Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Publicznej Szkoły Podstawowej w Kunowie w 2018 roku

Publiczna Szkoła Podstawowa w Kunowie ogłasza przetarg

  • Adres: 27415 Kunów, ul. Szkolna
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 26 12 790 , fax. 41 26 12 790
  • Data zamieszczenia: 2017-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Publiczna Szkoła Podstawowa w Kunowie
    ul. Szkolna 1
    27415 Kunów, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 26 12 790, fax. 41 26 12 790
    REGON: 27024800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jo.kunow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Szkoła Publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Publicznej Szkoły Podstawowej w Kunowie w 2018 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest „Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Publicznej Szkoły Podstawowej w Kunowie w 2018 roku”. 2. Zamawiający przewiduje udzielenie niniejszego zamówienia z podziałem na części. 3. Przedmiot zamówienia składa się z następujących części: • Część 1 – Mięso, wędliny, drób (załącznik 1.1 do SIWZ) •Część 2 – Warzywa, owoce, kiszonki (załącznik 1.2 do SIWZ) •Część 3 – Mrożonki i przetwory mrożone, ryby (załącznik 1.3 do SIWZ) •Część 4 – Nabiał, produkty mleczne, jaja (załącznik 1.4 do SIWZ) •Część 5 – Artykuły ogólnospożywcze (załącznik 1.5 do SIWZ) •Część 6 – Pieczywo i wyroby piekarskie (załącznik 1.6 do SIWZ) 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w formie wykazu asortymentu zawierają załączniki od 1.1 do 1.6 do SIWZ – formularze asortymentowo-cenowe na dane części zamówienia, stanowiące integralną część SIWZ. 5. Załączniki od 1.1 do 1.6 do SIWZ – formularze asortymentowo-cenowe na dane części zamówienia określają przewidywane roczne zapotrzebowanie Zamawiającego wg asortymentu oraz przewidywanej ilości. Zadanie będzie realizowane sukcesywnie wg zapotrzebowania Zamawiającego. 6. Miejscem dostawy są stołówki Szkoły Podstawowej w Kunowie: przy ul. Szkolnej 1 oraz przy ul. Fabrycznej 1, 27 - 415 Kunów. 7. W związku z możliwymi zmianami ilości uczniów, której Zamawiający nie jest w stanie dokładnie określić, podane ilości produktów w poszczególnych częściach są szacunkowe i mogą ulec zmianie. Podane ilości służyć będą wyłącznie do porównania ofert oraz wybrania oferty najkorzystniejszej, tzn. że nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. 8. Rzeczywiste ilości zamówionych artykułów będą wynikać z bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego. 9. Asortyment przedstawiony w formularzach asortymentowo-cenowych nie jest katalogiem zamkniętym, Zamawiający w ciągu roku może dokonywać zamówienia na dodatkowy asortyment. 10. Ceny produktów spożywczych w okresie trwania umowy nie mogą ulec zmianie w stosunku do wskazanych w formularzach asortymentowo-cenowych. Ceny jednostkowe określone przez Wykonawcę w ofercie powinny uwzględniać również koszty transportu i rozładunku do wskazanych pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego, do których będzie realizowana jednostkowa dostawa. 11. Wykonawca będzie realizował wszystkie dostawy artykułów spożywczych do Zamawiającego na podstawie zamówień składanych telefonicznie lub faksem przez upoważnione osoby (pracowników stołówek) z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem, do godz. 13:00, tj. np. zamówienie na piątek będzie składane co najmniej w czwartek do godz. 13:00. Dostawa będzie miała miejsce w dniu następnym w godzinach 6:00 - 7:00, od poniedziałku do piątku. W wyjątkowych sytuacjach zmiana godziny dostawy jest możliwa po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu pomiędzy Wykonawcą, a Zamawiającym. Wykonawca dokona również rozładunku zamówionego towaru. W zamówieniach Zamawiający będzie określał dokładną ilość i rodzaj zamawianego asortymentu. 12. Odbioru towaru w siedzibie Zamawiającego dokonywać będą wyznaczeni i upoważnieni pracownicy Zamawiającego. Odbiór powinien być potwierdzony odpowiednim dokumentem odbioru przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. Po dokonaniu kontroli jakości dostarczanych produktów nastąpi przyjęcie towaru. Nie dopuszcza się pozostawiania żywności przez Wykonawcę osobom nieupoważnionym. 13. Dostawy produktów nie będą dokonywane w czasie przerw w zajęciach szkolnych przypadających w okresie obowiązywania umowy, tj. ferii, wakacji (z wyjątkiem organizowania przez szkołę dyżurów), przerw świątecznych wynikających z organizacji roku szkolnego zgodnie z przepisami prawa, w przypadku odwołania zajęć przez dyrektora placówki z powodu klęsk żywiołowych oraz w sytuacji zamknięcia stołówki szkolnej na podstawie decyzji administracyjnej wydanej przez uprawnione do tego organy administracyjne. 14. Wykonawca zobowiązuje się we własnym zakresie dokonywać wyładunku i wniesienia dostarczonego towaru do wskazanych pomieszczeń i ich rozładunku. Za datę i miejsce dokonania dostawy uważa się dostarczenie wyrobów w wyznaczonym terminie do siedziby Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy. 2)Dokumenty, z których wynika umocowanie osób do reprezentowania Wykonawcy, w szczególności: a) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres. b) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia (o ile dotyczy). 3)Wypełniony i podpisany formularz asortymentowo-cenowy (załączniki nr 1.1 - 1.6 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach