Przetargi.pl
System transportu niskoemisyjnego na terenie Gminy Mikołów – budowa centrum przesiadkowego, poprawa infrastruktury drogowej. Część I: Budowa połączenia drogowego pomiędzy ulicą Kolejową i ulicą Katowicka w Mikołowie wraz z chodnikami, parkingami – w tym dla komunikacji publicznej, odwodnieniem i oświetleniem.

Gmina Mikołów ogłasza przetarg

  • Adres: 43190 Mikołów, Rynek
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 248 500 , fax. 323 248 400
  • Data zamieszczenia: 2018-03-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mikołów
    Rynek 16
    43190 Mikołów, woj. śląskie
    tel. 323 248 500, fax. 323 248 400
    REGON: 27625763000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mikolow.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    System transportu niskoemisyjnego na terenie Gminy Mikołów – budowa centrum przesiadkowego, poprawa infrastruktury drogowej. Część I: Budowa połączenia drogowego pomiędzy ulicą Kolejową i ulicą Katowicka w Mikołowie wraz z chodnikami, parkingami – w tym dla komunikacji publicznej, odwodnieniem i oświetleniem.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    System transportu niskoemisyjnego na terenie Gminy Mikołów – budowa centrum przesiadkowego, poprawa infrastruktury drogowej. Część I: Budowa połączenia drogowego pomiędzy ulicą Kolejową i ulicą Katowicka w Mikołowie wraz z chodnikami, parkingami – w tym dla komunikacji publicznej, odwodnieniem i oświetleniem. Zakres prac: Przedmiotem przebudowy jest ulica Kolejowa i budowa połączenia drogowego pomiędzy ulicami Kolejowa – Krawczyka - Waryńskiego na działkach nr nr 457/83, 313/6, 314/6, 1448/16, 1442/16, 1221/25, 267/2, 1218/25, 1220/25, 1219/25, 739/13, 801/26, 1958/3, 1222/27, 1226/27, 1963/2, 1227/27, 1956/2, 454/2, 2063/3, 803/28, 804/33, 1529/1, 1528/1. Inwestycja swym zakresem obejmuje budowę drogi klasy L wraz ze stanowiskami postojowymi dla samochodów osobowych oraz stanowiskami postojowymi dla pojazdów komunikacji zbiorowej, chodnikami dla pieszych, ścieżką rowerową, zjazdami do posesji, niezbędnym uzbrojeniem technicznym takim jak oświetlenie i kanalizacja deszczowa oraz przebudową i zabezpieczeniem istniejącego uzbrojenia kolidującego z projektowanymi rozwiązaniami. Zakres rzeczowy: 3.1. Część drogowa. Roboty przygotowawcze: - geodezyjne wytyczenie obiektu w terenie, - mechaniczne karczowanie pni – 292 szt., - przycinka drzewa – 1 szt., - mechaniczne karczowanie zagajników – 41,5 m2, - odwóz ściętych karpin i gałęzi na składowisko wraz z kosztami utylizacji - 250 mp, - zdjęcie warstwy humusu – 480+30=510 m3. Roboty rozbiórkowe: - frezowanie nawierzchni bitumicznej – 560+375+45=980 m2, - mechaniczna rozbiórka podbudowy z kruszywa kamiennego – 560+375+45=980 m2, - mechaniczna rozbiórka starej nawierzchni bitumicznej – 6 360,0 m2, - mechaniczna rozbiórka nawierzchni z trylinki – 4 270 m2, - mechaniczna rozbiórka zatok postojowych z kostki betonowej wraz z podbudową - 42+110=152 m2, - mechaniczna rozbiórka chodników z kostki betonowej wraz z podbudową – 20+60+80=160 m2, - mechaniczna rozbiórka dróg gruntowych z kruszywa – 200+345=545 m2, - rozbiórka krawężników betonowych na ławie betonowej - 515+276+35=826 m, - rozbiórka obrzeży betonowych na ławie betonowej - 17+25+36=78 m, - rozbiórka muru ogrodzeniowego i bramy wraz z utylizacją materiałów z rozbiórki – 1+1=2 kpl. (~75+~22 m3=~97m3), - rozbiórka fundamentów muru i garaży wraz z utylizacją materiałów z rozbiórki – 1+1=2 kpl. (37,5+180=217,5 m3), - rozbiórka budynków garaży murowanych – 1 kpl. (~480 m3). Roboty ziemne: - wykopy wraz z odwozem materiałów na składowisko odpadów lub własne wraz z z kosztem utylizacji – 1080+816=1896 m3, - nasyp z gruntów z wykopu jak i dokopu, w tym wykonanie górnej warstwy nasypu gr. 0,5 m z materiałów przydatnych bez zastrzeżeń – 48+47=95 m3. Odwodnienie wgłębne: - wykonanie drenażu francuskiego 40x70(60) cm z podłączeniem 2 m odcinkami z rur PVC fi 160 mm do studzienek ściekowych – 160 m. Nawierzchnia ul. Kolejowej oraz łączników drogowych ul. Kolejowa – Krawczyka, ul. Krawczyka - Waryńskiego: - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych SMA, warstwa wiążąca, podbudowa z mieszanek mineralno-bitumicznych i kruszywa łamanego – 2 275+621+635=3 531 m2, warstwa wzmacniająca z kruszywa stabilizowanego spoiwem hydraulicznym – 2 502+683+699=3 884 m2. Nawierzchnia przebrukowanego skrzyżowania: - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 10 cm, podbudowa z kruszywa łamanego – 246 m2, warstwa wzmacniająca z kruszywa stabilizowanego spoiwem hydraulicznym – 257 m2. Nawierzchnia parkingu BUS: - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 10 cm – 2 885 m2, podbudowa z kruszywa łamanego, warstwa wzmacniająca z kruszywa stabilizowanego spoiwem hydraulicznym – 3 004 m2. Nawierzchnia parkingów dla samochodów osobowych: - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm, podbudowa z kruszywa łamanego – 4 141+81=4 222 m2, - warstwa wzmacniająca z kruszywa stabilizowanego spoiwem hydraulicznym – 4 312+84=4 396 m2. Zjazdy indywidualne: - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm, podbudowa z kruszywa łamanego – 130+143=273 m2, - warstwa wzmacniająca z kruszywa stabilizowanego spoiwem hydraulicznym – 149+164=313 m2. Chodniki: - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm, podbudowa z kruszywa łamanego – 1 998+340+440=2 778 m2. Droga gruntowa: - nawierzchnia z kruszywa łamanego lub frezu asfaltowego – 300 m2, podbudowa z kruszywa łamanego – 336 m2. Krawężniki betonowe: - krawężniki betonowe drogowe wystające 15x30 cm lub najazdowe 20x25 cm na ławie betonowej z oporem – 1 406+94+82+145+22=1 749 m. Oporniki: - oporniki betonowe 10(12)x25 cm całkowicie wtopione w nawierzchnię na ławie betonowej zwykłej – 48,0 m. Obrzeża: - obrzeża betonowe 8x30 cm ułożone na ławie betonowej z obustronnym oporem – 746+126+201 m. Humusowanie: - humusowanie terenu wraz z obsianiem 2 100+240+285=2 625 m2. Oznakowanie poziome: - mechaniczne malowanie linii segregacyjnych i krawędziowych, strzałek i innych symboli – 120+20+64=204 m2. Oznakowanie poziome: - słupki do znaków drogowych z rur stalowych – 20+2+14 =36 szt., - tablice znaków drogowych zakazu, nakazu, ostrzegawczych, informacyjnych – 34+3+15=52 szt., - poręcze ochronne U-12b łańcuchowe pojedyncze – 40,5 m, - słupki blokujące stalowe – 23 szt. Bocznica kolejowa – rampa: - konstrukcja żelbetowa – 7,1 m2. Roboty ogólnobudowlane: - ogrodzenie systemowe z siatki zgrzewanej panelowej, na słupkach stalowych, cokoliki pod ogrodzenie z elementów prefabrykowanych – 153+45,5=198,5 m, - nowe przęsło bramy – 1 kpl., Ścieżka rowerowa: - aktualizacja PBW w zakresie ścieżki rowerowej, której przebieg zaznaczono na rys. Nr 03a pn. „Mikołów Kolejowa sytuacja ścieżka rowerowa”, przylegająca do chodnika, zlokalizowanego po stronie południowej, - dwukierunkowa, o szerokości 2,0 m, - nawierzchnia bitumiczna w kolorze czerwonym, na podbudowie zasadniczej z kruszywa łamanego oraz wzmocnionym podłożu (podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego): etap I - 270 m, etap II -75 m, etap III - 98 m. 3.2. Kanalizacja deszczowa. Roboty ziemne: - wykopy liniowe na odkład w gruncie kat. III-IV – 1 725+453+113+50+16+179+45+25+8=2 614 m3, - odwóz gruntu z wykopów wraz z opłatą za składowanie – 1 724+633+258=2 615 m3, - dowóz ziemi do wymiany gruntu – 2 931+285+80=3 296 m3, - umocnienie ścian wykopów - 2 932+961+397=4 290 m2. Roboty montażowe: - rurociągi z rur PVC fi 315 – 142+119+17=278 m, - rurociągi z rur PVC fi 250 – 231+39+75=345 m, - rurociągi z rur PVC fi 200 – 219+109+35=363 m, - studnie betonowe z kręgów betonowych o średnicy fi 1000 – 19+5+3=27 kpl., - studnie betonowe z kręgów betonowych o średnicy fi 1500 – 1+1=2 kpl., - studzienki ściekowe uliczne betonowe om średnicy fi 500 – 25+13+7=45 kpl., - separator koalescencyjny z osadnikiem i by-passem NG6 (60) – 2+1+1=4 kpl. 3.3. Oświetlenie. - montaż szafy oświetlenia ulicznego SOU-4 – 1 kpl., - montaż i stawianie słupów oświetleniowych dwuelementowych z fundamentem B70 – 31 szt., - montaż wysięgników rurowych jednoramiennych mocowanych na słupie – 29 szt., - montaż wysięgników rurowych dwuramiennych mocowanych na słupie – 29 szt., - montaż opraw oświetleniowych Led 60-80 W z gniazdem SOCET NEMA 7 pinów na wysięgniku – 33 kpl. 3.4. Kanalizacja i sieć teletechniczna. Przebudowa istniejącej kanalizacji teletechnicznej: - budowa z bloczków betonowych studni kablowych rozdzielczych typu SKR-2 – 3 szt., - budowa z bloczków betonowych studni kablowych rozdzielczych typu SKO-1 – 3 szt., - budowa kanalizacji kablowej z rur PVC, z 1-warstwa, 2-otwory w ciągu, 2-rury w warstwie – 107 m, - budowa kanalizacji kablowej z rur PVC, z 1-warstwa, 1-otwór w ciągu, 1-rura w warstwie – 16 m, - demontaż kanalizacji kablowej z rur PVC, z 1-warstwa, 2-otwory w ciągu, 2-rury w warstwie – 107 m, - demontaż kanalizacji kablowej z rur PVC, z 1-warstwa, 1-otwór w ciągu, 1-rura w warstwie – 16 m. Przebudowa linii kanałowych: - wciąganie kabla XzTKMXpw 5x4x0,4 ręcznie w wolny otwór kanalizacji kablowej – 125 m, - wyciąganie kabla XzTKMXpw 5x4x0,4 z kanalizacji kablowej wypełnionej 1-kablem – 125 m. Przebudowa kabli optycznych Netii: - wyciąganie kabli światłowodowych XOTKtd-24J z kanalizacji wtórnej wciągarką mech. z rejestratorem siły – 0,95 km, - wyciąganie kabli światłowodowych XOTKtd-12J z kanalizacji wtórnej wciągarką mech. z rejestratorem siły – 0,120 km. - wciąganie kabli światłowodowych XOTKtd-24J z kanalizacji wtórnej wciągarką mech. z rejestratorem siły, rury z warstwą poślizgową bez linki – 0,95 km, - wciąganie kabli światłowodowych XOTKtd-12J z kanalizacji wtórnej wciągarką mech. z rejestratorem siły, rury z warstwą poślizgową bez linki – 0,120 km, - ułożenie rur osłonowych dwudzielnych A11OPS- 30 m. 3.5. Likwidacja rozjazdu nr 4 i toru nr 8 na stacji Mikołów. - demontaż nawierzchni torowej z szyn typu S49 na podkładach drewnianych i warstwie tłucznia wraz z podbudową na długości 240 mb, - demontaż rozjazdu S49 190 1:9 prawego na podrozjazdnicach drewnianych, - wybudowanie warstwy ochronnej na długości demontowanego toru i rozjazdu, - przełożenie kabli srk, - wypełnienie powstałego wykopu gruntem rodzimym, - likwidacja przejazdu w poziomie szyn w ramach demontowanego toru, - wypełnienie powstałego koryta na przejeździe gruntem utwardzonym, - połączenie toru nr 6 z Rkpd nr 3 przez ułożenie nowego odcinka toru długości 35m. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233252-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 180 000,00 zł (słownie: sto osiemdziesiąt tysięcy złotych), nie później niż do upływu terminu składania ofert, w formach o jakich mowa w art. 45 ust. 6 ustawy. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Miasta: Mikołowski Bank Spółdzielczy w Mikołowie Nr 65 84360003 0000 0000 0071 0042 Pozostałe formy wadium, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt. 2-5 ustawy, należy złożyć w oryginale do depozytu w kasie Urzędu Miasta, pokój nr 1, w wysokości stanowiącej równowartość powyższej kwoty, nie później niż do upływu terminu składania ofert. Wadium w formie niepieniężnej musi zawierać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do zapłaty kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, o ile zaistnieje którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy. W przypadku załączenia oryginału wadium w postaci niepieniężnej do oferty zamawiający uzna, że termin wniesienia wadium został dotrzymany. Zamawiający nie jest zobowiązany do udowodnienia, że nieskuteczność wezwania, o którym mowa w art. 26 ust. 3 cyt. ustawy, wynikła z przyczyn leżących lub nie leżących po stronie wykonawcy. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu uważa się wadium znajdujące się (zaksięgowane) do upływu terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert), na rachunku Zamawiającego. W przypadku uchybienia temu terminowi zamawiający uzna, że wadium nie zostało skutecznie wniesione. W treści przelewu bankowego lub gwarancji należy zamieścić informację o numerze postępowania i nazwie postępowania. O ile wnoszący wadium nie jest podmiotem, który składa ofertę należy w treści przelewu lub gwarancji wskazać na rzecz kogo wadium zostaje wniesione. W przypadku braku możliwości ustalenia, w czyim imieniu zostało wniesione wadium lub jakiego postępowania dotyczy, skutkować to będzie odrzuceniem oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.6. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach