Przetargi.pl
SPŁATA I RESTRUKTURYZACJA ZOBOWIĄZAŃ GMINY JASIEŃ W WYSOKOŚCI 2 500 947,00 ZŁOTYCH POPRZEZ UDZIELENIE FINANSOWANIA (SUBROGACJĘ) NA PODSTAWIE ART. 518 § 1 PKT 3 KC

Gmina Jasień ogłasza przetarg

  • Adres: 68-320 Jasień, ul. XX-lecia 20
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4578872 , fax. 068 4578873
  • Data zamieszczenia: 2014-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jasień
    ul. XX-lecia 20 20
    68-320 Jasień, woj. lubuskie
    tel. 068 4578872, fax. 068 4578873
    REGON: 00052871200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jasien.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SPŁATA I RESTRUKTURYZACJA ZOBOWIĄZAŃ GMINY JASIEŃ W WYSOKOŚCI 2 500 947,00 ZŁOTYCH POPRZEZ UDZIELENIE FINANSOWANIA (SUBROGACJĘ) NA PODSTAWIE ART. 518 § 1 PKT 3 KC
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Spłata i restrukturyzacja zobowiązań Gminy Jasień w wysokości 2 500 947,00 złotych poprzez udzielenie finansowania (subrogację) na podst. art. 518 § 1 pkt 3 Kodeksu Cywilnego. Szczegóły zamówienia: 1. Realizacja usługi nastąpi poprzez subrogację w trybie art. 518 § 1 pkt 3 Kodeksu cywilnego; na podstawie zawartej umowy Wykonawca wstąpi w prawa zaspokojonych wierzycieli tylko do wysokości dokonanej zapłaty, tj. do kwoty 2 500 947,00 zł. 2. Spłata pierwotnych wierzycieli do kwoty 2 500 947,00 zł nastąpi w terminie do 7 dni od daty zawarcia umowy. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu potwierdzenie zapłaty wskazujące na wysokość spłaconych wierzytelności w dniu dokonania spłaty. 3. Wraz ze spłatą wierzytelności nastąpi restrukturyzacja zobowiązania Zamawiającego dotycząca jego oprocentowania oraz sposobu spłaty przez Zamawiającego na rzecz Wykonawcy. 4. Zamawiający zwróci 100% kwot zaspokojonych i spłaconych przez Wykonawcę wierzytelności w 108 miesięcznych ratach począwszy od dnia 30.11.2015 r. do dnia 31.10.2024 r., zgodnie z harmonogramem spłat wierzytelności, stanowiącym załącznik do formularza ofertowego (załącznik 1A). 5. Wynagrodzenie Wykonawcy: kwota główna spłaconych wierzytelności podlegać będzie oprocentowaniu wg zmiennej stopy procentowej w wysokości WIBOR 1M + stała marża wskazana przez Wykonawcę w ofercie. Bieg odsetek naliczanych przez Wykonawcę rozpoczyna się od dnia dokonania spłaty na rzecz pierwotnych wierzycieli. Wysokość stawki WIBOR 1M określana będzie każdorazowo ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedzającego bezpośrednio miesiąc spłaty. Dla okresu pomiędzy spłatą wierzytelności przez Wykonawcę a pierwszym terminem kwotowania stawki WIBOR 1M w sposób określony powyżej, przyjęta zostanie stawka WIBOR 1M z daty zawarcia umowy pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. 6. Prowizja Wykonawcy z tytułu restrukturyzacji wierzytelności płatna w 24 ratach wraz z ratami odsetek. Raty prowizji płatne są w równej wysokości, z tym zastrzeżeniem, że ostatnia rata prowizji może mieć charakter raty wyrównującej. 7. Spłata pierwszej raty odsetkowej i pierwszej raty prowizji nastąpi w dniu 31.12.2014 r. Terminy kolejnych rat określono w harmonogramie, stanowiącym załącznik nr 1A do formularza ofertowego). 8. Sposób zabezpieczenia transakcji: Weksel in blanco Zamawiającego wraz z deklaracją wekslową. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty wierzytelności i nie dopuszcza możliwości pobierania dodatkowych opłat od wcześniejszej spłaty wierzytelności. Nie dotyczy to prowizji, która w przypadku wcześniejszej spłaty całości lub części wierzytelności przez Zamawiającego podlega zsumowaniu i zapłacie odpowiednio do wysokości kwoty spłacanej wierzytelności. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania w całości kwoty udzielonego finansowania bez ponoszenia dodatkowych kosztów z tego tytułu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 660000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin spłaty wierzycieli
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jasien.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach