Izba Skarbowa w Bydgoszczy ogłasza przetarg
- Adres: 85-950 Bydgoszcz, ul. Warmińskiego 18
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 5856396, 052 5856386 , fax. 052 5856380
- Data zamieszczenia: 2016-02-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Izba Skarbowa w Bydgoszczy
ul. Warmińskiego 18 18
85-950 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 5856396, 052 5856386, fax. 052 5856380
REGON: 00102114508000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bydgoszcz.apodatkowa.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do frankownic dla wskazanych jednostek skarbowych woj. kujawsko-pomorskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do frankownic oraz usługi ich wymiany, realizowane stosownie do bieżących potrzeb Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 2 do SIWZ. 2. Dostawy będą następować sukcesywnie, na podstawie zamówień cząstkowych dokonywanych przez Zamawiającego, określających każdorazowo rodzaj i ilość materiałów eksploatacyjnych oraz usługę. Zamówienia cząstkowe będą przekazywane wyłącznie drogą elektroniczną i niezwłocznie potwierdzane przez Wykonawcę po ich otrzymaniu. 3. Wykonawca będzie dostarczać przedmiot zamówienia cząstkowego w terminie wskazanym przez w Formularzu ofertowym, nie dłuższym jednak niż 5 dni roboczych od daty jego przekazania. 4. Dostawy realizowane będą transportem Wykonawcy i na jego koszt. Miejsca dostaw zostały określone w załączniku nr 7 do SIWZ. Usługi oraz dostawy realizowane będą w dniach urzędowania Zamawiającego, w godzinach 8:00 - 14:00. 5. Ilości wskazane w załączniku nr 2 do SIWZ są wielkościami maksymalnymi. Zamawiający zastrzega sobie możliwość realizacji 70% wartości zamówienia wskazanej w formularzu cenowo - ofertowym. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach maksymalnych podanych w tabeli. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości stosowania materiałów regenerowanych, pochodzących z wtórnego naładowania - za wyjątkiem pełnowartościowych kaset (obudów), będących częściami niezużywalnymi, nie noszących znamion użytkowania, o ile ich zastosowanie nie będzie prowadzić do uszkodzenia urządzeń, w których będą zastosowane. 7. Zamawiający dopuszcza materiały równoważne. Pod określeniem materiały równoważne Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów uszkodzenia, w kasetach (obudowach) producenta danego materiału, kompatybilne z urządzeniem, do którego są zamówione, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż produkty oryginalne oraz spełniają wymagania stawiane przez producenta sprzętu do którego są przeznaczone. 8. Oferowane produkty nie mogą naruszać z żaden sposób praw patentowych ani innej własności intelektualnej. Zamawiający nie dopuszcza możliwości oferowania materiałów eksploatacyjnych naruszających prawo polskie lub prawo UE. 9. Podstawą rozliczenia będzie dokonanie odbioru dostaw i usług bez zastrzeżeń przez przedstawiciela danej jednostki skarbowej. 10. Dla dostarczanych materiałów eksploatacyjnych Wykonawca udziela gwarancji jakości oraz rękojmi na okres nie krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas dostawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bydgoszcz.apodatkowa.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych oraz faksów dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa sukcesywna tuszów, tonerów, taśm do drukarek i faksów
Dodano: 2016-05-31 - Dostawa sukcesywna materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek dla jednostek organizacyjnych UTP w Bydgoszczy
Dodano: 2016-03-09 - Dostawa sukcesywna tuszów, tonerów, taśm do drukarek i faksów
Dodano: 2015-05-08 - Dostawa sukcesywna materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek dla jednostek organizacyjnych UTP w Bydgoszczy
Dodano: 2015-04-09 - Dostawa sukcesywna tuszów, tonerów, taśm do drukarek i faksów
Dodano: 2014-04-16 - Dostawa sukcesywna materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek dla jednostek organizacyjnych UTP w Bydgoszczy.
Dodano: 2014-03-13 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących Kujawsko-Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Minikowie
Dodano: 2014-03-11 - Zakup i dostawa tonerów, tuszy i taśm do drukarek komputerowych, laserowych, atramentowych oraz bębnów do maszyn biurowych dla Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu
Dodano: 2014-01-09 - Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek dla Powiatowego Urzędu Pracy dla Miasta Torunia
Dodano: 2013-07-26