Przetargi.pl
Świadczenie usługi ochrony fizycznej, monitorowania alarmów antywłamaniowych i sygnału pożarowego oraz konserwacji i napraw zabezpieczenia technicznego w obiekcie Oddziału Regionalnego KRUS w Rzeszowie i obiektach podległych Placówek Terenowych na terenie województwa podkarpackiego

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-060 Rzeszów, ul. Słowackiego 7
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 8621266 , fax. 17 8622526
  • Data zamieszczenia: 2016-04-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Rzeszowie
    ul. Słowackiego 7 7
    35-060 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 17 8621266, fax. 17 8622526
    REGON: 01251326200299
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi ochrony fizycznej, monitorowania alarmów antywłamaniowych i sygnału pożarowego oraz konserwacji i napraw zabezpieczenia technicznego w obiekcie Oddziału Regionalnego KRUS w Rzeszowie i obiektach podległych Placówek Terenowych na terenie województwa podkarpackiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi ochrony fizycznej, monitorowania alarmów antywłamaniowych i sygnału pożarowego oraz konserwacji i napraw zabezpieczenia technicznego w obiekcie Oddziału Regionalnego KRUS w Rzeszowie i obiektach podległych Placówek Terenowych na terenie województwa podkarpackiego rozmieszczonych w miastach Kolbuszowa, Leżajsk, Mielec, Ropczyce, Strzyżów, Nisko, Stalowa Wola, Tarnobrzeg, Jasło, Dębica, Brzozów, Krosno, Sanok, Przeworsk, Jarosław, Lubaczów, Przemyśl, świadczone całodobowo w okresie od 1 lipca 2016 r. do 31 grudnia 2016 r. 2. Wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia- klauzule społeczne: 1) Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 4 pkt 4) ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga, aby wśród osób wykonujących czynności ochrony fizycznej w siedzibie Oddziału Regionalnego KRUS w Rzeszowie, ul. Słowackiego 7, Placówce Terenowej KRUS w Jaśle, ul. Mickiewicza 4a oraz Placówce Terenowej KRUS w Przeworsku, ul. Krasickiego 1, w trakcie realizacji całego zamówienia zatrudnione były co najmniej 3 osoby (wykonujące pracę w systemie jednozmianowym od poniedziałku do piątku w godzinach 07:00-15:00) na podstawie umowy o pracę zawartej na podstawie Kodeksu pracy w pełnym wymiarze czasu pracy. Pozostałe osoby mogą być zatrudnione na podstawie umowy o pracę i/lub umowy zlecenia. 2) Wykonawca w Formularzu ofertowym zobowiązany jest wykazać ile osób wykonujących ochronę fizyczną będzie zatrudniał na podstawie umowy o pracę oraz ile na podstawie umowy zlecenia w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. 3) Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie przedstawić Zamawiającemu wykaz osób skierowanych do wykonywania ochrony fizycznej (w tym co najmniej 3 osób wykonujących czynności ochrony fizycznej w systemie jednozmianowym od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 - 15:00 zatrudnionych na podstawie umowy o pracę) przez cały okres realizacji zamówienia (według Załącznika nr 6 do umowy). 4) Wykonawca zobowiązany będzie co najmniej na 3 dni przed rozpoczęciem wykonywania umowy dostarczyć Zamawiającemu: a) kopie umów o pracę osób pełniących ochronę fizyczną (dotyczy osób zatrudnionych przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę wykazanych w Załączniku Nr 6 do umowy) potwierdzone za zgodność z oryginałem, b) kopie zaświadczeń o przeszkoleniu pracowników Wykonawcy pełniących ochronę fizyczną (dotyczy osób zatrudnionych przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę wykazanych w Załączniku Nr 6 do umowy) w zakresie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów przeciwpożarowych potwierdzone za zgodność z oryginałem, c) kopie zaświadczeń/orzeczeń lekarskich potwierdzone za zgodność z oryginałem pracowników Wykonawcy (dotyczy osób zatrudnionych przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę wykazanych w Załączniku Nr 6 do umowy) o braku przeciwwskazań do wykonywania pracy na stanowisku pracownika ochrony fizycznej, d) oryginały oświadczeń wszystkich osób wykazanych w Załączniku Nr 6 do umowy, złożone zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do umowy. e) kopie oświadczeń wszystkich osób wykazanych w Załączniku Nr 6 do umowy (potwierdzonych za zgodność z oryginałem) o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w związku z realizacją niniejszego zamówienia, zgodnie z przepisami art. 23 ust. 1 pkt 1 oraz ust. 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2015 r., poz. 2135 z późn. zm.). 5) Zatrudnienie osób ujętych w wykazie powinno trwać co najmniej do końca upływu terminu realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania umowy o pracę lub umowy zlecenia przez pracownika lub Wykonawcę (pełniącego rolę pracodawcy) przed zakończeniem realizacji zamówienia, Wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby spełniającej wymagania SIWZ, odpowiednio na podstawie umowy o pracę bądź umowy zlecenia. 6) W przypadku zmiany osób wykazanych w Załączniku Nr 6 do Umowy skierowanych do wykonania usługi, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu nowej listy wraz z kopią umowy o pracę poświadczoną za zgodność z oryginałem (jeżeli zmiana dotyczy osoby zatrudnionej na umowę o pracę zgodnie z ust. 2 pkt 1), złożenia nowych oświadczeń, zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do umowy, oraz oświadczeń o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w związku z realizacją niniejszego zamówienia, najpóźniej na dwa dni przed planowaną zmianą. Nieprzedłożenie nowej listy, kopii umów i oświadczeń nowych pracowników spowoduje, iż Zamawiający nie dopuści ich do wykonywania usługi. Zmiana osób skierowanych do wykonania usługi nie wymaga sporządzania aneksu do umowy. 7) Zamawiający będzie miał prawo w każdym czasie realizacji zamówienia żądać przedstawienia dowodów potwierdzających zatrudnienie osób wymienionych w wykazie (umów o pracę lub dokumentów potwierdzających podleganie ubezpieczeniom społecznym z tytułu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę), natomiast Wykonawca będzie miał obowiązek przedstawić je niezwłocznie Zamawiającemu. 8) Wykonawca zobowiązany będzie do uzyskania od osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia zgody na przetwarzanie danych osobowych w związku z realizacją niniejszego zamówienia, zgodnie z przepisami art. 23 ust. 1 pkt 1 oraz ust. 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2015 r., poz. 2135 z późn. zm.). 9) Nieuzyskanie i nieprzedłożenie przez Wykonawcę zgody od osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia na przetwarzanie danych osobowych, w tym w przyszłości zgodnie z przepisami art. 23 ust. 1 pkt 1 oraz ust. 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2015 r., poz. 2135 z późn. zm.), uznane będzie przez Zamawiającego za niewypełnienie obowiązków skutkujących sankcjami w postaci odstąpienia od umowy lub jej części i naliczenia kar umownych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Załączniki Nr 1, Nr 6 i Nr 9 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Społeczne- Ilość pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach