Przetargi.pl
„Świadczenie usługi fizycznej ochrony osób i mienia ZGO Sp. z o.o. w Jarocinie”

Zakład Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. w Jarocinie ogłasza przetarg

  • Adres: 63200 Jarocin, Witaszyczki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 472 456 , fax. 627 472 456
  • Data zamieszczenia: 2018-02-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. w Jarocinie
    Witaszyczki
    63200 Jarocin, woj. wielkopolskie
    tel. 627 472 456, fax. 627 472 456
    REGON: 25158093900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgo-jarocin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Świadczenie usługi fizycznej ochrony osób i mienia ZGO Sp. z o.o. w Jarocinie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    5.1. Przedmiotem zamówienia jest „Świadczenie usługi fizycznej ochrony osób i mienia ZGO Sp. z o.o. w Jarocinie”. „Zakład Gospodarki Odpadami” Sp. z o.o. w Jarocinie zajmuje łączną powierzchnię około 36ha (obiekt całkowicie ogrodzony płotem panelowym i objęty monitoringiem, systemem alarmowym, systemem p.pożarowym) z czego podzielony jest na dwie części, które w całości powinny być objęte ochroną. Część I (powierzchnia około 24ha,tzw. „Nowy zakład”) - hala sortowni - hala kompostowania - punkt wagowy - budynek socjalno - biurowy - punkt selektywnej zbiórki odpadów komunalnych - zespół kogeneracyjny - garaże wraz z warsztatem - wiaty magazynowe - place technologiczne - sprzęt mobilny do obsługi zakładu - kwatera na odpady komunalne - zbiornik paliw Część II (powierzchnia około 12ha, tzw. „Stary zakład”): - wiaty magazynowe na surowce wtórne - place technologiczne - kwatera na odpady komunalne - sprzęt mobilny - hala sortowni 5.1.1. Ochrona mienia odbywałaby się 7 dni w tygodniu w następujących godzinach: Poniedziałek - Piątek 21.00- 6.00; Sobota 14.00 - 6.00 Niedziela oraz święta od godziny 6.00 przez 24h/dobę aż do przyjścia pierwszej zmiany pracowników w najbliższym dniu roboczym. 5.1.2. Minimalna liczba pracowników ochrony będących jednocześnie na obiekcie to 2 osoby. 5.1.3. ZGO Sp. z o.o. w Jarocinie czynne jest w godzinach: Poniedziałek - Piątek 6.00 - 21.00 Sobota 8.00 - 14.00 5.1.4. Obowiązki Wykonawcy: • zapewnienie udzielenia możliwości odpisu PFRON, • montaż we własnym zakresie systemu obchodu prac ochrony (minimum 5 punktów na Części I obiektu oraz minimum 3 na Części II). Lokalizacja punktów zostanie ustalona wraz z Zamawiającym po podpisaniu umowy na świadczenie usług; • zapewnienie łączności bezprzewodowej między pracownikami ochrony; • ochrona mienia zleceniodawcy przed kradzieżą z włamaniem z zewnątrz dozorowanego obiektu; • ochrona mienia przed zniszczeniem i dewastacją oraz ponoszenia z tego tytułu odpowiedzialności cywilnej; • ochrona mienia dozorowanego obiektu i w miejscach wyznaczonych (minimum 8 punktów kontrolnych); • kontrolowanie uprawnień do wstępu i wjazdu na teren dozorowany oraz wynoszenia(wnoszenia) lub wywożenia (wwożenia) mienia; - legitymowanie i dokonywanie kontroli osób wchodzących i wychodzących z terenu obiektu dozorowanego oraz wjeżdżających i wyjeżdżających pojazdów; • legitymowanie i zatrzymywanie na terenie i obiekcie strzeżonym osób bliżej nieznanych; • zatrzymywanie osób, które dokonały lub usiłowały dokonać kradzieży, względnie innego rodzaju przestępstwa w celu bezzwłocznego przekazania ich organom ścigania oraz natychmiastowe powiadomienie o tym fakcie zleceniodawcy; • przeciwdziałanie przenikaniu i działaniu na terenie i ochranianym obiekcie elementów przestępczych i osób niepowołanych oraz zapobieganie kradzieżom, nadużyciom i niszczeniu mienia; • współdziałanie z kierownictwem Oddziału oraz specjalistą ds. ochrony p.poż. zleceniobiorcy w zakresie ochrony i bezpieczeństwa p. pożarowego oraz z organami Policji w celu likwidacji wszelkich przestępstw popełnionych na terenie ochranianego Obiektu, a nadto współdziałanie w kierownictwem Oddziału i strażą pożarną w zakresie ochrony i bezpieczeństwa przeciwpożarowego ochranianego obiektu; • Zleceniobiorca jest zobowiązany do przestrzegania instrukcji wydanych i przekazanych przez Zleceniodawcę a dotyczące sposobu wykonywania usług; • Obsługa central systemów alarmowych: sygnalizacji włamania i napadu oraz sygnalizacji pożaru i innych urządzeń zainstalowanych w pomieszczeniach ochrony, w tym wyłączania i załączania systemów alarmowych; • Bieżące obserwowanie i monitorowanie Obiektu z wykorzystaniem istniejącego systemu dozorowania wizyjnego cctv; • Ścisłe przestrzeganie wewnętrznych procedur Zamawiającego dot. zasad porządkowych obowiązujących na terenie Obiektu ochrony, w tym zasad dot. ewakuacji budynku w sytuacji zagrożeń. Procedury obowiązujące na terenie Obiektu zostaną przekazane potencjalnemu Wykonawcy po podpisaniu umowy; • Wykonywanie wszelkich poleceń Zamawiającego mających na celu zapewnienie bezpieczeństwa w ochranianym obiekcie; • Wydawanie, przyjmowanie i przechowywanie kluczy, przy czym klucze mogą zostać wydane wyłącznie osobom do tego upoważnionym, wraz z dokonywaniem wpisów do Książki wydania/przyjęcia kluczy; • Prowadzenie rejestru osób pełniących funkcję ochrony w danym dniu . • Zabezpieczenie Obiektu w przypadkach awarii oraz natychmiastowe powiadamianie administracji danego budynku; • Zachowanie w tajemnicy wszystkich informacji, które mogą mieć wpływ na stan bezpieczeństwa w Obiekcie • Utrzymanie czystości przez pracowników ochrony w miejscu pracy; • Zapewnienie udzielenia możliwości odpisu PFRON. 5.2. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie usług opisanych wg „Wspólnego Słownika Zamówień” (CPV): 79710000-4 – Usługi ochroniarskie. 5.3. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia zawiera Tom II SIWZ Projekt umowy. 5.4. Informacja nt. wymagań o których mowa w art. 29 ust. 3A ustawy Pzp. 5.4.1. Wykonawca zobowiązuje się, że Pracownicy wykonujący czynności związane z ochroną mienia będą w okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (tj. z dnia 8 grudnia 2017 roku, Dz. U. z 2018 roku, poz. 108) Powyższy wymóg nie dotyczy osób odnośnie których Wykonawca wykaże, ze ww. czynności nie będą w żadnym zakresie wykonywane pod kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez wykonawcę lub podwykonawcę. Wymóg ten nie dotyczy także osób samozatrudnionych oraz wspólników spółki, którzy sami realizują w/w usługi. 5.4.2. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 5.4.1. czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 5.4.3. W trakcie realizacji zamówienia, na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt. 5.4.1. czynności w trakcie realizacji zamówienia:  oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy. 5.4.4. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt 5.4.1 Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości 1 000,00 złotych za każdy stwierdzony przypadek naruszenia obowiązku określonego w pkt 5.4.1. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie nie krótszym niż 7 dni, żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt 5.4.1. 5.4.5. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 5.4.6. Postanowienia pkt. 5.4.1 – 5.4.4. stosuje się odpowiednio do podwykonawców. 5.5. Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę w takim przypadku w/w wskazania traktować należy jako podane przykładowo, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Przez rozwiązania równoważne należy rozumieć takie, które przedstawiają opis przedmiotu zamówienia o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniających minimalne parametry określone przez Zamawiającego, lecz oznaczoną innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. 5.5. Podwykonawstwo: a) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia, b) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, c) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, zgodnie z pkt. 10.8 Tomu I (IDW) SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności, tj. koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w zakresie regulowanym ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1432, z późn. zm.). Powyższy warunek musi być spełniony przez Wykonawców oddzielnie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. 2. Ofertę stanowi prawidłowo wypełniony i podpisany formularz „Oferta” wraz z załącznikami. 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 9.2 IDW; 2) Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 10.2. IDW w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 4) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tj. z dnia 24 lutego 2017 r., Dz. U. z 2017 r., poz. 570), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach