Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku mieszkalnego, wielorodzinnego przy ul. Chełmońskiego 2 w Łowiczu

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Łowiczu ogłasza przetarg

  • Adres: 99400 Łowicz, ul. Kaliska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 46 8376063; 8376098 , fax. 46 8376063
  • Data zamieszczenia: 2018-04-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Łowiczu
    ul. Kaliska 6
    99400 Łowicz, woj. łódzkie
    tel. 46 8376063; 8376098, fax. 46 8376063
    REGON: 75045126500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.bip.lowicz.eu/bip

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku mieszkalnego, wielorodzinnego przy ul. Chełmońskiego 2 w Łowiczu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Łowiczu znajdującego się przy ul. Chełmońskiego 2, w zakres których wchodzą m. in. następujące zadania: 1) demontaż supremy (6 cm) na ścianach zewnętrznych nadziemia; 2) docieplenie ścian piwnic, ścian nadziemia, stropu nad ostatnią kondygnacją i gzymsu; 3) docieplanie przegród będących w kontakcie z przestrzenią nieogrzewanego poddasza; 4) wykonanie wyprawy elewacyjnej ocieplanych ścian; 5) renowacja gzymsu; 6) wykonanie powierzchni kominów; 7) nadanie obiektowi nowej kolorystyki; 8) wymiana obróbek blacharskich, w tym wykonanie prawidłowych obróbek kominowych oraz obróbki pod rynną; 9) wymiana opaski utwardzenia wokół budynku; 10) regulacja hydraulicznej instalacji CO po wykonanej termomodernizacji; 11) zamurowanie istniejących, nieużytkowych otworów zsypu opału. Przedmiot zamówienia został opisany następującymi kodami: CPV 45000000-7, CPV 45110000-1, CPV 45112710-5, CPV 45236000-0, CPV 45260000-7, CPV 45321000-3, CPV 45421000-4, CPV 45443000-4, CPV 45332200-5. 2. Szczegółowy zakres prac do wykonania określają: 1) przedmiary robót - załącznik nr 11 do SIWZ, 2) projekt budowlany - załącznik nr 10 do SIWZ, 3) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – załącznik nr 9 do SIWZ, na podstawie, których należy sporządzić kosztorysy ofertowe. Kosztorysy oraz oferta Wykonawcy stanowią integralne części umowy. 3. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 60 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia licząc od dnia ich ostatecznego odbioru. 4. W ramach prac termomodernizacyjnych Wykonawca zobowiązany jest wykonać zalecenia Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska wydane decyzją WPN.6401.51.2018 GJa z dnia 14 lutego 2018r. polegające na: zawieszeniu co najmniej 4 budek lęgowych dla kawki (budki typu D) na budynku przy ul. Chełmońskiego 2 w Łowiczu. Wszystkie czynności, jak również sposób powieszenia i rozmieszczenia budek muszą być przeprowadzone po konsultacji i pod nadzorem ornitologa. Opinia ornitologiczna stanowi załącznik nr 12 do SIWZ. Koszty zamontowania budek w ramach działań kompensacyjnych oraz poprawy stanu siedlisk lęgowych ptaków na budynku Wykonawca musi uwzględnić w formularzu ofertowym bądź/i w kosztorysie złożonym do oferty. 5. Wykonawca jest zobowiązany do prawidłowego zastosowania w swojej ofercie stawki podatku od towarów i usług (VAT), zgodnie z obowiązującymi przepisami. 6. Koszty regulacji hydraulicznej instalacji CO po wykonanej termomodernizacji Wykonawca musi uwzględnić w formularzu ofertowym bądź/i w kosztorysie złożonym do oferty. 7. Zamawiający, mając na uwadze przepisy art. 29 - 30 ustawy Pzp i jeżeli w jakimkolwiek miejscu specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz jej załącznikach tj. projektach, opisach technicznych, rysunkach oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia - dopuszcza możliwość zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych. Oznacza to, że przewidziane przez Wykonawcę do zastosowania na etapie realizacji robót urządzenia i materiały powinny spełniać parametry określone w dokumentacji projektowej i nie powinny być gorsze od jej założeń (równe lub lepsze). Zamawiający dopuszcza wszelkie rynkowe odpowiedniki o parametrach równych lub lepszych niż wskazane. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania, oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne. 8. Wskazane jest by Wykonawca dokonał we własnym zakresie wizji obiektu obejmującego przedmiot zamówienia i jego otoczenia oraz uzyskał wszelkie niezbędne informacje co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. 9. Wykonawca uwzględni w swoim kosztorysie ofertowym w szczególności koszty związane z: 1) wykonaniem zabezpieczenia placu budowy (ogrodzenia, utrzymania porządku w trakcie robót) oraz oznakowania tablicami informacyjnymi zgodnie z obowiązującymi wymogami, 2) stworzeniem, utrzymaniem i likwidacją zaplecza budowy po zakończeniu prac, 3) ubezpieczeniem budowy i mienia na placu budowy, 4) zaleceniami ornitologa, 5) inne wyżej nie wymienione koszty, jeżeli dobra praktyka, należyta staranność, oględziny obiektów i terenu przyszłego placu budowy oraz analiza dokumentacji projektowej, pozwalają je przewidzieć a są one niezbędne do wykonania i oddania przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami umowy, obowiązującymi przepisami i sztuką budowlaną. 10. Zamawiający przekaże protokolarnie Wykonawcy teren budowy w terminie do 14 dni roboczych licząc od dnia podpisania umowy. 11. Wykonawca zobowiązany jest do segregowania, składowania, unieszkodliwiania odpadów budowlanych oraz ich wywozu (na własny koszt) zgodnie z obowiązującymi przepisami. 12. Roboty będą wykonywane na terenie czynnym. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania porządku i zasad współżycia społecznego podczas realizacji zamówienia. 13. Wykonawca zabezpieczy Zamawiającego przed roszczeniami osób trzecich przejmując odpowiedzialność materialną za wszelkie skutki finansowe z tytułu jakichkolwiek roszczeń wniesionych przez użytkowników lokali w budynku w zakresie jakim Wykonawca odpowiada za takie zakłócenia czy szkody. 14. Wykonawca zabezpieczy instalacje, urządzenia i obiekty na terenie prowadzonych robót i w jego bezpośrednim otoczeniu przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót. 15. Roboty należy wykonać zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i Polskimi Normami, a użyte materiały powinny spełniać wymogi określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. 2017 poz. 1332, z poźn. zm). 16. Załączone kosztorysy ofertowe Wykonawca zobowiązany jest sprawdzić ze stanem faktycznym i dokonać niezbędnej weryfikacji, jednocześnie zawiadamiając Zamawiającego o różnicach wynikających z przedmiaru robót (zgodnie z art. 38 ustawy Pzp). 17. Po podpisaniu umowy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć niezbędne dokumenty potwierdzające parametry techniczne oraz wymagane normy stosowanych materiałów i urządzeń w tym np.: wyników oraz protokołów badań, sprawozdań i prób dotyczących realizowanego przedmiotu zamówienia, a także dokumentów określających wykonanie niezbędnych badań wskazanych w Specyfikacjach technicznych potwierdzających ich właściwości i prawidłowe wykonanie. 18. Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Chełmońskiego 2 w Łowiczu dofinansowana jest ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi. 19. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1) osoba wykonująca prace brukarskie (1 os.); 2) osoby wykonujące prace tynkarskie/malarskie (3 os.); 3) osoba wykonująca prace dekarskie (1 os.); jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz. U. 2018 poz. 108 z późn. zm.). 20. Na podstawie art. 208 §1 pkt 2 Kodeksu pracy, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca wyznaczył osobę na stanowisko koordynatora ds. bezpieczeństwa i higieny pracy, która będzie sprawować nadzór nad bezpieczeństwem i higieną pracy wszystkich pracowników, wykonujących pracę jednocześnie w tym samym miejscu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych, 00/100 gr). 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej; z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2000 nr 109 poz. 1158, z późn. zm.). 3. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiający w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 4. Wadium wnoszone w poręczeniach, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w pkt 2 ppkt 2 - 5, należy zdeponować przed upływem terminu składania ofert w Sekretariacie Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Łowiczu, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30 z dokładnym opisem w zabezpieczonej przed otwarciem kopercie „WADIUM – Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Chełmońskiego 2 w Łowiczu”. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Łowiczu BGŻ BNP Paribas S.A. o/w Łowiczu, ul. Starościńska 1 NRB: 41 2030 0045 1110 0000 0236 8980 6. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie tj.: do 09.05.2018r. do godz. 10.30 znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 8. Zamawiający dokona zwrotu wadium, zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (lider konsorcjum). Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika (lidera konsorcjum) powinno jednoznacznie wskazywać pełnomocnika, określać zakres pełnomocnictwa oraz termin jego ważności a także precyzować postępowanie, do którego się odnosi. Musi też wskazywać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie i być podpisane przez każdego z nich. Jeżeli oferta Wykonawców została wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Jeżeli oferta podpisana jest przez Pełnomocnika, do oferty należy dołączyć dokument pełnomocnictwa, z którego będzie wynikało umocowanie pełnomocnika do złożenia oferty (należy przez to rozumieć osobę umocowaną prawnie do składania oświadczeń woli, zawierania umów, podpisywania ofert i zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy) Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale albo w formie kopii poświadczonej notarialnie. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach