Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 61-701 Poznań, ul. Fredry 10
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 854-60-00 , fax. 61 852-04 -55, 8546146
- Data zamieszczenia: 2016-04-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
ul. Fredry 10 10
61-701 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 61 854-60-00, fax. 61 852-04 -55, 8546146
REGON: 00028881100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ump.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy środków czystości i środków do utrzymania czystości przez okres 12 miesięcy dla jednostek UMP na terenie miasta Poznania - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Sukcesywne dostawy środków czystości i środków do utrzymania czystości przez okres 12 miesięcy dla jednostek UMP na terenie miasta Poznania - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 398300009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2 354,00 zł. Wykonawca, który nie wniesie wadium w ww. kwocie zostanie wykluczony zgodnie z art. 24 ust. 2, pkt 2 ustawy Pzp. 2. Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni od terminu składania ofert. 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Oznacza to, że w terminie wniesienia wadium na koncie Zamawiającego muszą znaleźć się pieniądze lub w ofercie inne formy wadium. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku bankowego Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek Zamawiającego: BH w Warszawie O/Poznań, 35 1030 1247 0000 0000 4772 4198. Kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do koperty zawierającej ofertę. 6. Wadium można wnieść w formie: a) pieniężnej; b) poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręcznie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancji bankowej; d) gwarancji ubezpieczeniowej; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 42/2007, poz. 275 z późn. zm.). 7. Uwaga! Oryginał dokumentów wymienionych w pkt 6 - dotyczy ppkt od b) do e), należy złożyć wraz z ofertą w oddzielnej kopercie, natomiast kopia, poświadczona za zgodność z oryginałem, stanowić będzie integralną część oferty. Wadium wnoszone w tych formach będzie akceptowane pod warunkiem, że jego treść będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, a okres ważności wadium nie będzie krótszy, niż okres związania ofertą, określony w siwz.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas dostawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://administracja.ump.edu.pl/dzp
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ŚRODKI I ARTYKUŁY DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI (Nr rejestru DL/21/16)
Dodano: 2016-07-25 - Dostawa artykułów chemicznych i dezynfekcyjnych
Dodano: 2016-05-31 - Dostawa chemii i sprzętu do utrzymania czystości na potrzeby 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu
Dodano: 2016-05-27 - zakup preparatów do pielęgnacji podłóg, środków do mycia sanitariatów oraz padów
Dodano: 2016-05-13 - Sukcesywne dostawy środków czystości i środków do utrzymania czystości przez okres 12 miesięcy dla jednostek UMP na terenie miasta Poznania
Dodano: 2016-03-18 - Dostawa i montaż mebli biurowych dla Sądu Okręgowego w Poznaniu przy Al. Marcinkowskiego 32
Dodano: 2015-08-14 - ŚRODKI I ARTYKUŁY DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI (Nr rej. DL/19/15)
Dodano: 2015-08-13 - Sukcesywne dostawy wraz z transportem, rozładowaniem i wniesieniem środków czystości oraz środków do utrzymania czystości dla jednostek organizacyjnych UMP na terenie miasta Poznania
Dodano: 2015-04-23 - Dostawa i montaż mebli biurowych dla Wydziałów Karnych Sądu Okręgowego w Poznaniu
Dodano: 2015-04-17 - Sukcesywne dostawy wraz z transportem, rozładowaniem i wniesieniem środków czystości oraz środków do utrzymania czystości dla jednostek organizacyjnych UMP na terenie miasta Poznania
Dodano: 2015-03-18