Przetargi.pl
Sukcesywny zakup i dostawa wyżywienia wraz z usługą dla uczestników zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu Dziecięca Akademia Rozwoju współfinansowanego przez UE w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans eduk. i zapewnienie wysokiej jakości usług eduk. świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans eduk. uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług eduk

Gmina Łobez ogłasza przetarg

  • Adres: 73-150 Łobez, ul. Niepodległości 13
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 3974001 , fax. 091 3974373
  • Data zamieszczenia: 2014-02-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łobez
    ul. Niepodległości 13 13
    73-150 Łobez, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 3974001, fax. 091 3974373
    REGON: 81168561600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lobez.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywny zakup i dostawa wyżywienia wraz z usługą dla uczestników zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu Dziecięca Akademia Rozwoju współfinansowanego przez UE w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans eduk. i zapewnienie wysokiej jakości usług eduk. świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans eduk. uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług eduk
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup i dostawa wyżywienia wraz z usługą dla uczestników zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu Dziecięca Akademia Rozwoju współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych 2. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wyżywienia wraz z jej dostawą oraz usługą gastronomiczną dla uczniów i uczennic następujących zajęć: - zajęcia z matematyki i przyrody - zajęcia z zakresu czytania, pisania, rozumowania - zajęcia z zakresu korzystania z informacji i wykorzystania wiedzy w praktyce - zajęcia z zakresu języków obcych - zajęcia specjalistyczne i artystyczno-sportowe Przedmiot zamówienia obejmuje także m.in. przygotowanie, dostarczenie, podaniu posiłków, zgodnie z załącznikiem nr 1 wraz z wszelkimi kosztami, jakie poniesie Wykonawca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1a do SIWZ. Zakup, dostawa wyżywienia wraz z usługą będzie odbywała się sukcesywnie (razem 6 dostaw - 1 raz na kwartał) w okresie obowiązywania umowy w ramach organizowanych przez Zamawiającego dodatkowych zajęć. Odpowiedzialność i wszelkie ryzyko do momentu dostawy przedmiotu zamówienia do Zamawiającego ponosi Wykonawca. Zamawiający określi na 2 dni (robocze) przed spotkaniem miejsce i termin dostawy. Zamawiający nie wyraża zgody na dokonywanie zmian w przedmiocie zamówienia bez uprzedniej jego zgody. Ilość i wielkość zamawianych produktów spożywczych wskazana we SIWZ stanowi maksymalny ich zakres i wielkość zamówienia (dotyczy 1 dostawy). Zamawiający wymaga, aby artykuły spożywcze były świeże (zakazuje się dostawy produktów rozmrożonych), o dobrym smaku; muszą być w 1 gatunku oraz w porcjach, których wielkość zależy od ilości zamówień. Każdy z produktów musi posiadać datę produkcji i termin przydatności do spożycia; artykuły muszą posiadać czytelne, trwałe metki z nazwą producenta. Rozliczenie nastąpi po dokonaniu protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia. Ceny zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie przetargowej nie ulegną podwyższeniu przez cały okres obowiązywania umowy. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: - zakupu, przygotowania, dowozu i podania posiłków w dni wskazane przez Zamawiającego do sali, miejsca, w którym odbędą się dodatkowe zajęcia; - świadczenia usług cateringowych, wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych; - zapewnienia obsługi przez uprawniony do tego typu świadczeń personel; - przestrzegania przepisów prawnych w zakresie przechowywania i przygotowania artykułów spożywczych (m. in. ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz. U. nr 171 poz. 1125 ze zm.); - przygotowania miejsca, stołów w sposób uzgodniony z Zamawiającym; - świadczenia usług cateringowych na talerzach jednorazowych płytkich, kubkach jednorazowych z użyciem sztućców jednorazowych - dostosowanych do menu, serwetek papierowych, obrusów papierowych; - estetycznego podawania artykułów spożywczych; - dostarczenia przedmiotu zamówienia (własnym środkiem transportu, na swój własny koszt i ryzyko, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami sanitarnymi) na miejsce wskazane przez Zamawiającego najpóźniej na 30 min. przed rozpoczęciem dodatkowych zajęć; - posprzątania, zebrania naczyń oraz resztek pokonsumpcyjnych najpóźniej 30 min. po zakończeniu dodatkowych zajęć, wywiezienia odpadów/śmieci z budynku i terenu Szkoły Podstawowej nr 2 w Łobzie na własny koszt; - pokrycia wszelkich kosztów związanych z zakupem, przechowywaniem, załadowaniem, dostarczeniem, przygotowaniem, podaniem posiłków, sprzątaniem po posiłku itp. Zamawiający zapewni Wykonawcy na czas realizacji zamówienia pomieszczenie wyposażone w stoliki i krzesełka
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 555200001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp2.lobez.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach