Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku Urzędu Miasta i Gminy Piaseczno przy ul. Kościuszki 5 w Piasecznie - etap I

Urząd Miasta i Gminy Piaseczno ogłasza przetarg

  • Adres: 05500 Piaseczno, ul. Kościuszki
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 70 17 654, 70 17 655 , fax. 022 70 17 692
  • Data zamieszczenia: 2018-03-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Piaseczno
    ul. Kościuszki 5
    05500 Piaseczno, woj. mazowieckie
    tel. 022 70 17 654, 70 17 655, fax. 022 70 17 692
    REGON: 1589128900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piaseczno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku Urzędu Miasta i Gminy Piaseczno przy ul. Kościuszki 5 w Piasecznie - etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: „Termomodernizacja budynku Urzędu Miasta i Gminy Piaseczno przy ul. Kościuszki 5 w Piasecznie - etap I ”, polegającymi na: Branża budowlana 1.1. Montaż żaluzji zewnętrznych, 1.2. Montaż łamaczy światła, 1.3. Wykonanie obudów z konstrukcji g-k z wykończeniem powłoką malarską wszelkich szachtów i przebić elektrycznych, zgodnie z wymogami p.poż. 1.4. Prace naprawcze po robotach instalacyjnych. Branża elektryczna 1.5. Przebudowa wg projektu TG. 1.6. Wykonanie wg projektu WLZ do wszystkich tablic rozdzielczych. 1.7. Wykonanie wg projektu szachtów energetycznych oraz zamontowanie tablic rozdzielczych na wszystkich kondygnacjach z przełożeniem i podłączeniem istniejących obwodów oświetlenia i gniazd wtyczkowych. 1.8. Wykonanie wg projektu oświetlenia ogólnego, awaryjnego i ewakuacyjnego na klatkach schodowych i na korytarzach wszystkich kondygnacji. 1.9. Wykonanie instalacji oświetlenia i gniazd wtykowych w piwnicy. 1.10. Montaż opraw ledowych (po 2 szt.) o mocy 36-42W w pomieszczeniach biurowych. 1.11. Wykonanie zasilania żaluzji. 1.12. Uzupełnienie obwodów gniazd komputerowych w wydzielonych pomieszczeniach. 1.13. Montaż podwójnego gniazda w ramce. 1.14. Montaż baterii kompensacyjnej. 1.15. Montaż sieci strukturalnej. Szczegółowy sposób wykonania robót budowlanych, objętych zamówieniem należy wykonać w oparciu o: dokumentację, przedmiar robót opis przedmiotu zamówienia (Załącznik A), zgodnie ze wzorem umowy, której projekt stanowi Załącznik do SIWZ. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załącznikach do SIWZ. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane Zamawiający, działając w oparciu o przepisy art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawców na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy, osób wykonujących (w zakresie realizacji Przedmiotu Umowy) następujące czynności: - prace ogólnobudowlane - min. 2 osoby, - prace związane z branżą elektryczną - min. 2 osoby.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45310000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 6.000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, zamieszcza informacje o podwykonawcach w celu wykazania, że nie zachodzą wobec nich przesłanki do wykluczenia z udziału w postępowaniu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów (na zasadzie określonej w art. 22a ustawy Pzp) warunki, o których mowa w ust. 2 pkt. 2 i 3 zostaną spełnione wyłącznie, jeżeli przynajmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub co najmniej jeden z podmiotów, o których mowa powyżej pełnią łącznie wymagane warunki. 1) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenia zamówienia Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postepowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 5 ustawy Pzp. 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Części V a ust. 1 pkt 1 SIWZ, składa każdy z Wykonawców. 4) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Części V a ust. 1 pkt 5 lit. a tiret 2 SIWZ, składa każdy z Wykonawców. Ponadto, zgodnie z treścią części IX SIWZ, Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony Formularz ofertowy, sporządzony zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Oświadczenie/oświadczenia, zgodnie wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ; 3) w przypadku Wykonawców powołujących się na zasoby innych podmiotów – zobowiązanie tych podmiotów; 4) ewentualne pełnomocnictwa. 5) dowód wniesienia wadium 6) Wypełniona tabela wartości ofertowych zał. nr 1 do zał. A opis przedmiotu zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach