Przetargi.pl
„Sprzątanie pomieszczeń i utrzymanie czystości w budynkach oraz na posesjach Sądu Rejonowego w Wałbrzychu”

Sąd Rejonowy ogłasza przetarg

  • Adres: 58-300 Wałbrzych, Słowackiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 8430300, 8430339 , fax. 0-74 8423025
  • Data zamieszczenia: 2017-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy
    Słowackiego 10
    58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 74 8430300, 8430339, fax. 0-74 8423025
    REGON: 32532800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.walbrzych.sr.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Sprzątanie pomieszczeń i utrzymanie czystości w budynkach oraz na posesjach Sądu Rejonowego w Wałbrzychu”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie stałego utrzymania czystości w obiekcie (sprzątanie pomieszczeń biurowych, klatek schodowych, korytarzy, toalet) oraz na posesji (zamiatanie chodników i parkingów przy budynkach) Sądu Rejonowego w Wałbrzychu przy ul. Słowackiego 10, Słowackiego 11, Słowackiego 11a i ul. Barlickiego, ośrodkach kuratorskich przy ul. Słowackiego 15a/1a w Wałbrzychu, przy ul. Hetmańskiej 1 w Wałbrzychu, przy ul. 1-go Maja 154 w Wałbrzychu, przy ul. Głównej 3 w Boguszowie Gorcach, w pomieszczeniach przyjaznego pokoju przesłuchań przy ul. Słowackiego 12/3 w Wałbrzychu oraz na parkingach przy ul. Barlickiego w sposób sprawny, dokładny i terminowy, z zastosowaniem najnowszej technologii, techniki sprzętu, materiałów i środków o nie niszczącym działaniu na czyszczone elementy i ich wystrój. 2. W okresie od dnia 01.01.2018 r. do dnia 31.12.2018 r. – według szczegółowego zestawienia wraz z zakresem i częstotliwością prac objętych przedmiotem zamówienia, stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ – w sposób sprawny, dokładny i terminowy, z zastosowaniem najnowszej technologii, techniki i sprzętu, a także materiałów i środków o nie niszczącym działaniu na czyszczone elementy i ich wystrój. 3. Wymagana obsługa przy utrzymaniu czystości w toaletach publicznych w budynkach Sądu w dni robocze w godz. 7.00-15.00 wymagany serwis dzienny ( 1 osoba ) w godzinach 7.00-15.00, w dni robocze w budynkach Sądu Rejonowego w Wałbrzychu Do zakresu serwisu dziennego należy: - utrzymanie czystości przed wejściem i w wejściu do budynków (zamiatanie i mycie ciągów korytarzowych, czyszczenie wycieraczek, mycie drzwi wejściowych), - podejmowanie prac interwencyjnych w zakresie sprzątania zgłoszonych przez Zamawiającego ustnie, telefonicznie lub pisemnie, - utrzymanie czystości w toaletach publicznych w budynkach Sądu Rejonowego 4. Wykonawca wykonuje przedmiot zamówienia: 1) własnym sprzętem; 2) zakupuje na własny koszt: środki czyszczące, dezynfekujące, zapachowe oraz worki na śmieci; 3) przy pomocy własnego personelu, którego imienny wykaz przedstawi zamawiającemu oraz pod własnym nadzorem; 4) wszystkie czynności porządkowe należy wykonywać poza godzinami pracy Sądu (7.00-15.00 w dni robocze) i przyjaznego pokoju przesłuchań (7.00 – 15.00), za wyjątkiem lokali ośrodków kuratorskich, w których prace będą wykonywane po uzgodnieniu z Zamawiającym i sprzątania pomieszczeń w Sądzie Rejonowym, o tzw. ograniczonym dostępie, które musi być wykonane w godzinach urzędowania. Klucze do kolejno sprzątanych pomieszczeń wydawane będą przez pracownika ochrony; 5) zakres kompleksowego sprzątania obejmuje także dostarczenie i uzupełnienie środków zapachowych do toalet: w budynkach Sądu Rejonowego w Wałbrzychu oraz lokali zespołów kuratorskich; 6) wykonawca będzie kupował i dostarczał mydło w płynie, ręczniki papierowe koloru białego i papier toaletowy koloru białego we własnym zakresie – w toaletach; 7) Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i p.poż oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę; 8) Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji, uzyskanych w związku z wykonywaniem w/w usługi. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.. 8. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 9. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców – wzór Wykaz podwykonawców, stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 10. Na podstawie art. 9a ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający informuje, że organizuje wizję lokalną, która jest niezbędna do realizacji zamówienia i wyznacza termin na wizję lokalną w dniu 11.12.2017r. o godzinie 9:00 w siedzibie Zamawiającego 11. W związku z tym, że usługi mają być wykonane w miejscu podlegającym bezpośredniemu nadzorowi zamawiającego, zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w takie usługi. Wykonawca zawiadamia zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację usług. 12. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 13. Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na usługi następuje w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. 14. Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 15. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach