie i przekazanie Zamawiającemu 2 kompletów projektu budowlanego. 2) Sporządzenie i złożenie w imieniu Zamawiającego kompletnego wniosku na uzyskanie dokumentu formalnoprawnego umożliwiającego wykonanie prac zgodnie wykonaną dokumentacją. 3) Uzyskanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentu formalnoprawnego umożliwiającego wykonanie prac wraz z 2 kpl. zatwierdzonego projektu budowlanego. 4) Wykonanie i przekazanie Zamawiającemu projektów wykonawczych oraz pozostałych opracowań, o których mowa w PFU. 5) Dokumentację projektową należy wykonać w wersji papierowej w ilościach egz. – zgodnie z PFU. 6) Całość dokumentacji, o której mowa w ust.4 powinna zostać przekazana dodatkowo w wersji elektronicznej na CD (wersje plików: pdf. + skany pełnej dokumentacji formalnoprawnej) – 1 szt. 7) Dokumentacja projektowa wykonana będzie zgodnie z prawem budowlanym, Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2012r. poz. 462 ze zmianami), Polskimi Normami, zasadami wiedzy technicznej. 2.4. Przedmiot umowy w Części 2 obejmuje: 1) Wykonanie pełnego zakresu robót budowlanych wszystkich branż, wynikającego z opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej, o której mowa w § 3 umowy,wraz z niezbędnymi dokumentami odbiorowymi. 2) Pełnienie nadzoru autorskiego przy realizacji robót wykonywanych na podstawie dokumentacji projektowej, o której mowa w § 3 umowy. 3) Przeszkolenie personelu przyszłego użytkownika obiektu w zakresie obsługi i eksploatacji instalacji i urządzeń wbudowanych w obiekcie. 4) Realizacja robót prowadzona będzie zgodnie z obowiązującymi przepisami, polskimi normami, zasadami wiedzy technicznej, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie, dobrze jakościowo, estetycznie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Przebudowa obiektu na potrzeby PNCW i PSG w m. Słubice”
Dodano: 2024-04-19 - „Przebudowa budynku gospodarczego i kancelarii Długie na podwójną kancelarię”
Dodano: 2024-04-19 - Budowa instalacji klimatyzacji i prace remontowo-renowacyjne toalet w budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Świebodzinie
Dodano: 2024-04-19 - Przebudowa budynku Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Zielonej Górze polegająca na budowie platformy dla osób o ograniczonej możliwości poruszania się.
Dodano: 2024-04-16 - Budowa drogi leśnej DP-18 - ETAP II
Dodano: 2024-04-15 - Budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK) w Pszczewie w formule zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2024-04-10 - Modernizacja sali wiejskiej w Maszewie
Dodano: 2024-04-09 - Remont ulic:Królowej Jadwigi, Zygmunta Starego i Jagiellońskiej na Osiedlu Jagiellonów we Wschowie.
Dodano: 2024-04-05 - Remont sal dydaktycznych w budynkach CKZiU przy ul. Armii Krajowej 75 i Piaskowej 53-zalecenia SANEPID
Dodano: 2024-04-05 - Budowa, przebudowa dróg gminnych w Gubinie dla poprawy dostępności komunikacyjnej.
Dodano: 2024-04-04