Przetargi.pl
Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Pysznica Olszowiec – dalszy etap

Gmina Pysznica ogłasza przetarg

  • Adres: 37403 Pysznica, ul. Wolności 322 pok. nr 24
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 158 410 004 , fax. 158 410 017
  • Data zamieszczenia: 2018-03-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pysznica
    ul. Wolności 322 pok. nr 24
    37403 Pysznica, woj. podkarpackie
    tel. 158 410 004, fax. 158 410 017
    REGON: 83040911700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pysznica.bip.gmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Pysznica Olszowiec – dalszy etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Pysznica – Olszowiec – dalszy etap 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje budowę Kanalizacji sanitarnej Pysznica – Olszowiec - dalszy etap między innymi: a) Zlewnie i pompownie: P2, P7, P8, P9, P10, P11 wraz z włączeniem do węzła I zlewni rurociągu tłocznego T3 , w szczególności: - Kanały sanitarne z rur PCV-U ze ścianka litą kl. S SDR 34 SN 8 o średnicy 200 mm i długości całkowitej wg profili 1959,81 m w tym przewierty rurami stalowymi o średnicy 610x10 mm , 323,9x10 mm oraz z tworzyw sztucznych 560x51 mm o łącznej długości 388,11 m. Studnie z tworzyw sztucznych o średnicy 315 mm - 108 szt. - Rurociągi kanalizacji ciśnieniowej z rur PEHD PE 100 SDR 17 PN 10 o średnicach 75x4,5 mm i 63x3,8 mm o łącznej długości 2507,73 m w tym przewierty łącznie 2158,66 m ( w rurach osłonowych oraz sterowane). - Rurociągi tłoczne z rur PEHD PE 100 SDR 17 PN 10 o średnicach 110x6,6 mm, 90x5,4 mm i 63x3,8 mm o łącznej długości 2078,40 m, w tym przewierty (w rurach osłonowych oraz sterowane) łącznie 1508,40 m. Uzbrojenie kanalizacji ciśnieniowej stanowią zawory na-odpowietrzające oraz armatura do płukania o średnicach 100,80,65 i 50 mm – 22 szt . - Pompownie sieciowe - zbiorniki z polimerobetonu o średnicach 1500 mm = szt.1 i 1200 mm = szt.5 wyposażone z technologią Dn 80 mm ze stali nierdzewnej z montażem dla 2 pomp , z armaturą (zasuwa + zawór zwrotny) z drabinką i włazem (nieprzejezdnym) ze stali nierdzewnej. Ogrodzenia pompowni P10 i P11 - z siatki na słupkach stalowych i z furtką. Tereny pompowni w granicach ogrodzenia wyłożone kostką betonową. - Rurociągi tłoczne z rur PEHD PE 100 SDR 17 o średnicy 50x3 mm i długości łącznie 2412,4 m, w tym przewierty łącznie (w rurach osłonowych) 62,10 m. Pompownie przydomowe 1-pompowe z tworzyw sztucznych o średnicy 800/1000 mm i wysokości 1,82 m = 73 szt. b) Roboty elektryczne: - zakres dotyczy zasilania przepompowni sieciowych – ilość 6 szt. - zakres dotyczy przepompowni przydomowych – ilość 73 szt. c) Odbudowa istniejących nawierzchni dróg. 3. Zakres terminowo – finansowy realizacji inwestycji: Wartość zafakturowanych robót w roku 2018 nie może przekroczyć kwoty 2 000 000,00 zł (brutto) – minimum 1 950 000,00 zł (brutto). Faktura po zakończeniu zakresu robót w roku 2018 zostanie wystawiona przez Wykonawcę i potwierdzona protokołem odbioru robót oraz kosztorysem powykonawczym. Zakres wykonanych robót musi być przekazany do użytkowania i skutecznie odprowadzać ścieki. Faktura za pozostały zakres robót w roku 2019 zostanie wystawiona przez Wykonawcę po zakończeniu zadania inwestycyjnego i podpisaniu końcowego protokołu odbioru robót wraz z kosztorysem powykonawczym wykonanych robót. 4. Lokalizacja robót: miejscowość Pysznica - Olszowiec. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyszczególnieniem pozycji tworzących zamówienie oraz wymagania Zamawiającego dotyczące parametrów technicznych określają Dokumentacje projektowe, Specyfikacje technicznego wykonania i odbioru robót oraz Przedmiary robót załączone do niniejszej SIWZ – Tom II - IV. 6. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, a w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 tekst jednolity z późniejszymi zmianami), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny ( Dz. U. z 2017 r. poz. 459 ) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 tekst jednolity). Wykonawca robót musi zapewnić wykonanie robót zgodnie z prawem polskim, w szczególności z przepisami techniczno-budowlanymi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów, materiałów stosowanych w budownictwie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 25 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych). 2. Wadium należy wnieść przed upływem ostatecznego terminu składania ofert, tj. do dnia 23 marca 2018 r. do godz. 10:00. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu (tylko przelewem z konta Wykonawcy na konto Zamawiającego); b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami). 4. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać nazwę postępowania (wraz z nadanym mu oznaczeniem referencyjnym), a w przypadku wniesienia wadium w postaci wpłaty pieniężnej (przelew) dodatkowo wskazać nr rachunku bankowego, na który należy dokonać zwrotu wadium. 5. Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem z rachunku Wykonawcy na wskazany niżej rachunek bankowy Zamawiającego, który założony jest w Banku Spółdzielczym Tarnobrzeg Oddział Nisko. Nr rachunku bankowego, na który należy wpłacać wadium: 36 9434 1025 2006 1695 1311 0002, z zaznaczeniem: wadium – przetarg nieograniczony nr RI.I.271.2.2018. Wadium w formie poręczenia lub gwarancji musi obejmować cały okres związania ofertą, a beneficjentem takich dokumentów musi być Zamawiający. Poręczenia lub gwarancje muszą zawierać w swojej treści zobowiązania gwaranta/poręczyciela do nieodwołalnej i bezwarunkowej, na każde pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w przepisie art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 6. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania rachunku Zamawiającego, natomiast przez skuteczne złożenie wadium w innej formie niż pieniężna należy rozumieć złożenie w formie w oryginału odpowiednich dokumentów w siedzibie Zamawiającego, tj. w Urzędzie Gminy w Pysznicy ul. Wolności 322, I piętro pok. nr 24 (sekretariat ), do dnia 23 marca 2018 roku do godz. 10:00. 7. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 8. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium, zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a. 10.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Wykonawca utraci wadium (w przypadku wpłaty pieniężnej wraz z odsetkami) na rzecz Zamawiającego, w przypadku gdy jego oferta zostanie wybrana, a: a) Wykonawca odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; b) Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium w sytuacji określonej w przepisie art. 46 ust. 4a ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: 1.Ofertę 2.Formularz Kosztorys ofertowy i Zbiorcze zestawienie kosztów 3. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: a)aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca:nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu b)W przypadku polegania na zasobach innych podmiotów - Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca będzie dysponował tymi zasobami,np. zobowiązanie, o którym mowa w pkt 10.2. Tomu I (IDW) SIWZ; propozycję treści zobowiązania zawarto w Formularzu 3.3 (SIWZ Tom I) c)Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 4. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 5. Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz. 6. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia został zamieszczony w Rozdziale 3 Tomu I niniejszej SIWZ (Formularz 3.4). 7. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 8. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz ust.5 pkt.1-4 i pkt.8 natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z pkt III.1.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa w ppkt.3a składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z Wykonawców

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach