Przetargi.pl
Sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części terenu w obrębie geodezyjnym Mozów

Gmina Sulechów ogłasza przetarg

  • Adres: 66-100 Sulechów, Plac Ratuszowy 6
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3851120 , fax. 068 3854686
  • Data zamieszczenia: 2016-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sulechów
    Plac Ratuszowy 6 6
    66-100 Sulechów, woj. lubuskie
    tel. 068 3851120, fax. 068 3854686
    REGON: 00052676500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulechow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części terenu w obrębie geodezyjnym Mozów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Zamówienie obejmuje: a) sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części terenu w obrębie geodezyjnym Mozów, zgodnie z uchwałą nr 0007.96.2015 Rady Miejskiej w Sulechowie z dnia 21 lipca 2015 r. Plan obejmuje teren działki nr 388/1 położonej w obrębie Mozów o pow. ok.6 ha. Zgodnie ze Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Sulechów, uchwalonym uchwałą Nr 0007.189.2016 Rady Miejskiej w Sulechowie z dnia 16 lutego 2016 r. jest to teren oznaczony na rysunku Studium symbolem TZ. b) opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko i przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko zgodnie z ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. z 2016 r. poz.353), prognozy skutków finansowych uchwalenia planu, uzyskanie opinii i uzgodnień, przygotowanie wniosków w celu uzyskania zgody na zmianę przeznaczenia gruntów leśnych na nieleśne. 2) Opracowanie należy wykonać formie następujących pakietów: a) oryginały dokumentów planistycznych (wniosków, opinii, uzgodnień, obwieszczeń, ogłoszeń i innych) oraz uchwała z planszą kolorową zbindowane, wraz z wersją elektroniczną, a także jedna plansza kolorową zalaminowana z możliwością powieszenia - 1 egzemplarz, b) kserokopia dokumentów planistycznych (wniosków, opinii, uzgodnień, obwieszczeń, ogłoszeń i innych) oraz uchwała z planszą kolorową bindowane - 2 egzemplarze, c) uchwała z planszą kolorową, wraz z wersją elektroniczną - 4 egzemplarze. Wymienione ilości nie obejmują egzemplarzy niezbędnych do uzyskania uzgodnień i opinii. 3) Projekt musi zawierać wszystkie niezbędne uzgodnienia i opinie, takie aby uchwała przesłana Wojewodzie Lubuskiemu wraz załącznikami oraz dokumentacją prac planistycznych uzyskała ocenę ich zgodności z przepisami prawa. 4) Projekt musi być wykonany zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2016 r. poz.778), a w szczególności z art.17 oraz aktami wykonawczymi do ww ustawy. 5) W ofercie należy podać cenę za wykonanie zamówienia uwzględniając koszty związane z opracowaniem prognozy oddziaływania na środowisko, prognozy skutków finansowych uchwalenia planu, koszty związane z przygotowaniem wniosków wraz z wymaganymi dokumentami i opracowaniami, w celu uzyskania zgody na zmianę przeznaczenia gruntów leśnych na cele nieleśne oraz uzyskaniem opinii i uzgodnień, a także koszty związane z uczestnictwem w komisji urbanistycznej, w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie rozwiązaniami, koszty związane z adresowaniem kopert i potwierdzeń zwrotnych związanych z wysyłką zawiadomień i inne koszty Wykonawcy, potrzebne do wykonania przedmiotu zamówienia wpływające na ostateczną cenę. Cena nie obejmuje opracowania ekofizjograficznego. 6) Wykonawca zobowiązany jest sprawdzić w terenie warunki wykonania przedmiotu zamówienia. 7) Wykonawca musi dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji przedmiotu zamówienia przy założeniu, że wynagrodzenie za zakres prac objęty zamówieniem będzie wypłacone jednorazowo, po zrealizowaniu przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 1400,00 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin wykonania zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sulechow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach