Okręgowe Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 81213 Gdynia, ul. Opata Hackiego
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 627 38 18 , fax. 58 663 16 66
- Data zamieszczenia: 2018-02-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Okręgowe Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o.
ul. Opata Hackiego 14
81213 Gdynia, woj. pomorskie
tel. 58 627 38 18, fax. 58 663 16 66
REGON: 19056363200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://opecgdy.com.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług sprzętem przeznaczonym do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz usług pojazdami przeznaczonymi do transportu towarów - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzętem przeznaczonym do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz usług pojazdami przeznaczonymi do transportu towarów w następującym zakresie: • PAKIET 1 – usługi świadczone na terenie miast Gdynia, Sopot, Rumia, Reda i gminy Kosakowo sprzętem: a. wywrotka wyposażona w HDS o ładowności 6,5-8 ton; b. wywrotka wyposażona w HDS, zakres ładowności 14-18 ton; c. wywrotka bez HDS o ładowności 6,5-8 ton; d. wywrotka bez HDS, zakres ładowności 14-18 ton; e. dłużyca - do transportu rur do 12m; f. koparko-ładowarka; g. koparko-ładowarka wyposażona w młot do kucia; h. minikoparka o szerokości urządzenia do 160 cm. • PAKIET 2 - usługi świadczone na terenie miasta Wejherowo sprzętem: a. wywrotka bez HDS, zakres ładowności 14-18 ton; b. dłużyca - do transportu rur do 12m; c. koparko-ładowarka; d. koparko-ładowarka wyposażona w młot do kucia. 2 Przedmiot zamówienia obejmuje oprócz wynajmu sprzętu i pojazdów także ich obsługę (kierowca/operator). 3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do siwz. 4 Realizacja usług będących przedmiotem zamówienia nastąpi sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego i poprzedzona zostanie wezwaniem do wykonania usługi przekazanym Wykonawcy do godz. 14.00 z wyprzedzeniem minimum 24-godzinnym. 5 Ilości określone w tabelach w załączniku nr 1 do siwz nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do ich realizacji. Nie zrealizowanie całości zakresu usług określonych w tabelach nie wpływa na ich cenę. 6 W przypadku nie złożenia zamówienia na usługi w zakresie ilości określonych w załączniku nr 1 do siwz, Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia wobec Zamawiającego. 7 Zamawiający dopuszcza możliwość nabycia dodatkowej ilości usług (w przypadku zwiększenia ilości zamówienia obowiązywać będą ceny określone w tabeli w załączniku nr 5 do siwz) i dodatkowych usług o zbliżonym charakterze (w cenie bieżącej Wykonawcy, która będzie podlegała kontroli Zamawiającego) do poziomu określonego w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie kwot wartości zamówień oraz konkursów, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45500000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia razem z ofertą wadium przetargowego w wysokości: DLA PAKIETU 1: 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 0/100); DLA PAKIETU 2: 1.500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych 0/100). 2. W przypadku składania ofert na oba PAKIETY, dopuszcza się zarówno złożenie dwóch odrębnych wadiów na poszczególne PAKIETY jak również złożenie jednego wadium stanowiącego sumę wymaganych wadiów tj. 16.500,00 zł. 3. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 4. Wadium może być wnoszone w następujących formach: • pieniądzu, • gwarancjach bankowych, • gwarancjach ubezpieczeniowych. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: PKO BP SA I O/Gdynia 20 1020 1853 0000 9502 0009 4706. 6. Wadium wnoszone w gwarancjach należy złożyć w oryginale wraz ze składaną ofertą. 7. Za wniesienie wadium w formie pieniężnej Zamawiający uważa wadium, które w terminie do dnia 21.02.2018r. do godz. 09:00 znajdzie się na rachunku Zamawiającego. 8. Kserokopię dowodu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o uzupełnienie brakujących lub wadliwych dokumentów oraz pełnomocnictw, nie złożył ich w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie. 13. Gwarancje bankowe i ubezpieczeniowe muszą nieodwołalnie i bezwarunkowo zobowiązywać Poręczyciela lub Gwaranta do zapłaty kwoty pieniężnej w ciągu 14 dni na pierwsze wezwanie Zamawiającego, w wysokości odpowiadającej kwocie wadium. 14. Gwarancje bankowe i ubezpieczeniowe muszą zawierać w swojej treści nazwę oraz numer postępowania przetargowego.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie, a ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie oświadczenia zawartego w załączniku nr 5 do siwz
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy winien złożyć: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert potwierdzający, że w stosunku do Wykonawcy nie otwarto likwidacji lub nie ogłoszono upadłości, z wyjątkiem Wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego; b) umowę spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wynajem maszyn i urządzeń do robót drogowych związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie działania Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach w 2023 r.
Dodano: 2022-11-18 - Wynajem maszyn i urządzeń do robót drogowych związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie działania Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach w 2021 r.
Dodano: 2021-01-20 - Wynajem sprzętu wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót związanych z remontami dróg na terenie gminy Żukowo
Dodano: 2020-12-22 - Wynajem sprzętu oraz środków transportu do prowadzenia prac przez Powiatowy Zakład Transportu Publicznego w Człuchowie
Dodano: 2020-12-09 - Wynajem maszyn i urządzeń do robót drogowych związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie działania Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach w 2021 r.
Dodano: 2020-12-07 - Usługi w zakresie remontów dróg gruntowych z wykorzystaniem maszyn budowlanych wraz z obsługą operatorską
Dodano: 2020-12-03 - Świadczenie usług sprzętem przeznaczonym do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz usług pojazdami przeznaczonymi do transportu towarów
Dodano: 2020-05-07 - Usługi w zakresie remontów dróg gruntowych z wykorzystaniem maszyn budowlanych wraz z obsługą operatorską
Dodano: 2020-02-13 - Wynajem maszyn i urządzeń do robót drogowych związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie działania Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach w 2020 r.
Dodano: 2019-12-11 - Wynajem sprzętu do prowadzenia prac przez Powiatowy Zakład Transportu Publicznego w Człuchowie
Dodano: 2019-12-11