Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 15 w Białymstoku

Szkoła Podstawowa nr 15 im. Marii Skłodowskiej-Curie ogłasza przetarg

  • Adres: 15748 Białystok, ul. Władysława Broniewskiego
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 651 13 08 , fax. 85 651 13 08
  • Data zamieszczenia: 2017-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa nr 15 im. Marii Skłodowskiej-Curie
    ul. Władysława Broniewskiego 1
    15748 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 85 651 13 08, fax. 85 651 13 08
    REGON: 73534500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp15bialystok.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 15 w Białymstoku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 15 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Białymstoku przy ul. Wł. Broniewskiego 1, z podziałem na 7 części zamówienia: 1) I część - artykuły spożywcze, 2) II część - warzywa, owoce, ziemniaki, jaja, 3) III część - mrożonki, 4) IV część - mleko i produkty mleczne, 5) V część - soki tłoczone, 6) VI część - pieczywo, 7) VII część - mięso i przetwory mięsne. 2. Rodzaj artykułów żywnościowych i ich przewidywana ilość w okresie obowiązywania umowy w poszczególnych częściach zamówienia zostały opisane w zestawieniach rodzajowo-ilościowych (formularzach cenowych), stanowiących zał. nr 1-7 do SIWZ. Przewidywane ilości produktów w zestawieniach rodzajowo – ilościowych zostały podane w celu obliczenia ceny ofertowej i określenia maksymalnego pułapu wartości zobowiązania wobec wykonawcy w każdej części zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości artykułów (w zależności od rzeczywistego zapotrzebowania) w granicach do 20% każdego asortymentu w danej części zamówienia w stosunku do ilości określonych w zestawieniach rodzajowo-ilościowych, w ramach ustalonego wynagrodzenia (ceny ofertowej). Zmiana ilości zamawianych produktów nie powoduje dla zamawiającego żadnych konsekwencji prawno-finansowych i nie będzie stanowiła zmiany umowy. Wynagrodzenie należne wykonawcy (nie przekraczające wysokości ceny ofertowej) zostanie obliczone na podstawie ilości i rodzaju faktycznie zamówionych i dostarczonych do zamawiającego artykułów żywnościowych oraz ich cen jednostkowych określonych przez wykonawcę w zestawieniach rodzajowo-ilościowych. 3. Zapotrzebowanie na rodzaj i ilość artykułów żywnościowych będzie zgłaszane telefonicznie, faxem lub pocztą elektroniczną przez intendenta placówki szkolnej lub osoby upoważnionej przez dyrektora placówki najpóźniej do godz. 15.00 dnia roboczego poprzedzającego dostawę lub w szczególnych okolicznościach - w dniu realizacji dostawy. 4. Artykuły żywnościowe powinny być dostarczane każdorazowo do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego w dni robocze (od poniedziałku do piątku) wg złożonego zapotrzebowania w godzinach od 7.00 do 8.00, z wyłączeniem przerw działalności stołówki, związanych z organizacją roku szkolnego, a w szczególnych okolicznościach – najpóźniej w ciągu 6 godzin od zgłoszenia zapotrzebowania w danym dniu (wykonawca może uzyskać dodatkowe punkty za skrócenie czasu realizacji zamówienia zgodnie z Rozdz. XIX SIWZ). 5. Zamawiający przewiduje następującą częstotliwość dostawy artykułów żywnościowych: I artykuły spożywcze - 1 raz w tygodniu; II warzywa i owoce - codziennie, ziemniaki - 1 raz na 2 tygodnie, jaja - 3 razy w tygodniu; III mrożonki - 1 raz w tygodniu; IV mleko i produkty mleczne - 1 raz w tygodniu; V soki tłoczone - 1 raz w tygodniu; VI pieczywo - codziennie; VII mięso i przetwory mięsne - codziennie. Zamawiający zastrzega, iż przewidywana częstotliwość dostaw w poszczególnych częściach zamówienia może ulec zmianie w zależności od bieżących potrzeb zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy wykonawca, w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, zobowiązany jest złożyć do oferty oddzielnie oświadczenie wstępne, o którym mowa w Rozdz. VII pkt 1 SIWZ (na lub wg załącznika do SIWZ); 2. W przypadku, gdy wykonawca, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zasobach innych podmiotów, wykonawca zobowiązany jest: 1) zamieścić informacje o tych podmiotach we wstępnym oświadczeniu wykonawcy, składanym na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy, dotyczącym spełnienia warunków udziału w postępowaniu i niepodlegania wykluczeniu (na lub wg załącznika do SIWZ); 2) złożyć oświadczenie, że w stosunku do podmiotu, na którego zasoby powołuje się w niniejszym postępowaniu, nie zachodzą podstawy wykluczenia z postępowania (w załączniku do SIWZ), 3) złożyć dokumenty, w szczególności zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (na lub wg załącznika do SIWZ), które określa w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wraz z innymi wykonawcami, którzy złożyli oferty w tym postępowaniu (na lub wg załącznika do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach