Przetargi.pl
Świadczenie kompleksowych usług pralniczych

Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. Stanisława Kryzana ogłasza przetarg

  • Adres: 83200 Starogard Gdański, ul. Skarszewska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (58) 5620600 , fax. (58) 5623650
  • Data zamieszczenia: 2017-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. Stanisława Kryzana
    ul. Skarszewska 7
    83200 Starogard Gdański, woj. pomorskie
    tel. (58) 5620600, fax. (58) 5623650
    REGON: 00029361100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kocborowo.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie kompleksowych usług pralniczych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług pralniczych. Usługa obejmuje : - odbiór brudnego asortymentu z siedziby Zamawiającego - moczenie, pranie wodne, dezynfekcję, suszenie, prasowanie, maglowanie, krochmalenie asortymentu - naprawę asortymentu uszkodzonego (w tym: cerowanie, łatanie, przyszywanie guzików, wszycie zamka, lamowanie koców), segregowanie, pakowanie - dostarczenia do siedziby Zamawiającego czystego asortymentu Asortyment w skali miesiąca obejmuje : bieliznę pościelową (poszwy, poszewki, prześcieradła) ok. 4650 kg, odzież szpitalną (piżamy, koszule białe i kolorowe, szlafroki, bluzy, podkoszulki, chusty kąpielowe) ok. 300 kg, ręczniki ok. 350 kg, obrusy i serwety ok. 35 kg, firany, zasłony ok. 35 kg, koce, poduszki, materace ok. 180 kg, odzież ochronną personelu (fartuchy, bluzy, spodnie, kurtki) ok. 300 kg, bieliznę szpitalną skażoną, mopy ok. 300 kg, Przewidywana łączna szacunkowa ilość asortymentu w ciągu jednego miesiąca – 6 150 kg Przewidywana maksymalna łączna ilość asortymentu w okresie trwania umowy - 73 800 kg Minimalna łączna ilość asortymentu w okresie trwania umowy : 64 000 kg. Przewidywana łączna szacunkowa ilość asortymentu w ciągu jednego miesiąca – 6 150 kg Przewidywana maksymalna łączna ilość asortymentu w okresie trwania umowy - 73 800 kg Minimalna łączna ilość asortymentu w okresie trwania umowy : 64 000 kg. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie jedynie za faktycznie wykonaną usługę. Zamawiający będzie rozliczał się z Wykonawcą na podstawie zaoferowanej wartości jednostkowej za 1 kg upranego suchego asortymentu. Wykonawca ma obowiązek realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami sanitarno- epidemiologicznymi dla procesów dezynfekcji i prania odpowiednimi dla asortymentu, skażenia bielizny oraz zgodnie z technologią i warunkami wymaganymi w placówkach służby zdrowia, bezwzględnie przestrzegając w tym względzie zarządzeń i zaleceń Głównego Inspektora Sanitarnego. Szczegółowy opis zawarto w SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98310000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie oświadczenie, o których mowa w zdaniu pierwszym, składa każdy z Wykonawców. Wzór oświadczenia zostanie udostępniony wraz z informacją z otwarcia ofert na stronie internetowej Zamawiającego. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach