Przetargi.pl
Świadczenie usługi odbioru i unieszkodliwiania odpadów pokonsumpcyjnych w latach 2015-2016r.dla JW. 1128 Malbork oraz JW. 1300 Pruszcz Gdański.

Jednostka Wojskowa 1128 ogłasza przetarg

  • Adres: 82-200 Malbork, ul. 17 Marca 20
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 55 620 62 16 , fax. 55 620 62 75
  • Data zamieszczenia: 2014-10-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 1128
    ul. 17 Marca 20 20
    82-200 Malbork, woj. pomorskie
    tel. 55 620 62 16, fax. 55 620 62 75
    REGON: 19247126500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.22blot.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi odbioru i unieszkodliwiania odpadów pokonsumpcyjnych w latach 2015-2016r.dla JW. 1128 Malbork oraz JW. 1300 Pruszcz Gdański.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru odpadów kuchennych ulegających biodegradacji o kodzie 20 01 08 w ilości około: dla zadania 1. - 20 Mg/rok, dla zadania 2. - 6 Mg/rok. Wykonawca przystępując do postępowania akceptuje fakt, że ilość odpadów jest zależna od bieżących potrzeb jednostek wojskowych na rzecz których realizowana jest usługa i trakcie realizacji umowy ilości mogą, ulec zmniejszeniu/zwiększeniu. Wykonanie usługi będzie następowało sukcesywnie do wysokości faktycznych potrzeb w okresie obowiązywania umowy. Odbiór odpadów będzie odbywał się z miejsc ich gromadzenia tj.: Część 1. Odbiór odpadów ze stołówki żołnierskiej w Malborku, ul.17 Marca 20; Część 2. Odbiór odpadów ze stołówki żołnierskiej w Pruszczu Gdańskim, ul. Powstańców Warszawy 28B. Usługa obejmuje: a) Codzienny odbiór odpadów w godz. 8.00-13.30 (do uzgodnienia w trybie roboczym) z miejsca gromadzenia odpadów kuchennych w m. Malbork i m. Pruszcz Gdański. b) W przypadku zabezpieczenia przez Zleceniobiorcę warunków przechowywania odpadów w temperaturze nie wyższej niż 7 OC poprzez zastosowanie wolnostojących zewnętrznych urządzeń chłodzących w postaci np. kontenerów, chłodni o powierzchni nie mniejszej niż 4m2 i 2m wysokości. Pojemność urządzenia chłodzącego ma zapewnić Zamawiającemu swobodne gromadzenie pojemników z odpadami do dnia ponownego odbioru kolejnej partii odpadów. Urządzenie chłodzące musi być odporne na warunki atmosferyczne; c) Odbiór odpadów musi być realizowany w godz. 8.00-13.30 (do uzgodnienia w trybie roboczym) nie rzadziej niż 3 razy w miesiącu; d) W okresie trwania zamówienia Zamawiający zobowiązuje się do bezpłatnego udostępnienia terenu celem posadowienia kontenerów, chłodni dostarczonych przez Wykonawcę, a Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego wyposażenia w urządzenia chłodnicze do gromadzenia odpadów wytwarzanych przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca na własny koszt i własnym staraniem ustawia urządzenia - kontener, chłodnie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na działce nr ............... w kompleksie ............przy bud. nr.............w Malborku oraz w Pruszczu Gdańskim. e) Zamawiający wskaże Wykonawcy miejsce zainstalowanie podlicznika energii elektrycznej, Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia wszelkich kosztów związanych z podłączeniem i działaniem kontenera, chłodni. Podłączenie chłodni i odczyt stanu licznika zostanie pisemnie udokumentowany w Protokole podłączenia chłodni podpisanym przez przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy. f) Rozliczanie energii elektrycznej odbywać się będzie na podstawie zamontowanego urządzenia pomiarowego (podlicznika). g) Wykonawca usługi w ciągu 7 dni od obowiązywania umowy zwróci się pisemnie do Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Gdyni w celu zawarcia odrębnej umowy na dostawę energii niezbędnej do realizacji przedmiotowej usługi. h) Wykonawca zobowiązany jest do usuwania, podczas dokonywanego odbioru odpadów, rozlewisk z wnętrza chłodni powstałych z gromadzonych w niej odpadów. W przypadku awarii chłodni zobowiązany jest do jej usprawnienia w ciągu 3 dni roboczych od dnia, w którym otrzymał informację o niesprawności. Za termin powiadomienia uznaje się datę wysłania informacji faksem. W przypadku braku urządzenia faksującego przez Wykonawcę uznaje się datę przesłania informacji za pomocą emaila na adres podany przez Wykonawcę; i) Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego wyposażenia w niezbędną ilość pojemników o pojemności nie mniejszej niż 60 l ze szczelną pokrywą i nie większej niż 120 l na kółkach ze szczelną pokrywą. Pojemniki powinny być wykonane z tworzyw sztucznych nieprzepuszczających cieczy i gazów, posiadać uchwyty do ich przenoszenia i zamknięcia oraz winny być opisane kodem odpadu 20 01 08; j) W przypadku zastosowania chłodni Wykonawca zobowiązany jest również do nieodpłatnego wyposażenia Zamawiającego w odpowiedni wózek do transportu wypełnionych pojemników do chłodni (dla każdego zadania). Jednocześnie Wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia Kierownika stołówki o terminie odbioru odpadów z wyprzedzeniem nie krótszym niż 24 godziny ; k) Wykonawca we własnym zakresie zabezpiecza proces załadunku odpadów z miejsca ich gromadzenia; l) Wykonawca we własnym zakresie zabezpiecza ważenie w obecności przedstawiciela Zamawiającego odbieranych odpadów na legalizowanym urządzeniu ważącym, którego świadectwo legalizacji przedstawi przy pierwszym odbiorze odpadów; m) Odbiór odpadów polegać ma na wymianie wypełnionych odpadami pojemników na czyste. Ilość pojemników ma zapewnić Zamawiającemu swobodne gromadzenie odpadów do dnia ponownego odbioru odpadów; n) Pojazd służący do transportu winien posiadać w części ładunkowej równą powierzchnię podłogi i ścian umożliwiające łatwe umycie i dezynfekcje na wypadek rozszczelnienia pojemnika w czasie transportu; o) Pojazdy i pojemniki wielokrotnego użytku, a także wszystkie pozostałe elementy wyposażenia lub sprzęt wielokrotnego użytku muszą zostać wyczyszczone, wymyte i zdezynfekowane po każdym użyciu, muszą być utrzymywane w czystości, tj. być czyste i suche przed użyciem oraz muszą zostać przeznaczone do przewozu określonego produktu w zakresie niezbędnym do uniknięcia zakażeń wzajemnych. Wykonawca zobowiązany jest do czyszczenia i dezynfekcji pojemników na własny koszt; p) Wykonawca jest zobowiązany do każdorazowego potwierdzania w rejestrze odpadów i na dokumencie handlowym ilości odbieranych odpadów; q) Wykonawca jest zobowiązany w cyklu miesięcznym do potwierdzania na karcie przekazania odpadu oraz w protokole wykonania usługi ilości odebranych odpadów. r) Wykonawca jest zobowiązany do posiadania ważnych decyzji wydanych przez organy administracji państwowej a uprawniających do prowadzenia działalności. W przypadku wznowień Wykonawca będzie dostarczał potwierdzoną kopię w ciągu 7 dni od daty wznowienia. s) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia kopii umowy o współpracy z innym podmiotem w przypadku gdy nie posiada zezwolenia na transport, zbieranie lub/i odzysku lub unieszkodliwiania najpóźniej w dniu podpisania umowy. Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu umowy zwróci się z wnioskiem do Dowódcy Jednostki Wojskowej o wydanie przepustek (osobowych i samochodowych) upoważniających do wstępu na teren Jednostki Wojskowej (miejsca realizacji usługi). Wykonawca zobowiązany jest do podania wykazu osób realizujących przedmiot zamówienia, (co najmniej imię i nazwisko, nr dowodu osobistego)i pojazdów (marka, typ, nr rejestracyjny) pod groźbą niewpuszczenia na teren jednostki z winy Wykonawcy. Wykonawca odpowiada za przestrzeganie przez swoich pracowników wewnętrznych przepisów dotyczących ochrony obiektu. Wykonawca zobowiązany jest stosować się do obowiązujących standardów i zasad organizacyjno-porządkowych dla danego obiektu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905330002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.22blot.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach