Centrum Sportu i Rekreacji w Dąbrowie Górniczej ogłasza przetarg
- Adres: 41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Marii Konopnickiej 29
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2612010, 2612402 , fax. 032 2612010, 2612402
- Data zamieszczenia: 2009-08-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Sportu i Rekreacji w Dąbrowie Górniczej
ul. Marii Konopnickiej 29 29
41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
tel. 032 2612010, 2612402, fax. 032 2612010, 2612402
REGON: 27683275500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.csir.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa systemu rejestracji obrazów i dźwięku w Hali Widowiskowo - Sportowej CENTRUM w Dąbrowie Górniczej przy Al. Róż 3 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania p.n. Rozbudowa systemu rejestracji obrazów i dźwięku w Hali Widowiskowo - Sportowej CENTRUM w Dąbrowie Górniczej przy Al. Róż 3. Zamówienie realizowane będzie na podstawie: 1. Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Postanowień zawartych w treści przyszłej umowy (zał. nr 5 do SIWZ). 3. Dokumentacji projektowej (zał. nr 6 do SIWZ), składającej się z: a) opracowania projektowego, b) przedmiaru robót. 4. Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (zał. nr 7 do SIWZ). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453156004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postepowania o udzielenie zamówienia jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 2 000,00 zł, słownie: dwa tysiące złotych 00/100. Wykonawcy, którzy nie wniosą wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzą się na przedłużenie okresu związania ofertą zostaną wykluczeni z postępowania (art. 24 ust. 2 pkt 4 Ustawy Pzp). Forma wadium: Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1.pieniądzu, 2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.gwarancjach bankowych, 4.gwarancjach ubezpieczeniowych, 5.poręczeniach poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2000r. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: - nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), nazwę beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), nazwę gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, - określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, - kwotę gwarancji, - termin ważności gwarancji, - zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: 1. odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub 2. zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Miejsce i sposób wniesienia wadium: Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: Getin Bank konto nr 52 1560 0013 2557 1237 1226 0001, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy z załączonego do oferty dokumentu wynikać będzie, że bank Zamawiającego otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wadium wnoszonego w innej formie, do ofery należy dołączyć oryginał dokumentu lub kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do występowania imieniu wykonawcy. Ważność wadium w formie niepieniężnej winna obejmować okres 30 dni od dnia 22.09.2009 r. Termin wniesienia wadium: Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: Spełniają wymagania określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych tzn.: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku, Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia winni wykazać, że: - posiadają aktualny wpis do ewidencji działalności gospodarczej lub właściwego rejestru przedsiębiorców, obejmujący swoim zakresem działalność odpowiadającą przedmiotowi zamówienia, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku, wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia winni wykazać, że: a) dysponują co najmniej 1 osobą, posiadającą uprawnienia upoważniające do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika budowy i robót w specjalności w zakresie sieci i instalacji elektrycznych lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób; osoba ta winna przynależeć do właściwej dla danej specjalności izby samorządu zawodowego; b) dysponują co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia elektryczne SEP w zakresie instalacji elektrycznych do min. 1 kV lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób; c) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedno zamówienie odpowiadające rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, których należyte wykonanie potwierdzone zostało referencjami. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku, wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia składa odpowiednie oświadczenie; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy pzp W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku, wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia składa odpowiednie oświadczenie. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca winien przedłożyć następujące dokumenty: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . Upoważnienie do podpisywania ofert i występowania w przetargu w imieniu wykonawcy musi być dołączone do oferty lub musi bezpośrednio wynikać z przedstawionych dokumentów. Gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo posiadające szczegółowy zakres i podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną /w formie oryginału bądź kserokopii poświadczonej notarialnie/. 2.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 Pzp i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp - wzór oświadczenia - zał. nr 2 do SIWZ) - wskazana data podpisania oświadczenia. 3.Wykaz osób, które uczestniczyć będą w wykonywaniu zamówienia, którymi dysponuje Wykonawca lub będzie dysponował na podstawie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do ich udostępnienia, posiadających uprawnienia: a) upoważniające do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika budowy i robót w specjalności w zakresie sieci i instalacji elektrycznych, osoby ta winna przynależeć do właściwej dla danej specjalności izby samorządu zawodowego - min. 1 osoba b) uprawnienia elektryczne SEP w zakresie instalacji elektrycznych do min. 1 kV lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób - min. 1 osoba. Wzór oświadczenia - zał. nr 3 do SIWZ. Do ww. wykazów osób Wykonawca załącza kserokopie wymienionych uprawnień oraz kserokopie wymienionej przynależności do izby samorządu zawodowego. W przypadku udostępnienia osób przez inne podmioty Zamawiający do wykazu osób załącza właściwe pisemne zobowiązanie. 4.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje) - co najmniej jedno zamówienie. Wzór oświadczenia - zał. nr 4 do SIWZ. Pozostałe dokumenty jakie dostarcza Wykonawca biorący udział w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz ofertowy - (wg wzoru załącznik nr 1 do SIWZ) - wskazana data podpisania oferty. 2.Dowód wniesienia wadium jako potwierdzenie, że Wykonawca przystępujący do przetargu wywiązał się z obowiązku wniesienia wadium w wysokości i formie zgodnej z zapisem pkt 11 SIWZ. 3.Kosztorys ofertowy, wykonany na podstawie przedmiaru robót, stanowiącego zał. nr 6 do SIWZ, zawierający wszystkie pozycje przedmiaru wraz z ich wyceną. 4.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zgodnie z zapisem punktu 10 SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.csir.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 15, dzielnica Chwałęcice - instalacja monitoringu zewnętrznego i wewnętrznego.
Dodano: 2014-02-14 - Wykonanie instalacji domofonowej w budynkach przy ul. Plebiscytowej 35 i 37 w Katowicach
Dodano: 2013-10-09 - Rozbudowa systemu monitoringu
Dodano: 2013-09-16 - Opracowanie dokumentacji projektowych wraz z prowadzeniem nadzoru autorskiego w zakresie oświetlenia terenów publicznych
Dodano: 2013-04-23 - Modernizacja systemu nagłośnienia targowiska miejskiego przy ul. Pukowca 23 w Katowicach
Dodano: 2012-10-09 - Wykonanie systemu sygnalizacji pożarowej w budynku Sądu Rejonowego w Będzinie przy ul. Sączewskiego 23 - etap II
Dodano: 2012-08-10 - Remont instalacji elektrycznej w budynkach przy ul. Kościuszki 6/2, ul. Chromika 25, ul. Cynkowej 18A-E oraz ul. Floriana 4 w Katowicach.
Dodano: 2012-03-28 - Wykonanie instalacji niskoprądowej dla inwestycji pn.Przebudowa części administracyjno-dydaktycznej budynku internatu oraz zmiana sposobu użytkowania na Centrum Inicjatyw Społecznych w Bytomiu przy ul.Zielnej 25A
Dodano: 2011-03-31 - Naprawa i konserwacja instalacji elektrycznej w budynkach w Bytomiu oraz naprawa i konserwacja części obwodnicy oświetlenia w Toszku
Dodano: 2010-07-16