Przetargi.pl
„Świadczenie kompleksowych usług w zakresie holowania (przewozu) pojazdów samochodowych, motocyklowych i części zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych, na obszarze działania jednostek Policji woj. lubuskiego o DMC do 16t.”

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 66400 Gorzów Wielkopolski, ul. Kwiatowa
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 738 14 91 , fax. 95 738 14 95
  • Data zamieszczenia: 2017-07-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    ul. Kwiatowa 10
    66400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 95 738 14 91, fax. 95 738 14 95
    REGON: 21022150800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Świadczenie kompleksowych usług w zakresie holowania (przewozu) pojazdów samochodowych, motocyklowych i części zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych, na obszarze działania jednostek Policji woj. lubuskiego o DMC do 16t.”
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: „Świadczenie kompleksowych usług w zakresie holowania (przewozu) pojazdów samochodowych, motocyklowych i części zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych, na obszarze działania jednostek Policji woj. lubuskiego o DMC do 16t.” 2. Kod CPV: 501181109 Usługi holownicze; 501180005 Usługi w zakresie pomocy drogowej; 637120003 Usługi dodatkowe w zakresie transportu drogowego. 3. Wszędzie, gdzie w niniejszej Specyfikacji Istotnych warunków Zamówienia wymienia się pojęcie: POJAZD – należy przez to rozumieć pojazd samochodowy, motocyklowy lub inny o DMC do 16t. CZĘŚCI – należy przez to rozumieć części samochodowe, motocyklowe, rowery (części rowerowe) oraz inne przedmioty pozostawione w pojeździe samochodowym/motocyklu/rowerze, stanowiącym zarówno jego wyposażenie jak i nie będących jego wyposażeniem lecz zabezpieczone przez Policję do celów procesowych w związku ze sprawą będącą następstwem zdarzenia. 4. Usługa dotyczyć będzie holowania/przewozu pojazdów samochodowych/części przyjętych jako depozyt policyjny, będących dowodami rzeczowymi w celu przeprowadzenia w niezbędnym zakresie czynności procesowych, zgodnie z art. 308 §1 KPK, na koszt Policji, z wyłączeniem przypadków określonych w art. 50a i art. 130a ustawy z dnia 20.06.1997r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. z 2017r., poz. 128 z późn. zm.) 5. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje następujące czynności: 5.1) przyjęcie zlecenia przez Wykonawcę (przyjmowanie zleceń przez 24h na dobę 7 dni w tygodniu), czas reakcji Wykonawcy od momentu przyjęcia zlecenia dyspozycji do momentu podjęcia wykonania przedmiotowej usługi (wyjazd holownika) w określonym czasie maksymalnie 15 minut. (Wskazany czas reakcji jest czasem maksymalnym, jednakże Wykonawca może zaoferować czas krótszy na zasadach opisanych dotyczącym kryterium oceny ofert – w takiej sytuacji w umowie właściwej zostanie podany zaoferowany czas); 5.2) dojazd holownika do wskazanego miejsca wezwania (zdarzenia) i przystąpienie do realizacji usługi od momentu przejęcia zlecenia dyspozycji w określonym czasie maksymalnym do 80 min (Wskazany czas dojazdu jest czasem maksymalnym, jednakże Wykonawca może zaoferować czas krótszy na zasadach opisanych dotyczącym kryterium oceny ofert – w takiej sytuacji w umowie właściwej zostanie podany zaoferowany czas); 5.3) podjęcie wszelkich czynności związanych z wyciągnięciem pojazdu na drogę, umożliwiającym jego załadunek niezwłocznie po zakończeniu prac przez funkcjonariuszy na miejscu zdarzenia na pojazd holujący i wyładunek na miejscu wskazanym w dyspozycji, do wskazanego przez Policję miejsca postoju pojazdu samochodowego, motocyklowego (części samochodowych, motocyklowych, rowerowych); 5.4) czas wykonania usługi opisanej w ppkt 5.3) nie może przekroczyć łącznie 180min. (czas przewozu) od momentu przystąpienia do jej wykonania na miejscu zdarzenia, chyba, że dowodzący działaniami funkcjonariusz na miejscu zdarzenia dopuszcza i zgadza się na wydłużenie czasu odnotowując ten fakt na druku dyspozycji przekazanej Wykonawcy, 5.5) Realizacja usługi opisanej w pkt 5 polega w szczególności na niezwłocznym: a) załadunku i rozładunku pojazdu, a także części oraz innych przedmiotów pozostawionych w pojeździe, stanowiących zarówno jego wyposażenie jak i nie będących jego wyposażeniem lecz zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych w związku ze sprawą będącą następstwem zdarzenia; b) zebraniu z miejsca zdarzenia wszystkich przedmiotów wskazanych przez policjantów niezwłocznie po zakończeniu ich prac i opisanych w dyspozycji holowania pojazdu/części; c) holowaniu (przewóz i rozładunek) pojazdu (części przedmiotów zabezpieczonych przez Policję) na parking wskazany przez Zamawiającego wraz z ich protokolarnym przyjęciem przez dyspozytora parkingu strzeżonego; d) wyciągnięciu pojazdu lub innego przedmiotu na pobocze drogi oraz załadunku, transportowaniu i wyładunku pojazdów, ich części i innych przedmiotów do miejsca wskazanego przez Zamawiającego e) zabezpieczeniu pojazdów, ich części lub innych przedmiotów przed uszkodzeniem, pożarem, zniszczeniem, kradzieżą, utratą w czasie wykonywania prac związanych z wykonywaniem przedmiotowej usługi oraz w czasie transportu na parking depozytowy lub wskazane w dyspozycji miejsce, f) uprzątnięciu elementów pojazdu zabieranego z drogi, jej pobocza jak i ładunku przewożonego przez pojazd; elementy te w przypadku braku decyzji ze strony policjanta Wykonawca zbiera/usuwa i utylizuje we własnym zakresie, g) usunięciu zanieczyszczeń z drogi i pobocza powstałych w wyniku zdarzenia lub działań Wykonawcy i w związku z tym konieczności posiadania we własnym zakresie środka neutralizującego (sorbentu) w ilości koniecznej do usunięcia zanieczyszczenia np. wyciek oleju itp. 5.6) zapewnienie w trakcie obowiązywania umowy, całodobowej łączności (przy użyciu telefonów stacjonarnych lub komórkowych) w celu umożliwienia przekazywania dyspozycji w każdym momencie świadczenia usługi; 5.7) prowadzenie i przekazywanie do Zamawiającego za pośrednictwem odpowiedniej jednostki KMP/KPP/KP wterminie do 5go każdego miesiąca wykazu holowanych w okresie minionego miesiąca pojazdów/części. (wzór zał. nr 4 do umowy) 5.8) okres rozliczeniowy pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym nie może być dłuższy niż 1 miesiąc, z zastrzeżeniem pkt. III ppkt 3 pppkt 5.7) SIWZ. 6. Wykonawca, z którym będzie zawarta umowa, będzie zobowiązany do: a) optymalnego wykorzystania dostępnego mu sprzętu w ten sposób, że w przypadku, gdy na lawecie holowany jest więcej niż 1 pojazd np. pojazd i części Wykonawca naliczy jedną opłatę, największą spośród cen zaproponowanych w ofercie dla wykonywanej usługi, b) świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia, według zasad podwyższonej staranności, przy użyciu sprzętu, którego stan techniczny gwarantuje wysoki poziom jakości wykonywanych usług; c) używania tylko takich środków transportu, których użycie będzie niezbędne dla prawidłowego wykonania zlecenia. Ilość części i akcesoriów pojazdów mechanicznych oraz innych przedmiotów zabezpieczonych przez Policję w miejscu zdarzenia, mieszcząca się i przewożona na jednym środku transportu będzie określana w umowie jako „transport”; d) zapewnienia przestrzegania przepisów w zakresie ochrony środowiska. e) przejęcia pełnej odpowiedzialności cywilno – prawnej za holowane pojazdy lub ich części oraz inne przedmioty zabezpieczone przez Policję w następstwie zdarzenia; f) wykonywania dyspozycji w sposób określony w umowie, z uwzględnieniem formalności wymaganych w dyspozycji holowania pojazdu/ części w protokole zdawczoodbiorczym, protokole opisu przedmiotu przed przekazaniem go na wskazany przez Zamawiającego parking depozytowy; g) wykonywania czynności, o których mowa w pkt. 5 powyżej na podstawie telefonicznej informacji przekazywanej przez dyżurnego Jednostki lub innego upoważnionego funkcjonariusza garnizonu lubuskiego, uzupełnionej następnie pisemną dyspozycją holowania pojazdu samochodowego, motocyklowego lub innego, a także części samochodowych, motocyklowych oraz innych przedmiotów pozostawionych w pojeździe samochodowym/motocyklu, stanowiących zarówno jego wyposażenie jak i nie będących jego wyposażeniem lecz zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych w związku ze sprawą (zał. nr 2 do umowy); h) zachowania tajemnicy i nie¬udzielania osobom trzecim bez zgody Zamawiającego jakichkolwiek informacji stanowiących materiał procesowy dotyczący przewożonych i przechowywanych na polecenie Zamawiającego pojazdów; 7. Wykonawcy występujący wspólnie będą realizować zamówienie zgodnie z umową konsorcjum, z której w sposób jednoznaczny będzie wynikać podział kompetencji pomiędzy członkami konsorcjum. Informacja o zakresie zadań (podziale kompetencji) wraz z wykazem osób i numerami telefonów kontaktowych do osób odpowiedzialnych za realizację zlecanych usług, będzie stanowiła załącznik do zawartej Umowy; 8. Wykonywanie przewozu drogowego na zlecenie Zamawiającego nie jest świadczeniem przez Wykonawcę usługi w ramach pomocy drogowej, akcji humanitarnej czy działań ratunkowych lecz wykonywaniem klasycznego transportu drogowego z wszelkimi konsekwencjami wynikającymi z ustawy o transporcie drogowym i pokrewnych. W związku z tym pojazd Wykonawcy powinien być wyposażony w: tachograf (czas pracy kierowców) SEPO – system elektronicznego poboru opłat – pojazdy o DMC przekraczającej 3,5 t. 9. Szczegółowy opis warunków płatności i realizacji przedmiotu zamówienia został zawarty w Projekcie umowy – załącznik nr 7 do SIWZ. 10. Termin płatności: 30 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia prawidłowowystawionej faktury VAT do siedziby Zamawiającego za pośrednictwem odpowiedniej jednostki KMP/KPP/KP. 11. Wykonawca musi zaoferować i zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami SIWZ i jej załączników. 12. Zamówienie uwzględnia prawo opcji zgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy Pzp.: Ze względu na sposób realizacji przedmiotu zamówienia, tj. w zależności od zaistniałych potrzeb Zamawiającego (ilość usług w zależności od zdarzeń), dopuszcza się możliwość zrealizowania zamówienia o wartości niższej niż określona w zawartej umowie, z tym że Zamawiający zrealizuje nie mniej niż 80% wartości brutto zawartej umowy. W takiej sytuacji Wykonawca nie będzie zgłaszał roszczeń wobec niewykorzystanej w terminie wykonania zamówienia wartości umowy. 13. Wszystkie załączniki do SIWZ stanowią jej integralną część. 14. Realizacja umowy będzie przebiegała etapowo, w miarę potrzeb ze strony Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50118110-9

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach