Przetargi.pl
szkolenie dla 20 - osobowej grupy bezrobotnych pn. /Operator sprzętu ciężkiego klasy III/

Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 19-500 Gołdap, ul. Żeromskiego 18
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 6150395 , fax. 087 6150395
  • Data zamieszczenia: 2010-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
    ul. Żeromskiego 18 18
    19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 6150395, fax. 087 6150395
    REGON: 51143398200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.goldap.pup.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    szkolenie dla 20 - osobowej grupy bezrobotnych pn. /Operator sprzętu ciężkiego klasy III/
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 20 - osobowej grupy bezrobotnych pod nazwą /Operator sprzętu ciężkiego klasy III/ o specjalności operator koparko- ładowarki. Kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV 80510000-2 - usługi szkolenia specjalistycznego. 1. Program szkolenia winien być opracowany w oparciu o rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej oraz Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 12 października 1993 roku w sprawie zasad i warunków podnoszenia kwalifikacji zawodowych i wykształcenia ogólnego dorosłych (Dz. U. Nr 103, poz.472 z późn. zm.) i rozporządzenie MPiPS z dnia 2 marca 2007 roku w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy (Dz.U. Nr 47, poz. 315). 2. Zamówienie ma być zrealizowane zgodnie z programem szkolenia, który powinien zawierać ok. 202 godzin szkolenia. W szkoleniu będą uczestniczyć osoby bezrobotne bez stażu przy obsłudze techniczno-eksploatacyjnej maszyn określonej specjalności. 3. Podczas realizacji szkolenia dopuszcza się prowadzenie zajęć praktycznych z podziałem na mniejsze grupy. 4. Miejsce realizacji szkolenia: jeżeli szkolenie będzie realizowane poza terenem miasta Gołdap, Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia dojazd z miasta Gołdap do miejsca realizacji szkolenia i z powrotem. Powyższa sytuacja dotyczy całej grupy, a nie mniejszych grup uczestników szkolenia. Wykonawca zapewni również obiad, napoje, kawę i herbatę każdemu uczestnikowi w dniach pobytu w miejscu szkolenia. 5. W przypadku, gdy czas dojazdu do i z miejsca realizacji szkolenia będzie przekraczał 3 godziny dziennie, Wykonawca zapewni zakwaterowanie i całodzienne wyżywienie dla każdego uczestnika szkolenia, w dniach pobytu w miejscu szkolenia. Również Wykonawca ujmie w preliminarzu szkolenia koszt dojazdu z miasta Gołdap do miejsca szkolenia i powrotu oraz koszt przejazdu co dwa tygodnie do miasta Gołdap i powrotu do miejsca szkolenia oraz na egzamin państwowy. 6. Program szkolenia ma być zgodny z wytycznymi Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie. 7. Wymaga się, aby zajęcia odbywały się codziennie od poniedziałku do piątku, w kolejno następujących po sobie dniach. W przypadkach szczególnie uzasadnionych harmonogramem szkolenia dopuszcza się odbywanie szkolenia w sobotę. Niedopuszczalne jest zaplanowanie i prowadzenie zajęć w niedzielę oraz dni ustawowo wolne od pracy. 8. Maksymalna dzienna liczba godzin szkolenia nie może przekroczyć 8 godzin zegarowych. 9. Plan nauczania powinien obejmować przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu przypadających na jednego uczestnika szkolenia. 10. Łączna liczba godzin szkolenia musi wynosić ok. 202 godzin zegarowych dla 1 osoby, gdzie na 1 godzinę zegarową kursu przypada 45 minut zajęć dydaktycznych i 15 minut przerwy. Istnieje możliwość kumulowania przerw. 11. Nie należy zgłaszać uczestników szkolenia do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków, chyba ze Zamawiający tak wskaże. 12. Każdy uczestnik szkolenia, w dniu rozpoczęcia zajęć na kursie otrzyma materiały piśmienne (zeszyt, długopis, itp.), materiały dydaktyczne (podręczniki, skrypty, inne materiały niezbędne do realizacji szkolenia) oraz harmonogram szkolenia. Materiały szkoleniowe, które po zakończeniu szkolenia przejdą na własność uczestnika kursu winny być przekazane za pokwitowaniem. 13. Pomieszczenia, w którym będą odbywały się zajęcia muszą być zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy i wyposażone w pomoce dydaktyczne dostosowane do szkolenia objętego zamówieniem. 14. Każdy uczestnik szkolenia praktycznego winien posiadać dzienniczek zajęć praktycznych szkolenia zawierający następujące informacje: data, ilość godzin zajęć odbytych w danym dniu, tematyka zajęć, podpis instruktora i podpis uczestnika szkolenia. 15. Szkolenie ma przygotować słuchaczy do wykonywania zawodu operatora koparko- ładowarki klasy III. 16. Egzamin państwowy zorganizuje Wykonawca zamówienia w terminie nie później niż 10 dni po zakończeniu szkolenia i powiadomi urząd o terminie oraz o wyniku egzaminu państwowego. 17. Po ukończonym szkoleniu każdy uczestnik otrzyma: a) zaświadczenie ukończenia kursu zgodnie ze wzorem rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03.02. 2006 r. (Dz.U. Nr 31, poz. 216) , w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych, b) zaświadczenie lub certyfikat zawierające logo EFS i informację, że projekt był współfinansowany ze środków UE w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, c) książeczkę operatora Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA WNIESIENIA WADIUM

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie Wykonawcy
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.goldap.pup.gov.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach