Przetargi.pl
SPRZĄTANIE OBIEKTÓW DYDAKTYCZNO – SPORTOWYCH AKADEMII WYCHOWANIA FIZYCZNEGO WE WROCŁAWIU

Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 51612 Wrocław, Al. I. J. Paderewskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 473 554 , fax. 71 347 34 48
  • Data zamieszczenia: 2018-03-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu
    Al. I. J. Paderewskiego 35
    51612 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 713 473 554, fax. 71 347 34 48
    REGON: 32786000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.awf.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SPRZĄTANIE OBIEKTÓW DYDAKTYCZNO – SPORTOWYCH AKADEMII WYCHOWANIA FIZYCZNEGO WE WROCŁAWIU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie dla Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu usługi kompleksowego utrzymania czystości w obiektach dydaktyczno–sportowych wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych utwardzonych (chodniki, parkingi) i terenów zielonych wokół tych obiektów (sprzątanie terenu zewnętrznego nie dotyczy Części V). Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikami: a) Opis Przedmiotu zamówienia stanowiący odpowiednio Załącznik 2a - 2f do SIWZ, b) Mapka terenu stanowiąca odpowiednio Załącznik nr 3a – 3e do SIWZ, c) Instrukcja czyszczenia i konserwacji podłóg dla Części I (WIELOFUNKCYJNA HALA SPORTOWA I SPECJALISTYCZNA HALA SPORTÓW WALKI) stanowiącą Załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Wykonywanie przedmiotu zamówienia z podziałem na części, odbywać się będzie w budynkach i na terenach zewnętrznych do nich przyległych (sprzątanie terenu zewnętrznego nie dotyczy Części V): 3.Pozostałe szczegółowe uregulowania dotyczące przedmiotu zamówienia dla Części I-VI, zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 SIWZ. 4. Zamawiający przewiduje dla kilku części wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp tj.: zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, ponieważ czynności te polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014r. poz. 1502 z póżn. zm.). Tym samym, określa się w § 6 ust. 8-10 wzoru umowy, sposób zatrudnienia tych osób, uprawnień Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę zakreślonych wymagań oraz sankcji za niespełnienie tych wymagań (dotyczy części dla których wskazaną wymóg zatrudnienia na umowę o pracę). Wobec powyższego wymaga się aby Wykonawca dysponował osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia tj.: minimalnym ogólnym zatrudnieniem na sprzątanych obiektach co najmniej dla: i) CZĘŚĆ I - 4 (cztery) pełne etaty na umowę o pracę -sprzątanie WB* i ¾ (trzy czwarte) etatu umowa zlecenie - ZB*, ii) CZĘŚĆ II - 3 (trzy) pełne etaty na umowę o pracę -sprzątanie WB* i 1/2 (jedna druga) etatu umowa zlecenie -ZB*, iii) CZĘŚĆ III - 1 (jeden) pełny etat na umowę o pracę lub umowa zlecenie - sprzątanie WB* + 1/2 (jedna druga) etatu umowa zlecenie -ZB*, iv) CZĘŚĆ IV - 2 (dwa) pełne etaty na umowę o pracę -sprzątanie WB* + 1/4 (jedna czwarta) etatu umowa zlecenie -ZB*, v) CZĘŚĆ V - 1/2 (jedna druga) etatu umowa zlecenie WB*, vi) CZĘŚĆ VI - 1/4 (jedna czwarta) etatu umowa zlecenie WB*+ ZB*. * Symbolika oznaczeń: i) WB – wewnątrz budynku, ii) ZB – zewnątrz budynku. 5. Wymagane jest wyznaczenie pracownika, który będzie pełnił rolę stałego Koordynatora, w trakcie świadczenia usługi objętej przedmiotem umowy. Koordynator będzie obowiązany do utrzymania stałego kontaktu telefonicznego i/ lub e-mail z Zamawiającym. Do zadań Koordynatora będzie należało bieżące organizowanie i sprawowanie nadzoru nad prawidłowym świadczeniem usługi oraz zarządzaniem personelem Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium o wartości: a) dla Części I: 3 700,00 zł (słownie: trzy tysiące siedemset złotych), b) dla Części II: 2 200,00 zł (słownie: dwa tysiące dwieście złotych), c) dla Części III: 700,00 zł (słownie: siedemset złotych), d) dla Części IV: 800,00 zł (słownie: osiemset złotych), e) dla Części V: 200,00 zł (słownie: dwieście złotych), f) dla Części VI: 280,00 zł (słownie: dwieście osiemdziesiąt złotych). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Pozostałe informacje dotyczące wadium w Rozdziale IX. SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę, którą należy złożyć w terminie składania ofert składają się: 1) Formularz ofertowy Wykonawcy - Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Oświadczenie Wykonawcy - Załącznik nr 8 do SIWZ; 3) Pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy) - zgodnie zapisem pkt. 9. Rozdziału XI.SIWZ; 4) Wykazanie, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy) zgodnie z zapisem pkt. 19. Rozdziału XI. SIWZ: 5) Certyfikat ISO 9001:2008 lub równoważny - zgodnie z pkt. 2 ppkt. (b) Rozdziału XIV. Ogłoszenia (do oceny Kryterium II). 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3.Oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (patrz poniższy pkt. 3.). 4. Wykonawca zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ. 5. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w powyższym pkt. 1. ppkt. 2). 6. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w powyższym pkt. 1. ppkt. 2). 7. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach