Przetargi.pl
Rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Potyry

Gmina Naruszewo ogłasza przetarg

  • Adres: 09-152 Naruszewo, Naruszewo 19A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 23 663 10 51 , fax. 23 663 10 51 wew. 34
  • Data zamieszczenia: 2014-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Naruszewo
    Naruszewo 19A 19A
    09-152 Naruszewo, woj. mazowieckie
    tel. 23 663 10 51, fax. 23 663 10 51 wew. 34
    REGON: 13037827800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugnaruszewo.bip.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Potyry
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na rozbudowie Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Potyry. Prace prowadzone będą na działkach o numerach ewidencyjnych 5/2, 5/5, 5/6 i 5/7 w miejscowości Potyry, gmina Naruszewo. 2. W ramach rozbudowy Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Potyry przewidziano wykonanie następujących robót: a) wymiana pomp głębinowych na nowe wraz z uzbrojeniem w studniach nr 1 i 2, b) wymiana istniejących filtrów na nowe stosując: aerator centralny oraz dwa filtry ? 1400 działające w układzie jednostopniowej filtracji, c) demontaż istniejącego hydroforu, a w zamian zastosowanie zestawu pompowo-hydroforowego wraz z pompą płuczną i rozdzielnią ZH współpracującą z dwoma terenowymi zbiornikami wody czystej, d) wymiana istniejących kształtek i rurociągów żeliwnych i stalowych wraz z uzbrojeniem na rurociągi, kształtki i uzbrojenie ze stali nierdzewnej, e) zautomatyzowanie pracy Stacji Uzdatniania Wody w zakresie uzdatniania i tłoczenia wody do sieci wodociągowej. 3. Zakres prac obejmuje: 1) Część technologiczna: a) Roboty demontażowe - część technologiczna SUW, b) Technologia SUW, c) Wewnętrzna instalacja wody zimnej, d) Wewnętrzna kanalizacja wód popłucznych, e) Wentylacja, f) Studnie głębinowe SW-1 i SW-2, g) Międzyobiektowe rurociągi wody czystej (w tym roboty ziemne i roboty montażowe), h) Sieć wodociągowa (w tym roboty ziemne i roboty montażowe), i) Spust wody ze zbiorników wyrównawczych (w tym roboty ziemne i roboty montażowe), j) Odstojnik popłuczyn z odpływem (w tym roboty ziemne i roboty montażowe), k) Zbiornik wody czystej. 2) Roboty budowlane i zagospodarowanie terenu: a) Fundamenty zbiorników wyrównawczych, b) Chodniki i umocnienia wokół zbiorników, c) Drogi wewnętrzne, d) Schody skarpowe, e) Ogrodzenie, f) Budynek SUW, w tym: Roboty rozbiórkowe, Fundamenty F1 i F2, Kanał technologiczny, Stolarka okienna i drzwiowa, Uzupełnienie podkładów, posadzka, Malowanie sufitów i ścian, Stropodach, pokrycie połaci dachowej, Elewacja, Elementy zewnętrzne. 3) Roboty elektryczne: a) Sieci elektroenergetyczne - roboty montażowe, b) Instalacje elektryczne w budynku (w tym roboty demontażowe i roboty montażowe). 4. Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w poniższych dokumentach: a) Projekt budowlano - wykonawczy - branża sanitarna (Załącznik Nr 10 do SIWZ), b) Projekt budowlano - wykonawczy - branża konstrukcyjna (Załącznik Nr 11 do SIWZ), c) Projekt budowlano - wykonawczy - branża elektryczna (Załącznik Nr 12 do SIWZ), d) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (Załącznik Nr 13 do SIWZ), e) Przedmiar robót (Załącznik Nr 14 do SIWZ). 5. Przed przystąpieniem do wykonywania robót Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu zatwierdzony projekt czasowej organizacji ruchu. 6. Wykonawca zapewni kompleksową obsługę geodezyjną wykonywanych robót przez uprawnione służby geodezyjne, obejmującą wytyczenie oraz inwentaryzację powykonawczą. 7. Wykonawcy zaleca się na własną odpowiedzialność, koszt i ryzyko odwiedzenie i sprawdzenie miejsca robót oraz jego otoczenia w celu oceny czynników koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (nie jest to warunek uczestnictwa w postępowaniu). Wizja na terenie robót nie będzie organizowana przez Zamawiającego. 8. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane i użyte materiały na okres 36 miesięcy licząc od daty odbioru i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego (zgodnie z wzorem karty gwarancyjnej zawartym w Załączniku Nr 8 do SIWZ). 9. Zamawiający posiada decyzję nr 152/2014 zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą pozwolenia na rozbudowę Stacji Uzdatniania Wody w Potyrach z dn. 10.04.2014 r. (AB.6740.148.2014) wydaną przez Starostę Płońskiego. 10. Warunki realizacji robót: a) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zapisami SIWZ, projektem budowlanym, przedmiarami robót, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi wykonania robót, wiedzą i sztuką budowlaną, przepisami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisami przeciwpożarowymi, stosując się do poleceń Inspektora nadzoru inwestorskiego. b) Wykonawca przed wbudowaniem materiałów zobowiązany jest do przedstawienia Inspektorowi nadzoru dokumentów potwierdzających parametry tych materiałów w celu dokonania kontroli. c) Wykonawca ma obowiązek zorganizować i przeprowadzić roboty w sposób bezpieczny, nie stwarzający zagrożenia dla osób przebywających na terenie inwestycji, zgodny z załączoną informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. d) Wykonawca wykona przedmiot umowy z materiałów własnych. e) Wykonawca po podpisaniu umowy, w terminie 7 dni roboczych, przedłoży Zamawiającemu do akceptacji harmonogram rzeczowo - finansowy uwzględniający terminy realizacji poszczególnych etapów prac, który będzie stanowił załącznik do umowy. f) Zamawiający, do użytku własnego, zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawcy powykonawczego zestawienia kosztów i ewentualnie innych zestawień powykonawczych, rzeczowo - finansowych, wymaganych np. przez instytucje dofinansowujące realizację zadania. 11. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów równoważnych w stosunku do określonych w dokumentacji projektowej, tzn. nie gorszych, niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, przy czym nie mogą być one o parametrach gorszych, niż parametry materiałów wskazanych przez Zamawiającego w projekcie, przedmiarze, szczegółowych specyfikacjach technicznych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów potwierdzających parametry tych materiałów. Wszelkie materiały określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Użyte w dokumentacji przetargowej nazwy materiałów nie są obowiązujące i należy przyjąć, iż stanowią wskazania/propozycje i mają na celu jedynie doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Wyroby budowlane, które będą używane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymagania wynikające z przepisów prawa, w tym w szczególności ustawy z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych oraz ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane. 12. Dopuszcza się stosowanie wyrobów o równoważnych parametrach. Zastosowane materiały mają posiadać odpowiednie certyfikaty, atesty, aprobaty techniczne lub deklaracje zgodności dopuszczające do stosowania w budownictwie. 13. Po wykonaniu zadania Wykonawca na koszt własny dokona badania wody pod względem bakteriologicznym i fizykochemicznym oraz oceny jej przydatności do spożycia. Badania wykonane zostaną przez Państwową Inspekcję Sanitarną i przedłoży Inspektorowi nadzoru ocenę jakości wody (sprawozdanie z badania wody), 14. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienie ciągłości dostaw wody podczas modernizacji Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Potyry za wyjątkiem przerw koniecznych wynikających z technologii prac. 15. Zamawiający we własnym zakresie: a) zawiadomi o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych właściwy organ nadzoru budowlanego oraz projektanta sprawującego nadzór nad zgodnością realizacji budowy z projektem, co najmniej na 7 dni przed ich rozpoczęciem, b) złoży wniosek o udzielenia pozwolenia na użytkowanie obiektu do właściwego organu nadzoru budowlanego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324305
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium: Wykonawca przystępujący do udziału w postępowaniu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości - 20 000, 00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych zero groszy). 2. Forma wadium: 1) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 2) Wykonawca wnoszący wadium w formie, która ze względu na obowiązujące przepisy może zostać wystawiona jako terminowa (np. gwarancja ubezpieczeniowa), jest zobowiązany do niezwłocznego przedłużenia jej ważności w przypadku, gdy będą tego wymagały warunki prowadzonej procedury zamówienia. 3. Termin i miejsce wniesienia wadium 1. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Termin ten uważa się za zachowany, gdy wadium wniesione w pieniądzu, zgodnie z art. 45 ust. 7 ustawy Pzp zostanie wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego i znajdzie się na tym rachunku przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez Mazowiecki Bank Spółdzielczy w Łomiankach Oddział w Naruszewie, nr rachunku 49 8009 1017 0040 1661 9004 0015. Na dowodzie wpłaty należy określić nazwę postępowania, na które wnoszone jest wadium. 3. Kserokopię dowodu wpłaty należy załączyć do oferty. Dowodem wniesienia wadium będzie potwierdzony przez bank odcinek polecenia dokonania przelewu lub wydruk przelewu elektronicznego. 4. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz, należy załączyć do oferty w postaci oryginału dokumentu (w celu możliwości jego zwrotu lub zatrzymania) oraz w formie kserokopii dokumentu potwierdzonej za zgodność z oryginałem. 5. Wadium wniesione przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia może być wniesione przez jednego z Wykonawców lub pełnomocnika. 6. Gwarancje ubezpieczeniowe lub gwarancje bankowe oraz poręczenia złożone jako zabezpieczenie wadium, muszą posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą oraz umożliwiać Zamawiającemu otrzymanie określonej kwoty wadium bez jakichkolwiek warunków wstępnych i na jego pierwsze wezwanie. 7. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie, wymaganej wysokości i formie, skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 4. Zwrot wadium 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugnaruszewo.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach