Przetargi.pl
Świadczenie powszechnych usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie odbioru, przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, paczek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów. Oznaczenie sprawy: 1/VII/2016

"Miejska Infrastruktura" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 30-059 Kraków, ul. W. Reymonta 20
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 341 85 51 , fax. 12 341 84 83
  • Data zamieszczenia: 2016-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "Miejska Infrastruktura" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    ul. W. Reymonta 20 20
    30-059 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 341 85 51, fax. 12 341 84 83
    REGON: 12307542200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie powszechnych usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie odbioru, przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, paczek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów. Oznaczenie sprawy: 1/VII/2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie odbioru, przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych i ich ewentualnych zwrotów po wyczerpaniu możliwości doręczenia lub wydania odbiorcy w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe z dnia 23 listopada 2012 r. (Dz. U. 2012 poz. 1529), a także transport przesyłek przeznaczonych do nadania z siedziby Zamawiającego do placówki nadawczej Wykonawcy na potrzeby Zamawiającego. Szacunkowa liczba i rodzaj przesyłek listowych i paczek oraz warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ oraz w Formularzu cenowym (Załącznik nr 7 do SIWZ). Liczba przesyłek wskazana w Załączniku Nr 7 do SIWZ jest wielkością szacunkową, przyjętą w celu porównania ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę, nie przysługuje roszczenie o realizację usługi w wielkościach podanych w Załączniku nr 7 do SIWZ. 2. Zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych (art. 36a ust. 2 pkt 1) Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia tj. świadczenia powszechnych usług pocztowych w obrocie krajowym w zakresie odbioru, przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, paczek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów. 3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił możliwość śledzenia nadanych przesyłek pocztowych (rejestrowanych) z pozycji przeglądarki internetowej. 4. Wykonawca z dniem rozpoczęcia realizacji niniejszej umowy zobowiązany jest do udostępnienia Zamawiającemu danych ze swojego systemu informatycznego w formacie zgodnym z Załącznikiem nr 11 do SIWZ (Dokumentacja systemu pocztowego zaimplementowanego w programie firmy SYSTEmEG) tj. w sposób umożliwiający ich pobranie (wymianę) przez system Zamawiającego z i do systemu Wykonawcy oraz do udostępnienia Zamawiającemu dokumentacji swojego rozwiązania wraz z opisem. System Wykonawcy powinien zawierać funkcjonalności opisane w Załączniku nr 11 do SIWZ, w szczególności: - umożliwiać zarejestrowanie i śledzenie statusu przesyłek dla list adresatów generowanych z i do systemu Zamawiającego (włącznie z generowaniem i wydrukiem książek nadawczych), - umożliwiać automatyczne pobranie kodów wysyłkowych/oznaczeń, które Zamawiający w ramach własnego systemu będzie nanosił na korespondencję (tak aby był możliwy nadruk wszystkich koniecznych do wysyłki oznaczeń na korespondencji w okienku koperty), - umożliwiać pobranie danych dotyczących przesyłki w celu bieżącego śledzenia statusu przesyłki w systemie Zamawiającego. 5. Wykonawca, każdorazowo w przypadku wprowadzania zmian w swoim web service, zobowiązany jest do poinformowania o tym Zamawiającego z wyprzedzeniem minimum 20 dni roboczych. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia Zamawiającemu w terminie minimum 10 dni roboczych nowej wersji testowej modułu web service wraz ze specyfikacją, zgodnychz przyszłą wersją produkcyjną w celu przygotowania i przetestowania własnych rozwiązań IT. 6. Ponadto, interfejs webservice Wykonawcy powinien umożliwiać: a) generowanie okresowych raportów (wybór czasookresu według potrzeby) z nadanych przesyłek zawierających następujące informacje: - numer nadania przesyłki - dane adresata - data nadania - informację na temat statusu przesyłki (odebrana, awizowana dwukrotnie awizowana, zwrócona do nadawcy) wraz z datami. b) szczegółowe informacje dotyczące elektronicznego potwierdzenia odbioru z informacją kto i kiedy odebrał przesyłkę, c)generowanie raportów wg typów przesyłek zawartych w umowie, d) generowanie książki adresowej z danymi wszystkich adresów na jakie były wysyłane przesyłki. f) wyszukiwanie przesyłki po: numerze nadania, nazwie adresata lub adresie. 7. W przypadku gdy system Wykonawcy nie zapewnia informacji na temat statusu dla danego typu/sposobu nadania przesyłki z poziomu interfejsu webservice dopuszcza się możliwość śledzenia statusu przesyłek z poziomu aplikacji. 8. W przypadku korespondencji seryjnej Wykonawca ma zapewnić dostęp do danych (przez API i aplikację web) koniecznych do wygenerowania w systemie Zamawiającego elektronicznej pocztowej książki nadawczej. Dane udostępnione przez API Wykonawcy muszą umożliwić Zamawiającemu wysyłkę korespondencji z nadrukowanymi oznaczeniami (numerami nadawczymi) w taki sposób, aby był możliwy wydruk z systemu Zamawiającego korespondencji zawierającej te dane (nadruk wymaganych do wysyłki korespondencji oznaczeń w okienku koperty).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wymagania dotyczące wadium: 1) Przystępując do przetargu wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe w wysokości: 7.000,00 złotych (słownie złotych: siedem tysięcy 00/100). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2) Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 3) Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na konto depozytowe w Banku PKO BP S.A. - nr rachunku: 81 1020 2892 0000 5102 0551 0294. 4) Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku bankowego zamawiającego. 5) Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego w Krakowie przy ul. W. Reymonta 20, Biuro Zarządu przed terminem składania ofert, natomiast do oferty należy załączyć kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 6) Zwrot wadium przetargowego nastąpi zgodnie z art. 46 Pzp. 7) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli wystąpią przesłanki określone w art. 46 ust. 5 Pzp oraz jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert (art. 26 ust. 3 oraz 46 ust. 4a ustawy Pzp).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: LICZBA OSÓB ZATRUDNIONYCH DO REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA W PRZEDSIĘBIORSTWIE POCZTOWYM NA UMOWĘ O PRACĘ NA CZAS NIEOKREŚLONY
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mi.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach