Przetargi.pl
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Wojcieszów współfinansowanego z środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Oś priorytetowa: 3 Gospodarka niskoemisyjna, Działanie: 3.3 Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym, Poddziałanie: 3.3.3 Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym - konkursy dla beneficjentów realizujących przedsięwzięcia na terenie ZIT AJ

Gmina Wojcieszów ogłasza przetarg

  • Adres: 59550 Wojcieszów, ul. Pocztowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7512230, 7512373 , fax. 757 512 280
  • Data zamieszczenia: 2018-02-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wojcieszów
    ul. Pocztowa 1
    59550 Wojcieszów, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7512230, 7512373, fax. 757 512 280
    REGON: 39076719100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wojcieszow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Wojcieszów współfinansowanego z środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Oś priorytetowa: 3 Gospodarka niskoemisyjna, Działanie: 3.3 Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym, Poddziałanie: 3.3.3 Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym - konkursy dla beneficjentów realizujących przedsięwzięcia na terenie ZIT AJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji 2 obiektów użyteczności publicznej wraz z wymianą instalacji oświetleniowej, elektrycznej oraz wykonaniem instalacji fotowoltanicznej. Przedmiotowe zamówienie zostało podzielone na 4 części. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na dowolną ilość części zamówienia. 1. Część I zamówienia dotyczy wykonania robót termomodernizacyjnych w Szkole Podstawowej im. Władysława Broniewskiego przy ul. Żeromskiego 8 w Wojcieszowie. Zadanie obejmuje: 1.1. roboty termomodernizacyjne i naprawcze obejmujące: 1.1.1. rusztowania i osłony; 1.1.2. roboty remontowe; 1.1.3. roboty blacharskie; 1.1.4. wymianę okien i drzwi; 1.1.5. wywóz gruzu; 1.1.6. prace termomodernizacyjne ścian: 1.1.7. przygotowanie podłoża; 1.1.8. przyklejenie płyt styropianowych; 1.1.9. mocowanie warstwy izolacyjnej za pomocą łączników mechanicznych; 1.1.10. wykonanie warstwy zbrojonej na płytach styropianowych, 1.1.11. wykonanie wyprawy tynkarskiej; 1.1.12. prace termo modernizacyjne stropodachu w tym: 1.1.13. przygotowanie podłoża; 1.1.14. docieplenie stropodachu. 1.1.15. wymianę głowic termostatycznych. Szczegółowy opis robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia określa dokumentacja projektowa obejmująca: a) przedmiar robót - załącznik nr 8 do SIWZ, b) projekt budowlany – załącznik nr 9 do SIWZ, c) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załączniki nr 10 do SIWZ, d) rysunki techniczne – załącznik nr 11 2. Część II zamówienia dotyczy wykonania robót instalacyjnych elektrycznych w Szkole Podstawowej im. Władysława Broniewskiego przy ul. Żeromskiego 8 w Wojcieszowie. Zadanie obejmuje wykonanie: 1. instalacji oświetleniowej, 2. instalacji elektrycznej zasilającej oświetlenie, 3. instalacji fotowoltaicznej 4. malowania ścian i sufitów Szczegółowy opis robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia określa dokumentacja projektowa obejmująca: a) przedmiar robót - załącznik nr 8 do SIWZ, 3. Część III zamówienia dotyczy wykonania robót termomodernizacyjnych budynku Urzędu Miasta przy ul. Pocztowej 1 w Wojcieszowie. Zadanie obejmuje: 1. roboty termomodernizacyjne i naprawcze obejmujące: 1.1.1. rusztowania i osłony; 1.1.2. roboty remontowe; 1.1.3. roboty blacharskie; 1.1.4. wymianę okien i drzwi; 1.1.5. wywóz gruzu; 1.1.6. prace termomodernizacyjne ścian: 1.1.7. przygotowanie podłoża; 1.1.8. przyklejenie płyt styropianowych; 1.1.9. mocowanie warstwy izolacyjnej za pomocą łączników mechanicznych; 1.1.10. wykonanie warstwy zbrojonej na płytach styropianowych, 1.1.11. wykonanie wyprawy tynkarskiej; 1.1.12. prace termomodernizacyjne stropodachu: 1.1.13. przygotowanie podłoża; 1.1.14. docieplenie stropodachu 1.1.15. wymianę głowic termostatycznych. Szczegółowy opis robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia określa dokumentacja projektowa obejmująca: a) przedmiar robót - załącznik nr 8 do SIWZ, b) projekt budowlany – załącznik nr 9 do SIWZ, c) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załączniki nr 10 do SIWZ, d) rysunki techniczne – załącznik nr 11 4. Część IV zamówienia dotyczy wykonania robót instalacyjnych elektrycznych w budynku Urzędu Miasta przy ul. Pocztowej 1 w Wojcieszowie. Zadanie obejmuje wykonanie: 1. instalacji oświetleniowej, 2. instalacji elektrycznej zasilającej oświetlenie, 3. instalacji fotowoltaicznej, 4. malowania ścian i sufitów. Szczegółowy opis robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia określa dokumentacja projektowa obejmująca: a) przedmiar robót - załącznik nr 8 do SIWZ, 5. Wykonawca, który będzie powoływać się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały lub rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w dokumentacji i STWiORB. UWAGA! Jeśli w materiałach przetargowych opisujących przedmiot zamówienia został wskazany jakikolwiek znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie materiałów lub wskazanie norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesień, o których mowa w art. 29 ust. 3 i art. 30 ust.1-3 ustawy Pzp, należy je traktować jedynie jako dane pomocnicze określające właściwości techniczne, eksploatacyjne i użytkowe wyrobów i materiałów; w takim przypadku Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych w stosunku do opisywanych w dokumentacji projektowej i STWiORB, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z uzyskanym pozwoleniem na budowę, a także zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej i STWiORB oraz będą zgodne pod względem: 5.1. charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), 5.2. parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, itp.), 5.3. parametrów bezpieczeństwa użytkowania, 5.4. standardów emisyjnych. 6. Zadanie zostanie zrealizowane w ramach projektu współfinansowanego z środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Oś priorytetowa: 3 Gospodarka niskoemisyjna, Działanie: 3.3 Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym, Poddziałanie: 3.3.3 Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym - konkursy dla beneficjentów realizujących przedsięwzięcia na terenie ZIT AJ. 7. Zamawiający wymaga, aby gwarancja na wykonane roboty wynosiła minimum 36 miesięcy, licząc od dnia protokolarnego odbioru końcowego robót. Wykonawca ponosi wszelką odpowiedzialność za prace wykonane przez podwykonawców, łącznie z udzieleniem gwarancji. 8. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje również wszystkie czynności i koszty wynikające z dokumentacji projektowej, sztuki budowlanej w tym inwentaryzacji powykonawczej oraz inne koszty związane z urządzeniem, utrzymaniem i zabezpieczeniem terenu budowy. - Zamawiający nie dopuszcza możliwości roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego oszacowania ceny lub pominięcia kosztów i innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na cenę. 9. Zamawiający wymaga, aby gwarancja na wykonane roboty wynosiła minimum 36 miesięcy, licząc od dnia protokolarnego odbioru końcowego robót. Wykonawca ponosi wszelką odpowiedzialność za prace wykonane przez podwykonawców, łącznie z udzieleniem gwarancji. 10. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje również wszystkie czynności i koszty wynikające z dokumentacji projektowej, sztuki budowlanej, koszt prac geodezyjnych, w tym inwentaryzacji powykonawczej oraz inne koszty związane z urządzeniem, utrzymaniem i zabezpieczeniem terenu budowy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego oszacowania ceny lub pominięcia kosztów i innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na cenę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45321000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie przed terminem składania ofert wadium w wysokości: dla części I zamówienia: 5.000,00 zł, dla części II zamówienia: 5.000,00 zł, dla części III zamówienia: 2.000,00 zł, dla części IV zamówienia: 2.000,00 zł,
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika, 2) w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający przez wykonawców wspólnego pełnomocnika, 3) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów do wykonania zamówienia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w przypadku kiedy Wykonawca powoła się na zasoby innego podmiotu, oświadczenie tego podmiotu zawierać winno zobowiązanie do udziału w wykonywaniu części udzielanego zamówienia w zakresie udostępnionego Wykonawcy potencjału, 4) kosztorys ofertowy (jako dokument pomocniczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach