Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Zbiczno

Gmina Zbiczno ogłasza przetarg

  • Adres: 87-305 Zbiczno, Zbiczno
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 564 939 323 , fax. 564 939 317
  • Data zamieszczenia: 2018-02-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zbiczno
    Zbiczno 140
    87-305 Zbiczno, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 564 939 323, fax. 564 939 317
    REGON: 871118460
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbiczno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Zbiczno
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku Urzędu Gminy w Zbicznie oraz wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych. Zakres robót obejmuje: Roboty ogólnobudowlane: 1) remont pokrycia dachowego z płyt termoizolacyjnych typu PIR, gr. 2x8cm, + papa podkładowa SBS gr. 4 mm + papa termozgrzewalna wierzchniego krycia SBS gr. 5,2 mm wraz z systemem odwodnienia budynku (rynien i rur spustowych – system 120/90 mm z blachy powlekanej poliestrem), gr. blachy 0,50 mm wraz z przebudową kominów powyżej połaci dachowej, 2) wymiana wyłazu dachowego na kopułkowy, wypełnienie poliwęglanem gr. 16mm, wyposażony w ramę aluminiową z zawiasami ze stali nierdzewnej, uszczelką z gumy EPDM i sprężynami gazowymi, klamkę zamykaną na klucz z zaczepem hakowym, który przy zamykaniu " dociąga" klapę wyłazową do podstawy co zapewnia szczelność po zamknięciu, wymiar 80x80 z podstawą dachową wys. 35 cm z blachy ocynkowanej, ocieplony wełną mineralną i obróbką podstawy dachowej papą termozgrzewalną, 3) docieplenie ścian zewnętrznych za pomocą metody „lekkiej-mokrej”. Jako materiał izolujacy zastosowano styropian przyklejony do ścian zewnętrznych i zabezpieczony cienkowarstwowym tynkiem silikonowym, (cokół z tynku mozaikowego) 4) wymiana parapetów - blacha powlekana poliestrem, gr. 0,50 mm 5) częściowa wymianę stolarki okiennej – okna piwniczne, 6) wymiana okien drewnianych oraz drzwi zewnętrznych w budynku, na takie które będą spełniały przepisy izolacyjności cieplnej które zaczną obowiązywać obiekty użyteczności publicznej od 1 stycznia 2021 roku, na podst. przepisów zawartych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. - częściowa wymiana stolarki okiennej Projektuje się wymianę okien drewnianych na stolarkę PCV, klasa profili A, kolor okien obustronnie biały, potrójne szklenie, o współczynniku przenikania ciepła Umax=0,9 (dla całego okna). - wymiana stolarki drzwiowej – 2 szt. drzwi zewnętrznych. Drzwi zewnętrzne projektuje się jako profile aluminiowe z przekładką termiczną, pełne z przeszkleniem, w kolorze RAL 9007, wraz z obustronnym pochwytem, o współczynniku przenikania ciepła Umax=1,3 (dla całych drzwi) oraz drzwi pełne stalowe, kolor Ral 9007 wyposażone w klamkę, zamek antywłamaniowy klasy C. 7) podwyższenie ścian attyki wraz z dociepleniem ściany płytą PIR wraz z obróbkami, 8) wykonanie pochylni dla osób niepełnosprawnych. Zaprojektowano dwubiegową pochylnię ze spocznikiem - przestrzenią manewrową o nachyleniu płaszczyzny 6%. Szerokość użytkowa podjazdu wynosi 1,2m w świetle między balustradami 1,1 m. Przewiduje się wykonanie poręczy ze stali nierdzewnej po obu stronach pochylni. Poręcze należy zainstalować na wysokości 90 cm i 75 cm od powierzchni pochylni. Nawierzchnia podjazdu wykonana z kostki betonowej grubości 6cm, bezfazowej, w kolorze czerwonym. Murki pochylni wylewane na mokro z betonu B-20, gr. 12 cm, zbrojone stalą żebrowaną fi 10, oczko 20x20 cm wykończenie ścian tynkiem mozaikowym na warstwie kleju + siatki. 9) przebudowa schodów wejściowych od frontu i z tyłu budynku. Planuje się wykonanie nawierzchni schodów z bezfazowej kostki betonowej grubości 6cm, w kolorze czerwonym, podstopnie wykonać z obrzeży 8x30 w kolorze grafitowym. Zamontować wycieraczki do obuwia. Balustrady nowe wykonane ze stali nierdzewnej. 10) inne roboty wynikające z technologii robót Roboty instalacyjne elektryczne 1) remont kapitalny instalacji odgromowej (pionowej i poziomej) na ścianach i dachu budynku. 2) wymiana oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego (oprawy ledowe), 3) wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy 12,1 kW na dachu budynku, 4) inne roboty wynikające z technologii robót 4.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawiera: 1) dokumentacja projektowa budowlano-wykonawcza, 2) wzór umowy, 3) przedmiary robót, kosztorys ofertowy. 2. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, zamawiający -w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt -dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. Jeżeli zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały -wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania. Nazwy własne mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 3. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy: prace fizyczne bezpośrednio związane z wykonywaniem robót budowlach niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową przez cały okres wykonywania tych czynności w ramach zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100 ) 2. Wadium należy wnieść w jednej lub kilku następujących formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110) 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy przelać na konto Zamawiającego w Banku Spółdzielczym Brodnica Nr 90 9484 1150 0010 0244 2000 0007 z adnotacją „wadium na przetarg pn. „Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Zbiczno” 4. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wpłynięcia wadium uznaje się termin jego „wniesienia”. Przez „wniesienie” rozumie się uznanie kwoty wadium przez rachunek Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający przelew (wniesienie) środków na rachunek Zamawiającego. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno fizycznie znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert pod rygorem odrzucenia oferty (art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp). 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu należy dołączyć do oferty. 6. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi spełniać następujące wymagania: 1) odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonej w niniejszej SIWZ, 2) odpowiadać co do terminu ważności terminowi związania ofertą określonemu w niniejszej SIWZ, 3) zawierać w swej treści okoliczności (zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp) w których gwarant (poręczyciel) wypłaci kwotę wadium zamawiającemu wraz z klauzulą mówiącą, że wypłata nastąpi na pierwsze żądanie Zamawiającego bez protestu gwaranta (poręczyciela). 7. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszą. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 10. Wykonawca lub podmiot wystawiający gwarancję bankową/ubezpieczeniową nie może uzależnić dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub wykonania czynności jak równie od przedłożenia dodatkowej dokumentacji, dodatkowych oświadczeń złożonych przez wykonawcę lub inny podmiot pod rygorem wykluczenia Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 7.1. SIWZ; 2. Zobowiązanie wymagane postanowieniem pkt 7.7 ppkt 2 SIWZ; 3. Dowód wniesienia wadium (oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz lub kopia przelewu); 4. Kosztorysy ofertowe; 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub innym dokumencie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy. 6. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wg załącznika 6 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach