Przetargi.pl
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek oraz paczek pocztowych i ich ewentualnych zwrotów na potrzeby Urzędu Miejskiego w Świebodzinie w roku 2016 i 2017

Gmina Świebodzin ogłasza przetarg

  • Adres: 66-200 Świebodzin, ul. Rynkowa 2
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 4750916 , fax. 68 4750916
  • Data zamieszczenia: 2015-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świebodzin
    ul. Rynkowa 2 2
    66-200 Świebodzin, woj. lubuskie
    tel. 68 4750916, fax. 68 4750916
    REGON: 97077053400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swiebodzin.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek oraz paczek pocztowych i ich ewentualnych zwrotów na potrzeby Urzędu Miejskiego w Świebodzinie w roku 2016 i 2017
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek oraz paczek pocztowych i ich ewentualnych zwrotów na potrzeby Urzędu Miejskiego w Świebodzinie w roku 2016 i 2017, obejmujących: - przesyłki listowe nierejestrowane krajowe i zagraniczne w ilości ok. 9858 szt., w tym: ok. 4905 szt. w roku 2016 i ok. 4953 szt. w roku 2017, - przesyłki listowe rejestrowane krajowe i zagraniczne w ilości ok. 61357 szt., w tym: ok. 30239 szt. w roku 2016 i ok. 31118 szt. w roku 2017, - paczki krajowe i zagraniczne - paczki rejestrowane w ilości ok. 78 szt., w tym: ok. 39 szt. w roku 2016 i ok. 39 szt. w roku 2017, - przesyłki kurierskie krajowe i zagraniczne w ilości ok. 42 szt., w tym: ok. 21 szt. w roku 2016 i ok. 21 szt. w roku 2017. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Zestawienie rodzajowo-ilościowe przesyłek objętych przedmiotem zamówienia zawarte jest w Formularzach cenowych stanowiących załącznik nr 2a i nr 2b do SIWZ. Szczegółowe rodzaje i liczba przesyłek określone w załączniku nr 2a i nr 2b do SIWZ są orientacyjne i mogą ulec zmianie w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego w roku 2016 i 2017, na co Wykonawca wyraża zgodę, tym samym oświadcza, że nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian rodzajowych i liczbowych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. 4. Szczegółowe wymagania w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia ujęte są w istotnych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 12 do SIWZ. Postanowienia zgodne z treścią załącznika nr 12 do SIWZ będą wprowadzone do zawieranej umowy z wybranym Wykonawcą. 5. Wybrany Wykonawca może przedstawić swój projekt umowy, pod warunkiem zawarcia w nim istotnych postanowień umowy, o których mowa w załączniku nr 12 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Gminy Świebodzin Nr 82 1020 5402 0000 0602 0305 6603 (PKO BP). Dokument przelewu należy opisać: Wadium - Świadczenie usług pocztowych Kopię przelewu wadium należy załączyć do oferty. 4. Wadium w: - poręczeniach lub gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach należy złożyć w oryginale w siedzibie Urzędu Miejskiego w Świebodzinie, I piętro - pokój nr 17 - w godzinach pracy Urzędu. Kopię dokumentu wadium należy załączyć do oferty. 5. Poręczenia instytucji kredytowych i gwarancje ubezpieczeniowe obejmować winny czas związania Wykonawcy ofertą oraz zawierać informacje dotyczące zatrzymania wadium zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Termin wniesienia wadium - do dnia 04.12.2015 r. do godz. 12:00. 7. Zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 Wykonawcę, który nie wniósł wadium do dnia 04.12.2015 r. do godz. 12:00 wyklucza się z postępowania

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Liczba pracowników zatrudn. w dział. operacyjnej Wykonawcy na umowę o pracę, w przeliczeniu na pełnozatrudn., według stanu na dzień 30.09.2015r
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.swiebodzin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach