Przetargi.pl
Sukcesywne dostawy wyrobów medycznych w postaci materiałów opatrunkowych, przylepców i plastrów z opatrunkiem, urządzeń do nakłuwania żył i przetaczania płynów, urządzeń do zamkniętego systemu pobierania krwi, środków odkażających i biobójczych.

Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 91729 Łódź, ul. Smutna
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 67 50 020 , fax. 42 67 50 002
  • Data zamieszczenia: 2017-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej w Łodzi
    ul. Smutna 21
    91729 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 67 50 020, fax. 42 67 50 002
    REGON: 47140395400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny: Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej w Łodzi

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne dostawy wyrobów medycznych w postaci materiałów opatrunkowych, przylepców i plastrów z opatrunkiem, urządzeń do nakłuwania żył i przetaczania płynów, urządzeń do zamkniętego systemu pobierania krwi, środków odkażających i biobójczych.
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia objęty poszczególnymi pakietami został sklasyfikowany we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) kodami o numerach: Pakiet nr 1 - 33.14.00.00 – materiały medyczne - 33.14.11.19-7 kompresy - 33.14.11.13-4 bandaże - 33.14.11.14-2 gaza medyczna - 33.14.11.15-9 wata medyczna Pakiet nr 2 – 33.14.00.00 – materiały medyczne - 33.14.11.10 opatrunki - 33.14.11.12 plastry Pakiet nr 3 - 33.14.13.00-3 urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi - 33.14.13.20-9 igły medyczne - 33.14.13.21-6 igły do znieczulania - 33.14.12.20-8 kaniule - 33.19.41.20-3 artykuły do infuzji - 33.14.13.10-6 strzykawki - Pakiet nr 4 - 33.14.13.00-3 urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi - 33.14.13.20-9 igły medyczne - 33.14.13.21-6 igły do znieczulania - 33.14.12.20-8 kaniule - 33.19.41.20-3 artykuły do infuzji - 33.14.13.10-6 strzykawki Pakiet nr 5 - 33.63.16.00-8 środki odkażające i biobójcze 2. Zamawiane wyroby medyczne oraz środki odkażające i biobójcze muszą posiadać wszelkie niezbędne dokumenty potwierdzające ich dopuszczenie do obrotu na terytorium RP zgodnie z przepisami ustawy o wyrobach medycznych z 20.05.2010 roku, (Dz.U. 2015, poz. 1918 j.t. z późn. zmianami)/ustawy z dnia z dnia 9 października 2015r. o produktach biobójczych (Dz.U. 2015, poz. 1926)/ustawy z dnia 06.09.2001r.prawo farmaceutyczne (Dz.U. z 2008r. Nr 45 poz. 271 z późn. zmianami), a Wykonawca zobowiązany jest do przekazania ich Zamawiającemu na jego żądanie. 3. Ilości szacunkowe dostarczanych wyszczególnionych wyrobów medycznych oraz środków odkażających i biobójczych mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Ostateczna ilość zamawianych w/w wyrobów i pojemników będzie wynikała z faktycznych potrzeb zamawiającego w okresie obowiązywania umowy – zgodnie z paragrafem 4 punkt 2 projektu umowy. 4. Termin ważności dostarczanych wyrobów medycznych oraz środków odkażających i biobójczych, o których mowa w pakietach o numerach od 1 do 5 nie może być krótszy niż 12 miesięcy. f) Miejsce, sposób, terminy dostaw oraz forma i termin płatności. a) Dostawy wyrobów medycznych realizowane będą do Apteki Okręgowej przy Areszcie Śledczym w Łodzi i Działu Farmacji Szpitalnej przy Zakładzie Karnym nr 2 w Łodzi przy czym miejscem odbioru wyrobów wyszczególnionych w pakietach o numerach od 1 do 5 będzie Areszt Śledczy w Łodzi i Zakład Karny nr 2 w Łodzi. b) Wykonawca dostarczać będzie wyroby medyczne na własny koszt oraz własnym transportem, c) Realizacja dostaw w uzgodnionych terminach, w godzinach 8:00 – 15:00. d) Wymaganą formą płatności jest przelew. g) Wykonawcy zaoferują w ofertach termin płatności, przy czym zamawiający wymaga aby termin ten zawierał się w przedziale od 21 do 30 dni licząc od daty wpływu faktury do siedziby zamawiającego. W przypadku zaoferowania terminu zapłaty innego niż określony powyżej – oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych – jako nieodpowiadająca treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W przypadku gdyby w ofercie termin płatności nie został określony Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje min. 21 dniowy termin płatności. 5. Warunki techniczne realizacji dostaw. Faktyczne zamówienie (co do rozmiaru i asortymentu), z uwagi na zmienną ilość osób leczonych, wynikać będzie ze składanych pisemnie przez Zamawiającego indywidualnych zapotrzebowań. Przedmiotowe zapotrzebowanie przedstawiane Wykonawcy określać będzie asortyment, wielkość i wymagane terminy realizacji dostawy, przy czym: 5.1 Zapotrzebowanie będzie składane na minimum 1 dzień przed jego realizacją, 5.2 Dostawy będą realizowane raz dziennie w godzinach pracy, 5.3 Jednorazowe zapotrzebowanie zgłaszane Wykonawcy nie musi obejmować wszystkich pozycji występujących w formularzu oferty. Podane w formularzu oferty wielkości zapotrzebowania na produkty lecznicze i wyroby medyczne mają charakter jedynie szacunkowy. Służyć one będą wyłącznie do porównania ofert i wybrania oferty najkorzystniejszej, ponieważ odpowiadają strukturze zapotrzebowania na produkty lecznicze w okresie poprzedzającym wszczęcie postępowania. Oznacza to, iż wielkości te nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia produktów leczniczych, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. 5.4 Wartość produktów leczniczych i wyrobów medycznych objętych umową jest wartością maksymalną jaką może zamówić Zamawiający i może ona ulec zmniejszeniu max. do 30% w zależności od potrzeb Zamawiającego. Proporcjonalnemu zmniejszeniu ulega również cena całkowita wynikającą z przeprowadzonego postępowania przetargowego. 5.5 Płatność przelewem, w ciągu 21-30 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury przez wykonawcę zamówienia. 5.6 Zamawiający żąda aby ilość zamówionego produktu leczniczego realizowana na podstawie zamówień częściowych po podpisaniu umowy była dostarczona w całości i w terminie określonym w/w zamówieniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33000000-0

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach