Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Katowicach ogłasza przetarg
- Adres: 40-017 Katowice, ul. Graniczna 29
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 6041208 , fax. 32 6041250
- Data zamieszczenia: 2016-06-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Katowicach
ul. Graniczna 29 29
40-017 Katowice, woj. śląskie
tel. 32 6041208, fax. 32 6041250
REGON: 00087036200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.pip.gov.pl, www.bip.pip.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: nadzór nad warunkami pracy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzątanie pomieszczeń biurowych i pomocniczych w siedzibie Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Katowicach, ul. Graniczna 29, oraz w siedzibach oddziałów terenowych w: Gliwicach, ul. Mitręgi 2 i Częstochowie, ul. Kisielewskiego 18/28B - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie pomieszczeń biurowych i pomocniczych Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Katowicach, w siedzibie: a) Okręgowego Inspektoratu Pracy w Katowicach, ul. Graniczna 29, o powierzchni 1817,33 m2, oraz w siedzibach jego oddziałów terenowych w: b) Gliwicach, ul. Mitręgi 2, o powierzchni użytkowej budynku 240 m2 oraz o powierzchni gruntu niezabudowanego 256,20 m2, c) Częstochowie, ul. Kisielewskiego 18/28B, o powierzchni 427,40 m2. Szczegółowy opis powierzchni oraz częstotliwość wykonywania poszczególnych prac zawarty jest w dodatku nr 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy - jednak nie wcześniej niż od 1 lipca 2016 roku - do 31 grudnia 2017 roku, z zastrzeżeniem, że: a) w zakresie siedzib wymienionych w pkt 1. lit. a-b, termin wykonania zamówienia to: od 1 stycznia 2017 r. do 31 grudnia 2017 r., b) w zakresie siedziby wymienionej w pkt 1. lit. c, termin wykonania zamówienia to: od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 1 lipca 2016 r., do 31 grudnia 2017 r. 3. Do podstawowych zadań wykonawcy należało będzie: a) sprzątanie pomieszczeń biurowych oraz pomocniczych (korytarze, hole, archiwum itp.) - dotyczy siedzib, o których mowa w pkt 1, b) sprzątanie przyległego gruntu (parking, chodnik, zieleń itp.) na bieżąco (wg potrzeb), tj. zamiatanie, usuwanie śmieci, koszenie trawy, pielenie, grabienie liści, odśnieżanie - usuwanie śniegu z posesji i przyległego do posesji chodnika (ciągi piesze i pieszo-jezdne muszą być utrzymywane bez pokrywy śnieżnej) z wywozem śniegu/lodu poza teren - w razie wystąpienia takiej konieczności, odśnieżanie dachu (skośnego), usuwanie sopli, nawisów śnieżnych, posypywanie piaskiem i/lub solą (ww. środki zapewnia wykonawca) - dotyczy siedziby, o której mowa w pkt 1 lit. b, c) sprzątanie i mycie kuchni/aneksów kuchennych, łazienek i toalet - dotyczy siedzib, o których mowa w pkt 1, d) mycie okien (wraz z ramami) - dotyczy siedzib, o których mowa w pkt 1, z wyłączeniem ze-wnętrznej powierzchni okien nieotwieralnych w siedzibie, o której mowa w pkt 1 lit. c, e) czyszczenie żaluzji/rolet (bez zdejmowania z okien, np. czyszczenie parą wodną) - dotyczy siedzib, o których mowa w pkt 1, f) czyszczenie wykładzin dywanowych (czyszczenie przy pomocy absorberów - na sucho) - dotyczy siedziby, o której mowa w pkt 1 lit. a. Wartość szacunkowa zamówienia: 150.000,00 zł - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Dodatkowe czyszczenie wykładzin w siedzibie określonej w rozdziale 3 pkt 3.1. lit. a specyfikacji istotnych warunków zamówienia
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.pip.gov.pl/pl/bip/przetargi_oip/04_oip_katowice
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi sprzątania i bieżącego utrzymywania w należytej czystości i stanie higieniczno - sanitarnym Stadionu Miejskiego w Bielsku-Białej przy ul. Rychlińskiego 21
Dodano: 2016-07-27 - Kompleksowa usługa w zakresie utrzymania czystości i porządku na terenie i w obiektach dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział w Katowicach KWK Boże Dary
Dodano: 2016-07-27 - Świadczenie usług porządkowania lokali stwarzających zagrożenie epidemiologiczne w obrębie budynków administrowanych przez Z.K. PGM w Chorzowie
Dodano: 2016-07-27 - CAŁOROCZNE UTRZYMANIE PRZYSTANKÓW KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ ORAZ MYCIA WIAT PRZYSTANKOWYCH, TABLIC OGŁOSZENIOWYCH I ELEMENTÓW MAŁEJ ARCHITEKTURY
Dodano: 2016-07-26 - Usługa sprzątania pomieszczeń i terenu zewnętrznego wokół Rejonu w Zawierciu przy ul. Towarowej 24 oraz pomieszczeń Obwodu Drogowego w Wojkowicach Kościelnych przy ul. Drogowców 6 i Obwodu Drogowego w Szczekocinach przy ul. Żarnowieckiej 51
Dodano: 2016-07-26 - SPRZĄTANIE BUDYNKÓW AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE
Dodano: 2016-06-28 - Usługa kompleksowego sprzątania siedziby NOSPR
Dodano: 2016-06-22 - Usługa stałego utrzymania porządku i czystości w budynkach mieszkalnych oraz terenach zewnętrznych położonych w rejonach Administracji Domów Mieszkalnych nr 1, 2, 3 będących w zasobach Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach sp. z o.o.
Dodano: 2016-04-14 - Utrzymanie czystości w obiektach SCCS w Zabrzu
Dodano: 2016-04-14 - Sprzątanie pomieszczeń biurowych i pomocniczych w siedzibie Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Katowicach, ul. Graniczna 29, oraz w siedzibach oddziałów terenowych w: Gliwicach, ul. Mitręgi 2 i Częstochowie, ul. Kisielewskiego 18/28B
Dodano: 2016-04-13