Zarząd Dróg Wojewódzkich ogłasza przetarg
- Adres: 20207 Lublin, ul. Turystyczna
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 817 495 300 , fax. 817 495 341
- Data zamieszczenia: 2016-12-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich
ul. Turystyczna
20207 Lublin, woj. lubelskie
tel. 817 495 300, fax. 817 495 341
REGON: 16771100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzątanie pomieszczeń służbowych w siedzibie Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie przy ul. Turystycznej 7a w roku 2017. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: sprzątanie pomieszczeń służbowych w siedzibie Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie przy ul. Turystycznej 7a w roku 2017. Kod CPV: 90919200-4 Usługi sprzątania biur A. Miejsce realizacji zamówienia: Budynek administracyjno- biurowy, Lublin ul.Turystyczna 7a, w tym: 1) Budynek administracyjno-biurowy - parter, 1 i 2 piętro, biuro podawcze, korytarz 2) Całkowita powierzchnia wewnętrzna - 983 m 2, 3) Rodzaj podłoża: - lastriko - 41,50 m2, - terakota - 30,00 m², - wykładzina PCV - 55,90 m2, - wykładziny dywanowe - 755,60 m2, - korytarz w podpiwniczeniu wraz z pomieszczeniami archiwalnymi – 100 m2. B. Czynności do wykonania w ramach zamówienia: 1) codzienne odkurzanie wykładzin dywanowych, 2) codzienne wycieranie na mokro i nabłyszczanie powierzchni wykonanych z lastriko i terakoty, 3) codzienne wynoszenie śmieci, zakładanie w koszach na śmieci nowych worków, 4) codzienne wycieranie kurzu na biurkach, szafkach, półkach, itp. powierzchniach, 5) codzienne mycie środkami czystości i dezynfekcja umywalek, toalet, 6) codzienne uzupełnianie w łazienkach płynu do mycia naczyń, 7) podlewanie kwiatów na korytarzach- w zależności od potrzeby, 8) dwa razy w roku, w terminie uzgodnionym z Wydziałem Administracji, myciem okien łącznie z ich rozkręceniem, 9) maksymalnie pięć razy w roku sprzątanie pomieszczeń w archiwum zakładowym – w terminie uzgodnionym z Wydziałem Administracji. C. Wymagania: 1) wykonawca zobowiązuje się wykonać usługi starannie, własnym sprzętem, używając każdorazowo środków dobrej jakości, 2) wszelkie środki czystości ( płyny, pasty, szczotki, worki do odkurzacza, worki na śmiecie, itp.). Wykonawca zapewnia we własnym zakresie i na własny koszt 3) wykonawca zobowiązuje się do oszczędnego używania energii elektrycznej i wody niezbędnej do wykonywania prac, o których mowa w umowie. 4) czynności związane ze sprzątaniem będą wykonywane we wszystkie dni robocze zgodnie z regulaminem pracy Zamawiającego, w godzinach 15.00-20.00. 5) sprzęt, ubrania robocze pracowników Wykonawcy i środki czystości, Wykonawca będzie przechowywał w pomieszczeniu udostępnionym przez Zamawiającego, 6) klucze do pomieszczeń Wykonawca będzie pobierał, a po zakończeniu sprzątania będzie pozostawiał w Wydziale Administracji i Zaplecza Technicznego, 7) po zakończeniu sprzątania, każdorazowo, Wykonawca zamknie wszelkie pomieszczenia, okna i kratę wejściową do ZDW w Lublinie, oraz uruchomi system alarmowy. 8) wykonawca zobowiązuje się do przechowywania danych osobowych pracowników wykonujących usługę w biurach zamawiającego , w szczególności imię, nazwisko, adres zamieszkania, PESEL oraz ich udostępnianie na każde żądanie Zamawiającego, pod rygorem odmowy dopuszczenia do wykonania sprzątania, co jest równoznaczne z odmową wykonania usługi przez Wykonawcę z przyczyn leżących po jego stronie 9) Wykonawca zobowiązany jest do pouczenia pracowników o odpowiedzialności karnej za nieuprawnione wykorzystanie danych znajdujących się w biurkach Zamawiającego oraz uruchamianie i korzystanie ze sprzętu elektronicznego Zamawiającego. 2. Do wykonywania świadczenia usług Zamawiający dopuści jedynie osoby niekarane i nie figurujące w Krajowym Rejestrze Karnym. Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedłoży pisemną informację o niekaralności osób wykonujących przedmiot zamówienia. 3. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę wszystkich osób/osoby wykonujących czynności w trakcie realizacji niniejszego zamówienia w zakresie sprzątania i utrzymania czystości w zakresie czynności objętych przedmiotem zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90919200-4
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sprzątanie pomieszczeń Lubelskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia
Dodano: 2024-04-05 - Sprzątanie pomieszczeń Lubelskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia
Dodano: 2023-05-16 - Sprzątanie obiektu oraz terenu zewnętrznego
Dodano: 2023-03-16 - „Sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynkach Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Puławach w okresie styczeń- czerwiec 2023r.”
Dodano: 2022-12-14 - USŁUGA KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W BIŁGORAJU
Dodano: 2022-11-21 - RDW w Białej Podlaskiej Usługi sprzątania pomieszczeń w 2023 r.
Dodano: 2022-11-16 - Usługa sprzątania w budynku i na posesji będącej w trwałym zarządzie Sądu Rejonowego w Hrubieszowie
Dodano: 2022-10-24 - Usługa sprzątania w budynku i na posesji będącej w trwałym zarządzie Sądu Rejonowego w Hrubieszowie
Dodano: 2022-09-07 - Zapytanie o ofertę cenową usługi
Dodano: 2021-12-01 - Usługi sprzątania pomieszczeń biurowych
Dodano: 2021-02-25