Przetargi.pl
Świadczenie usług telekomunikacyjnych wraz z dzierżawą centrali telefonicznej i serwisem istniejącej sieci telefonicznej dla Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu

Instytut Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego ogłasza przetarg

  • Adres: 41-200 Sosnowiec, ul. Kościelna 13
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2660885 , fax. 032 2661124
  • Data zamieszczenia: 2016-02-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego
    ul. Kościelna 13 13
    41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 032 2660885, fax. 032 2661124
    REGON: 00028854400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imp.sosnowiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytut Badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług telekomunikacyjnych wraz z dzierżawą centrali telefonicznej i serwisem istniejącej sieci telefonicznej dla Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: I ETAP: dostawa, montaż, uruchomienie i włączenie do ruchu w pełni sprawnej centrali telefonicznej, wewnętrznej z urządzeniami zewnętrznymi, aparatami systemowymi wraz z włączeniem jej do sieci zewnętrznej (operatora) i wewnętrznej (I.M.P i Z) wg. CPV - 32.54.30.00-1: Wykonawca przedstawi szczegółową specyfikację oferowanych urządzeń 1) Wymagania dotyczące centrali telefonicznej: a) praca centrali w ruchu pełnoautomatycznym, b) pojemność centrali 176 NN numerów wewnętrznych - porty wewnętrzne analogowe - 160 portów, - porty wewnętrzne cyfrowe - 16 portów, c) linie zewnętrzne - cyfrowe ISDN PRA(30B+D) - 1 linia - przystawki GSM dla 2 kart SIM d) taryfikacja rozmów wg. numerów i kodów dostępu, e) modem zdalnego nadzoru i oprogramowania, f) centralna książka telefoniczna (1000 użytkowników), g) kody dostępu dla połączeń zewnętrznych (minimum 500 kodów), h) aplikacja komputerowa CTI dla minimum 20 stanowisk, i) dyskryminacja połączeń zewnętrznych (minimum 6 programowalnych poziomów), j) poczta głosowa (minimum 2 porty jednoczesnego dostępu oraz 60 minut łącznego czasu nagrania z możliwością rozbudowy), k) możliwość blokowania połączeń wychodzących z poziomu aparatu wewnętrznego, l) identyfikacja numerów przychodzących na liniach wewnętrznych analogowych, ł) wybieranie numerów po nazwie, e) urządzenia zasilające centralę, f) zasilanie awaryjne na okres 4h. g) Centrala telefoniczna powinna być wyposażona w urządzenia zapewniające kierowanie ruchu do sieci GSM przez dostarczone przez Zlecającego dwie karty SIM. 2) Wraz z centralą telefoniczną należy dostarczyć aparaty cyfrowe systemowe tego samego producenta co centrala spełniające poniższe wymagania -Konsola operatorska ( awizo ) 1 szt. wyposażona w: klawisze programowalne (min. 24 klawisze), możliwość wybrania abonenta z centralnej książki telefonicznej po jego nazwie, system głośnomówiący, wyświetlacz ciekłokrystaliczny. -Aparaty cyfrowe do zestawów Sekretarsko-Dyrektorskich 4 szt. wyposażonych w: klawisze programowalne (min. 12 klawisze), możliwość wybrania abonenta z centralnej książki telefonicznej po jego nazwie, system głośnomówiący, wyświetlacz ciekłokrystaliczny. - Aparaty cyfrowe proste 4 szt. - klawisze programowalne (min. 5 klawiszy), - wyświetlacz. - Wykonawca udzieli na dostarczony sprzęt gwarancji na okres co najmniej 36 miesięcy licząc od dnia podpisania przez strony bez zastrzeżeń protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. - Zamawiający zastrzega, że dostarczony przedmiot zamówienia musi posiadać wymagane aktualnie obowiązującymi przepisami prawa zezwolenia i certyfikaty dopuszczające ten przedmiot do użytkowania na terenie Polski zgodnie z przeznaczeniem, któremu ma służyć. - Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia we własnym zakresie, na własny koszt i ryzyko, bezpośrednio do budynków Zamawiającego. II ETAP: Świadczenie usług telefonicznych z telefonów stacjonarnych końcowych i centrali wewnętrznej, wg. CPV - 64.21.10.00-8. Świadczenie usług telekomunikacyjnych obejmuje: I część zamówienia /usługi telekomunikacyjne/: - obsługę połączeń: lokalnych, strefowych, międzystrefowych i pozostałych - dzierżawę centrali telefonicznej przez cały okres obowiązywania umowy tj. 36 miesięcy, - dzierżawę aparatów telefonicznych cyfrowych systemowych, - serwis wewnętrznej sieci telefonicznej. II cześć zamówienia /usługi internetowe/: - świadczenie usług internetowych na cele edukacyjne, - łącze niesymetryczne, - świadczenie usług dostępu do Internetu na łączach o przepustowości minimum 1Mbit/s. Warunki świadczenia usług telekomunikacyjnych: 1. W ramach serwisu centrali telefonicznej i aparatów systemowych Wykonawca zobowiązuje się do: a) utrzymania w pełnej sprawności technicznej centrali telefonicznej i aparatów systemowych, b) przeprogramowania centrali telefonicznej i aparatów systemowych zgodnie z zgłoszonymi przez klienta potrzebami. 2.W ramach serwisu istniejącej wewnętrznej sieci telefonicznej Wykonawca zobowiązuje się do: a) lokalizacji i usunięcia usterek w sieci telefonicznej od centrali telefonicznej poprzez przełącznice pośrednie do punktu zakończenia sieci to jest gniazdka telefonicznego, b) wykreowania i podłączenia nowych numerów wewnętrznych w przypadku istniejącego okablowania od przełącznicy głównej do punktu zakończenia, c) wykonywania przeniesień urządzeń końcowych, d) przeszkolenia użytkowników aparatów telefonicznych cyfrowych systemowych w zakresie ich obsługi. 3. W przypadku zaistnienia konieczności zmiany operatora i przeniesienia numeracji do nowego operatora wykonawca gwarantuje bezpłatne przeniesienie oraz uruchomienie w swojej sieci w pierwszym dniu po zakończeniu okresu obowiązywania umów u dotychczasowego operatora /od godz. 24.00/. 4. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do: - świadczenia usług telekomunikacyjnych za pomocą -linii ISDN PRA (30B+D) z usługą DDI dla 200 numerów, - 1 linia - linii analogowych końcowych - 3 linie - zachowania istniejącej zewnętrznej numeracji telefonicznej (wykaz załącznik 1), - zapewnienia możliwości wykonywania połączeń telefonicznych, faksowych i modemowych, - zachowania ciągłości świadczenia usług telekomunikacyjnych w całym okresie trwania umowy, - naliczania opłat z dokładnością co do sekundy - taryfikacja sekundowa, - połączenia z siecią telefonii komórkowych z zachowaniem identyfikacji numeru, - wymaganej gwarancji jakości połączeń, wykonawca ma obowiązek sprawdzić, czy posiada warunki techniczne do realizacji przedmiotu zamówienia (potwierdzić warunki techniczne), - identyfikacji numerów przychodzących (CLIP) na wszystkich numerach wewnętrznych, - bezpłatnego połączenia w ramach sieci wewnętrznej, - bezpłatnego połączenia do służb powołanych ustawowo do niesienia pomocy posiadających skrócone numery - blokady połączeń 0700******* - 0709******* oraz innych numerów zaliczanych do taryf specjalnych, - miesięcznego bezpłatnego wykazu zrealizowanych połączeń (zbiorczego i szczegółowego) w postaci elektronicznej z możliwością wydruku według numerów wewnętrznych lub według kodów dostępowych. 5. W ramach obsługi serwisowej Wykonawca zapewni Zamawiającemu: a) bezpłatne okresowe przeglądy stanu technicznego pracy łączy oraz sprawdzenie parametry łączy poprzez bieżące, cykliczne ich pomiary, eliminowanie usterek; b) techniczną pomoc związaną ze świadczeniem usług telekomunikacyjnych po zgłoszeniu przez Zamawiającego obejmującą w szczególności: - bezpłatne eliminowanie usterek i nieprawidłowości w pracy łączy, - bezpłatne usuwanie awarii, - sprawdzenie instalacji wykonanej przez Zamawiającego, - bezpłatną całodobową możliwość telefonicznej obsługi klienta. 1.W zakresie obsługi serwisowej, Wykonawca zagwarantuje usunięcie awarii w następującym trybie: - czas reakcji do 2 godzin (czas mierzony od chwili zarejestrowania zgłoszenia otrzymanego od Zamawiającego do czasu potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia do realizacji przez odpowiednie służby techniczne), do 48 godzin czas usunięcia usterki (przywrócenie pełnej funkcjonalności), - w przypadku awarii 20% linii wewnętrznych lub zewnętrznych czas reakcji wynosi 1 godzinę a czas usunięcia usterki 24 godziny. Warunki ogólne dla obu części zamówienia: Rozliczenia za świadczone usługi będą następować w systemie miesięcznym. Zamawiający zobowiązany będzie do uiszczenia opłaty za zrealizowane usługi w terminie 30 dni od wystawienia faktury. W formularzu ofertowym wykonawca wskaże, czy powyższe zamówienie wykona sam w 100%, czy też część realizacji zamówienia powierzy podwykonawcom. W przypadku realizacji zamówienia przy współudziale podwykonawców, wykonawca określi opisowo, jaką część zamówienia zamierza im powierzyć. Zamówienie będzie realizowane na zasadach i warunkach określonych w SIWZ, w tym w załącznikach do SIWZ, a zwłaszcza w zawartych w opisie przedmiotu zamówienia i projekcie umowy. Zamawiający nie poniesie dodatkowych kosztów związanych z rozbudową infrastruktury, o ile zajdzie taka potrzeba w związku z realizacją przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia wszystkich kosztów związanych z przedmiotem zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 642000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas reakcji serwisu
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imp.sosnowiec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach