Przetargi.pl
Sporządzenie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla gminy Rawicz

Burmistrz Gminy Rawicz działający w imieniu Gminy Rawicz ogłasza przetarg

  • Adres: 63-900 Rawicz, ul. Piłsudskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 65 5465400 , fax. 65 5464167
  • Data zamieszczenia: 2018-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Gminy Rawicz działający w imieniu Gminy Rawicz
    ul. Piłsudskiego 21
    63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie
    tel. 65 5465400, fax. 65 5464167
    REGON: 41105072900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rawicz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sporządzenie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla gminy Rawicz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla gminy Rawicz w zakresie n/wym. Części zgodnie z zakresem i zapisami wynikającymi z niniejszej SIWZ wraz z załącznikami. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na niżej określone części: 1) CZĘŚĆ 1 - sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu w rejonie ulicy Kadeckiej w Rawiczu, gmina Rawicz, 2) CZĘŚĆ 2 - sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Masłowo Północ” w Masłowie, gmina Rawicz, 3) CZĘŚĆ 3 - sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Dębno Polskie - Kąty” w obrębach geodezyjnych Dębno Polskie oraz Kąty, gmina Rawicz. 3. Przedmiotem zamówienia dla CZĘŚĆI 1 jest sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu w rejonie ulicy Kadeckiej w Rawiczu, gmina Rawicz, w granicach i zakresie określonym w Uchwale NR XLIX/548/18 Rady Miejskiej Gminy Rawicz z dnia 28 marca 2018 r. Obszar położony jest w granicach geodezyjnych Rawicz oraz Sierakowo. Powierzchnia opracowania obejmuje około 30 ha, stanowiące w części tereny zabudowane oraz tereny upraw polowych, łąk i sadów. Przewidywany sposób zagospodarowania terenu objętego uchwałą jest zgodny z ustaleniami obowiązującego „Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Rawicz” (uchwała Rady Miejskiej Gminy Rawicz Nr XXVI/265/16 z dnia 11 lipca 2016 roku). Przedmiotowy obszar w wyżej wymienionym studium został prawie w całości przeznaczony jako teren zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej (symbol MN). 4. Przedmiotem zamówienia dla CZĘŚĆI 2 jest sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Masłowo Północ” w Masłowie, gmina Rawicz w granicach i zakresie określonym w Uchwale NR L/572/18 Rady Miejskiej Gminy Rawicz z dnia 25 kwietnia 2018 r. Obszar położony jest w obrębie geodezyjnym Masłowo, ograniczony od zachodu ulicą Żniwną, od południa ulicą Śląską, od wschodu ulicą Działkową oraz od północy ulicą Bocianią wraz z terenami ulic: Śląską, Działkową oraz Bocianią. Powierzchnia opracowania obejmuje około 50 ha, stanowiące w części tereny zabudowane oraz tereny upraw polowych, łąk i sadów. Przewidywany sposób zagospodarowania terenu objętego uchwałą jest zgodny z ustaleniami obowiązującego „Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Rawicz” (uchwała Rady Miejskiej Gminy Rawicz Nr XXVI/265/16 z dnia 11 lipca 2016 roku), gdzie przedmiotowy obszar oznaczony jest symbolem MN – jako teren zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej, symbolem RM/MN – jako tereny zabudowy zagrodowej, tereny zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej, symbolem RM – jako tereny zabudowy zagrodowej, symbolem U – jako tereny zabudowy usługowej oraz symbolem US – jako tereny sportu i rekreacji. 5. Przedmiotem zamówienia dla CZĘŚĆI 3 jest sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Dębno Polskie – Kąty” w obrębach geodezyjnych Dębno Polskie oraz Kąty, gmina Rawicz, w granicach i zakresie określonym w Uchwale NR L/573/18 Rady Miejskiej Gminy Rawicz z dnia 25 kwietnia 2018 r. Obszar położony jest w obrębach geodezyjnych Dębno Polskie oraz Kąty. Powierzchnia opracowania obejmuje około 50 ha, stanowiące w części tereny zabudowane oraz tereny upraw polowych, łąk i sadów. Przewidywany sposób zagospodarowania terenu objętego uchwałą jest zgodny z ustaleniami obowiązującego „Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Rawicz” - uchwała Rady Miejskiej Gminy Rawicz Nr XXVI/265/16 z dnia 11 lipca 2016 roku. Przedmiotowy obszar w wyżej wymienionym studium został przeznaczony jako tereny obiektów produkcyjnych, składów i magazynów z zakazem lokalizacji zabudowy mieszkaniowej oraz w przeważającej części jako tereny zabudowy usługowej, z dopuszczeniem zabudowy mieszkaniowej. 6. Przedmiot zamówienia należy opracować zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności z: 1) ustawą z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1073 ze zm.), 2) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 roku w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003 r. Nr 164, poz. 1587), 3) ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t. j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1405), 4) ustawami i przepisami odrębnymi, odnoszącymi się do planowania i zagospodarowania przestrzennego. 7. Do zadań Wykonawcy należy: 1) opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, w tym projektu uchwały wraz z uzasadnieniem i załącznikami, w tym rysunkiem planu i rozstrzygnięciami, o których mowa w art. 20 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, 2) wykonanie prognozy oddziaływania projektu planu miejscowego na środowisko, 3) opracowanie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu, 4) przygotowanie pism niezbędnych do dokonania czynności, o których mowa w art. 17 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, 5) czuwanie nad prawidłowością procedury planistycznej, 6) opracowanie dokumentacji prac planistycznych, 7) czynne uczestnictwo w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie planu rozwiązaniami, w rozpatrywaniu uwag wniesionych do projektu planu, w posiedzeniu Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej, a także w pracach komisji i posiedzeniach Rady Miejskiej Gminy Rawicz, na których plan będzie uchwalany. 8. Zamówienie będzie realizowane etapowo: 1) Etap I – przedstawienie Burmistrzowi Gminy Rawicz dwóch koncepcji planu do akceptacji, celem wyboru jednej z nich; w terminie nie później niż 2 miesiące od dnia podpisania umowy 2) Etap II – sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w zakresie pozwalającym wszcząć procedury opiniowania i uzgadniania, z następującymi dokumentami składowymi: a) tekst planu miejscowego w formie uchwały wraz z rysunkiem projektu planu, b) prognoza oddziaływania na środowisko, c) prognoza skutków finansowych uchwalenia planu, d) wzory pism procedury planistycznej; w terminie nie później niż 2 miesiące od dnia podpisania przez obie strony protokołu odbioru etapu I 3) Etap III – wprowadzenie zmian wynikających z uzyskanych opinii i uzgodnień, przekazanie Burmistrzowi Gminy Rawicz projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, celem jego wyłożenia do publicznego wglądu; w terminie nie później niż 2 miesiące od dnia podpisania przez obie strony protokołu odbioru etapu II 4) Etap IV – przedstawianie Radzie Miejskiej Gminy Rawicz projektu uchwały w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego do uchwalenia, zgodnie z art. 17 pkt 14 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, obejmującego: a) Projekt uchwały wraz z załącznikami - rysunkiem planu, - rysunkiem planu pomniejszonym do formatu A3, - rysunkiem planu pomniejszonym do formatu A4, - rozstrzygnięciem o sposobie rozpatrzenia uwag do projektu planu, - rozstrzygnięciem o sposobie realizacji, zapisanych w planie, inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej, które należą do zadań własnych gminy oraz zasadach ich finansowania w 2 egzemplarzach, b) listę nieuwzględnionych uwag dotyczących projektu planu – w 2 egzemplarzach, c) dokumentację prac planistycznych - w 2 egzemplarzach (kopie i oryginały), d) prognozę oddziaływania na środowisko – w 2 egzemplarzach, e) prognozę skutków finansowych uchwalenia planu – w 2 egzemplarzach; w terminie do dnia 19 kwietnia 2019 r. 5) Etap V – przekazanie innych dokumentów i dodatkowych egzemplarzy niektórych dokumentów: a) tekst oraz rysunek planu miejscowego – w 2 egzemplarzach, b) pisemne podsumowanie oraz informacja, o których mowa w art. 55 ust. 3 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko – w 3 egzemplarzach, c) wersja elektroniczna wszystkich składników opracowania planu miejscowego zarówno tekstowych (w formie umożlwiających edycję), jak i graficznych łącznie z bezpłatnym programem do przeglądania tych plików; forma numeryczna planu miejscowego musi być zgoda z wymogami ustawy z dnia 4 marca 2010 roku o infrastrukturze informacji przestrzennej (Dz. U z 2017 r., poz. 1382) oraz z obowiązującymi standardami (m. in. Format dwg i shp). w terminie do dnia 28 czerwca 2019 r. 9. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i sporządzeniem projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, w tym koszty pozyskania urzędowych kopii map, ponosi w całości Wykonawca w ramach zaoferowanej ceny. 10. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia w sposób kompleksowy oraz przeprowadzi procedurę zgodnie z art. 14-20 ww. ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. 11. Wykonawca może powierzyć podwykonawcom zakres prac, z wyłączeniem części obejmującej sporządzenie tekstu i rysunku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. 12. Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za prace wykonane przez podwykonawcę. 13. W przypadku, gdy w trakcie sporządzania projektu planu nastąpią zmiany w istotnych z uwagi na przedmiot zamówienia aktach prawnych, np. w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, Wykonawca zobowiązany jest do doprowadzenia projektu planu do stanu zgodności z wprowadzanymi zmianami w ramach ustalonej w drodze przetargu wysokości wynagrodzenia. 14. W trakcie wykonywania odbioru poszczególnych etapów, Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania poprawienia lub uzupełnienia prac należących do danego etapu na koszt Wykonawcy. Po dokonaniu odbioru poszczególnych etapów prac, Zamawiający zastrzega sobie możliwość przekazania wskazań do uwzględnienia przez Wykonawcę w kolejnych etapach. Zamawiający ma obowiązek sprawdzenia przekazanych dokumentów objętych poszczególnymi etapami w terminie 14 dni od daty ich doręczenia Zamawiającemu. Z czynności odbioru poszczególnych etapów spisany będzie protokół zawierający wszelkie ustalenia dokonane w toku odbioru, jak też terminy wyznaczone na usunięcie stwierdzonych przy odbiorze wad. 15. Wykonawca jest zobowiązany do zakupu urzędowych kopii map zasadniczych gromadzonych w państwowym zasobie geodezyjnym i kartograficznym, niezbędnych do wykonania projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. 16. Zamawiający zastrzega sobie, że Wykonawca jest zobowiązany, przez cały okres realizacji zamówienia - obowiązywania umowy, spełniać warunki określone w art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz posiadać ubezpieczenie OC w zakresie wykonywanego zawodu lub prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu, najpóźniej do dnia podpisania umowy, dokumentów potwierdzających spełnianie warunków określonych w art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz dokumentów potwierdzających posiadanie ww. ubezpieczenia. 17. Stosownie do zapisów art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający ze względu na charakter zamówienia nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 roku, poz. 1666 ze zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71410000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest do złożenia niżej podane dokumenty: a) wypełniona i podpisana przez Wykonawcę oferta przetargowa (w oryginale) (załącznik nr 1 do SIWZ), b) oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania lub kopia pełnomocnictwa poświadczona przez notariusza, c) zobowiązanie innych podmiotów (jeżeli Wykonawca korzysta z tych uprawnień) podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu (zgodnie z KRS, CEIDG) lub podpisane przez osoby na podstawie udzielonego i załączonego do zobowiązania pełnomocnictwa – zgodnie z treścią podaną w załączniku nr 6 do SIWZ, d) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, zgodnie załącznikiem nr 4 do SIWZ, (W przypadku gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej Zamawiający dopuszcza złożenie ww. oświadczenia wraz z ofertą, z zastrzeżeniem jego aktualizacji tj. wymogu informowania Zamawiającego o wszelkich zmianach w powyższym zakresie - o przystąpieniu do grupy kapitałowej).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach