Zarząd Komunikacji Miejskiej ogłasza przetarg
- Adres: 81-244 Gdynia, ul. Zakręt do Oksywia 10
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 6233312 , fax. 058 6233022
- Data zamieszczenia: 2014-03-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Komunikacji Miejskiej
ul. Zakręt do Oksywia 10 10
81-244 Gdynia, woj. pomorskie
tel. 058 6233312, fax. 058 6233022
REGON: 19060628700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkmgdynia.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy karnetów biletowych do Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego są sukcesywne dostawy następujących rodzajów karnetów biletowych do Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni: format netto pojedynczego karnetu (składającego się z 5 biletów): szerokość - 365 mm +/- 5 mm; wysokość - 35 mm; format netto pojedynczego karnetu (składającego się z 2 biletów): szerokość - 146 mm +/- 5 mm; wysokość - 35 mm; spady: 3 mm; kolory: CMYK 4/0; papier wartościowy o barwie białej, o gramaturze 80-90g/m2 z unikalnym i zastrzeżonym znakiem wodnym, wykorzystywanym wyłącznie przez Wykonawcę; nitki (sploty UV) w masie papieru świecące pod wpływem światła UV - ultrafioletowego, w co najmniej dwóch kolorach; perforacja oddzielająca poszczególne bilety na karnecie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego; numerator biletów (7-cyfrowy) naniesiony farbą świecącą pod wpływem światła UV - ultrafioletowego, w kolorze i miejscu wskazanym przez Zamawiającego, seria musi być dwuliterowa i naniesiona łącznie z numeratorem, hologram Wykonawcy zarejestrowany w IHMA w formie paska szer. 5mm aplikowany na gorąco na każdym odcinku po krótszym boku w miejscu wskazanym na przekazanym przez Zamawiającego wzorze graficznym; znak naniesiony farbą UV, optycznie niewidoczny po druku, świecący w promieniach UV - według wzoru przekazanego przez Zamawiającego (np. logo ZKM w Gdyni); karnety klejone w bloczki po 100 sztuk w lewym krótszym boku/brzegu, każdy bloczek zakończony paskiem zwykłego papieru np. offsetowego w wymiarach karnetu; dwa rodzaje karnetów: a) 5 (pięć) odcinków/biletów - 2 500 000 (słownie: dwa miliony pięćset tysięcy) sztuk karnetów, 25 000 (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy) bloczków, b) 2 (dwa) odcinki/bilety o nominale 6.00 zł - 1 000 000 (słownie: jeden milion) sztuk karnetów, 10 000 (słownie: dziesięć tysięcy) bloczków. Ilość: 2 500 000 (słownie: dwa miliony pięćset tysięcy) sztuk karnetów pięcioodcinkowych, w tym: 25 000 (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy) bloczków po 100 (słownie: sto) sztuk karnetów w każdym bloczku, 12 500 000 (słownie: dwanaście milionów pięćset tysięcy) pojedynczych odcinków karnetu pięcioodcinkowego, oraz 1 000 000 (słownie: jeden milion) sztuk karnetów dwuodcinkowych, w tym: 10 000 (słownie: dziesięć tysięcy) bloczków po 100 (słownie: sto) sztuk karnetów w każdym bloczku, 2 000 000 (słownie: dwa miliony) pojedynczych odcinków karnetu dwuodcinkowego. Opis karnetów biletowych wskazanych w powyższej tabeli: a/ Zamawiający zastrzega sobie prawo do maksymalnie dwukrotnej zmiany wzoru graficznego i/lub ilości odcinków w karnetach w zakresie od 2 (dwa) do 5 (pięć) - w całym okresie obowiązywania umowy. W takim przypadku karnet stanowić będzie zadana przez ZAMAWIAJĄCEGO wielokrotność pojedynczego odcinka/biletu wchodzącego w skład karnetu opisanego w powyższej tabeli, kolumna 3, tiret 2. b/ Projekt graficzny zostanie dostarczony przez Zamawiającego w formie plików .pdf wygenerowanych z Adobe InDesign CS5.5. c/ Materiały Zamawiającego zostaną dostarczone przez Zamawiającego w terminie 3 (słownie: trzech) dni roboczych od daty podpisania umowy - w formie elektronicznej, przy wykorzystaniu poczty elektronicznej lub FTP. Zamawiający zastrzega sobie prawo do maksymalnie trzykrotnej zmiany wzoru graficznego. Nowy wzór graficzny zostanie dostarczony Wykonawcy w dniu złożenia przez Zamawiającego zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się do wprowadzenia zmian dostarczonych przez Zamawiającego w treści karnetów. d/ Przed rozpoczęciem druku Wykonawca wykona i doręczy Zamawiającemu na swój koszt wydruk próbny: Proof (skalibrowany druk zgodny kolorystycznie z drukiem na maszynie offsetowej). Po otrzymaniu Proofa Zamawiający zastrzega możliwość naniesienia poprawek w terminie 3 (słownie: trzech) dni roboczych od daty otrzymania Proofa. W takim przypadku Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawcy wykonania i dostarczenia Zamawiającemu jeszcze jednego wydruku próbnego: Proof. Zatwierdzony Proof przez Zamawiającego będzie podstawą do oceny zgodności druku z projektem. e/ Sposób pakowania karnetów: paczki po 10 000 (słownie: dziesięć tysięcy) sztuk karnetów. Każda paczka opisana cyfrowo tj. przedziałem numeracji od nr do nr, ilością sztuk oraz nominałem np. karnet 5 x 1,50 zł, 10 000 sztuk; od nr 0000001 do nr 0010000. 2. Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami zawartymi we wzorze umowy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 229000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje obowiązku wniesienia wadium oraz zabezpieczenia należytego wykonania umowy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zkmgdynia.pl/?mod=zamowienia&id=1,1
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne dostawy karnetów biletowych
Dodano: 2016-04-13 - Jednorazowa dostawa druków dyplomów, świadectw ukończenia studiów podyplomowych, opraw do suplementów
Dodano: 2015-07-15 - sukcesywne dostawy plakatów, druków i naklejek oraz dostawa schematów na przystanki , informatorów, druków i rolek termicznych do drukarek termicznych do Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni
Dodano: 2015-06-23 - Dostawa druków dyplomów, świadectw ukończenia studiów podyplomowych, indeksów studiów doktoranckich, lokat, opraw do suplementu
Dodano: 2015-05-15 - Dostawa druków szpitalnych i akcydensowych dla UCK
Dodano: 2014-09-24 - Dostawa plakatów typu Citylight, schematów na przystanki i naklejek lico znaku drogowego D-15 do Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni
Dodano: 2014-06-10 - sukcesywne dostawy plakatów oraz dostawa plakatów, informatorów, schematów i naklejek do Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni
Dodano: 2014-05-15 - Sukcesywne dostawy druków do Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni
Dodano: 2014-05-09 - Dostawa druków dla Urzędu Miejskiego w Słupsku
Dodano: 2014-04-17 - Dostawa wyklejek oraz sukcesywne dostawy gazety do Metropolitalnego Związku Komunikacyjnego Zatoki Gdańskiej
Dodano: 2014-01-30