Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego "MEDYK" ogłasza przetarg
- Adres: 66-400 Gorzów Wlkp., Dowgielewiczowej
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 957359015, 957359015 , fax. 957359016
- Data zamieszczenia: 2018-03-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego "MEDYK"
Dowgielewiczowej 5
66-400 Gorzów Wlkp., woj. lubuskie
tel. 957359015, 957359015, fax. 957359016
REGON: 364981349 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckziumedyk.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzedaż i dostawa wyposażenia do pracowni komputerowej wraz z oprogramowaniem oraz wykonanie okablowania strukturalnego lokalnej sieci komputerowej i instalacji elektrycznej w ramach projektu „Poprawa warunków edukacyjny w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego „MEDYK” w Gorzowie Wlkp.” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa wyposażenia do pracowni komputerowej wraz z oprogramowaniem oraz wykonanie okablowania strukturalnego lokalnej sieci komputerowej i instalacji elektrycznej w pracowni komputerowej Zamawiającego. Przedmiot zamówienia będzie finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020, projektu prowadzonego pn. „Poprawa warunków edukacyjny w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego „MEDYK” w Gorzowie Wlkp.” Program Operacyjny – Lubuskie 2020 Osi Priorytetowej 9 Infrastruktura społeczna dla Działania 9.3 Rozwój infrastruktury edukacyjnej dla Poddziałania 9.3.1 Rozwój infrastruktury edukacyjnej – projekty realizowane poza formułą ZIT 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) sprzedaż i dostawę wyposażenia do pracowni komputerowej Zamawiającego: a) 16 zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem, b) 1 urządzenie wielofunkcyjne, c) 1 zasilacz awaryjny UPS, d) 1 serwer + monitor LCD, e) 1 switch 24 portowy zarządzany, f) 1 tablica interaktywna wraz z projektorem multimedialnym ultraogniskowym, g) 2 laptopy, h) 2 projektory multimedialne, i) Szafa teleinformatyczna, 2) sprzedaż i dostawę oprogramowania antywirusowego z firewall (19 licencji) oraz oprogramowania do zarządzania pracownią komputerową (1 licencja) i oprogramowania sieciowego chroniącego uczniów/studentów przed niepożądanymi treściami/stronami z Internetu (18 licencji), 3) wykonanie okablowania strukturalnego lokalnej sieci komputerowej i instalacji elektrycznej w pracowni komputerowej Zamawiającego wraz z podłączeniem instalacji sieciowej i elektrycznej do istniejącej infrastruktury u Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie Wykonawca załączy do oferty: 1 Formularz ofertowy ( załącznik nr 1 do SIWZ) wraz z wypełnionym załącznikiem kalkulacja cenowa ( zał. nr 5 do SIWZ) oraz informacje o produkcie ( zał nr 6 do SIWZ) . 2. Aktualne na dzień składania oferty oświadczenia w zakresie wskazanym w Załącznikach 2 i 2a do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowiły wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 3. Upoważnienie dla osoby reprezentującej Wykonawcę, o ile nie wynika to z innych dokumentów. W przypadku zawiązania Konsorcjum należy załączyć pełnomocnictwa dla podmiotu zgodnie z treścią wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ reprezentującego kilku wykonawców. 4 Pisemne zobowiązanie do współpracy osób lub podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia- załączyć w przypadku polegania na osobach lub sytuacji innych podmiotów. Dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16.04.1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji ( t.j. Dz.U z 2003 r. Nr 153 poz 1503 ze zm.), które powinny być umieszczone w oddzielnej kopercie z napisem " Tajemnica przedsiębiorstwa". Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art 86 ust.5 ustawy PZP , przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ) Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną