Przetargi.pl
Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń biurowych i posesji Sądu Rejonowego w Chełmie przy Al. I AWP 16 oraz pl. Kościuszki 3

Sąd Rejonowy w Chełmie ogłasza przetarg

  • Adres: 22100 Chełm, Al. I Armii Wojska Polskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 825 654 417 , fax. 825 654 417
  • Data zamieszczenia: 2017-07-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Chełmie
    Al. I Armii Wojska Polskiego 16
    22100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 825 654 417, fax. 825 654 417
    REGON: 32298500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny: Sąd

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń biurowych i posesji Sądu Rejonowego w Chełmie przy Al. I AWP 16 oraz pl. Kościuszki 3
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) kompleksowe usługi sprzątania pomieszczeń biurowych i terenu posesji oraz utrzymanie terenów zielonych, z zastrzeżeniem, że:  łączna powierzchnia objęta usługą sprzątania wynosi: o wewnętrzna – 4.265,24 m2 o zewnętrznych – 7.234,93 m2 (w tym tereny zielone – 3.483,19 m2, powierzchnia parkingów samochodowych – 649,62 m2, pozostały teren to zewnętrzne ciągi komunikacyjne – schody, chodniki, opaski przybudynkowe, itp. – 3.102,12 m2); b) Wykonawca zobowiązany będzie w ramach sprzątania pomieszczeń biurowych i terenu posesji do świadczenia usług minimum 5 razy w tygodniu (w dni pracujące dla Zamawiającego), oraz utrzymania terenów zewnętrznych w bieżącej czystości; c) kompleksowe usługi sprzątania obejmują m. in.:  w odniesieniu do powierzchni wewnętrznych: sprzątanie pomieszczeń biurowych, korytarzy, holi, klatek schodowych, ciągów komunikacyjnych, schodów, pomieszczeń WC, łazienek, mycie okien i innych powierzchni, czyszczenie mebli, wykładanie koszy workami foliowymi, wynoszenie śmieci we wskazane miejsce, czyszczenie wycieraczek do obuwia, pranie i odkurzanie wykładzin podłogowych oraz zmywanie, froterowanie podłóg;  w odniesieniu do powierzchni zewnętrznych: • utrzymywanie terenów zielonych: zbieranie śmieci, koszenie, pielęgnacyjne podcinanie drzew i krzewów, grabienie; • utrzymanie powierzchni parkingów i pozostałych terenów zewnętrznych: zbieranie śmieci, w razie potrzeby zmywanie, zamiatanie, usuwanie śniegu, czyszczenie lamp wewnętrznych na parkingach sądowych, czyszczenia drzwi; d) wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia środków i sprzętu niezbędnego do realizacji usługi, a także dostaw mydła w płynie, papieru toaletowego, ręczników papierowych, kostek WC oraz piasku i innych środków do zwalczania oblodzenia ciągów komunikacyjnych 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90919200-4

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach