Przetargi.pl
Rozbudowa Publicznej Szkoły Podstawowej w Lesiowie

Gmina Jastrzębia ogłasza przetarg

  • Adres: 26-631 Jastrzębia, Jastrzębia
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 384 05 05 , fax. 48 384 05 04
  • Data zamieszczenia: 0000-00-00
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jastrzębia
    Jastrzębia 110
    26-631 Jastrzębia, woj. mazowieckie
    tel. 48 384 05 05, fax. 48 384 05 04
    REGON: 670223758
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jastrzebia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa Publicznej Szkoły Podstawowej w Lesiowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa Publicznej Szkoły Podstawowej w Lesiowie usytuowanej na dz. nr ewid. 496, obręb ewid. Lesiów, gm. Jastrzębia w następującym zakresie: 1) Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze 2) Konstrukcja - roboty ziemne - fundamenty - ściany i słupy - stropodach 3) Roboty wykończeniowe zewnętrzne - ściana zewnętrzna - stolarka okienna - stolarka drzwiowa 4) Roboty wykończeniowe wewnętrzne - tynki wewnętrzne – nowe - malowanie nowych tynków - malowanie starych tynków - podłoga na gruncie - podłogi parter - stolarka wewnętrzna - łazienki 5) Instalacje elektryczne - instalacje oświetlenia i gniazd wtykowych - instalacja odgromowa 6) Instalacje sanitarne - instalacja kanalizacyjna - instalacja wodociągowa - instalacja centralnego ogrzewania W roku 2017 Wykonawca zobowiązuje się wykonać Etap I obejmujący roboty budowlane wyszczególnione w przedmiarze robót: 1) dz. 1 „Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze”, 2) dz. 2 „Konstrukcja”, 3) dz. 3.2 „Stolarka okienna”, 4) dz. 3.3 „Stolarka drzwiowa”. Natomiast w roku 2018 1) dz. 3.1 „ściana zewnętrzna”, 2) dz. 4 „Roboty wykończeniowe wewnętrzne”, 3) dz. 5 „Instalacje elektryczne”, 4) dz. 6 „Instalacje sanitarne”. Szczegółowy zakres, sposób wykonania oraz ilość robót objętych przedmiotem zamówienia określają niżej wymienione dokumenty będące załącznikami do niniejszej SIWZ: - Projekt budowlany (załącznik nr 9), - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (załącznik nr 10). Jako element pomocniczy do wyceny robót budowlanych objętych planowanym zamówieniem w załączniku nr 11 do SIWZ załączono przedmiar robót (W przypadku rozbieżności pomiędzy przedmiarem, a projektem budowlanym tzn. pomiędzy ilością robót przewidzianych w projekcie, a ilością robót określoną w przedmiarze Wykonawca zobowiązany jest do wykonania pełnego zakresu robót zgodnie z dokumentacją projektową). 2. Jeżeli w SIWZ lub załącznikach do SIWZ użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę - zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi o parametrach nie gorszych niż wskazane. 3. Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: - wykonywanie prac objętych zakresem zamówienia polegających na wykonywaniu prac fizycznych oraz operatorów sprzętu (z wyjątkiem obsługi geodezyjnej), jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy.Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców - wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o prace wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego zawarto w §17 projektu umowy stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający określa kwotę wadium w kwocie 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego: Południowo Mazowiecki Bank Spółdzielczy w Jedlińsku Nr 12 9132 0001 0000 3768 2000 0320. 4. Kasa Urzędu Gminy Jastrzębi nie przyjmuje wpłat gotówkowych. 5. Gwarancja bankowa lub gwarancja ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać co najmniej następujące wymogi: 1) ustalać beneficjenta gwarancji, tj.: jego nazwę i adres, 2) określać kwotę gwarantowaną w PLN, 3) określać termin ważności gwarancji, 4) podać przedmiot gwarancji, nazwę zamówienia wynikającą ze specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 5) być gwarancją samoistną, nieodwołalną i bezwarunkową, płatną na każde żądanie, 6) przewidywać wszystkie przypadki utraty wadium – zgodnie z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp (wymienione w pkt 12.5 niniejszej specyfikacji). 6. Zamawiający nie dopuszcza złożenia wadium w walucie innej niż złoty polski i dotyczy to wadium składanego w każdej z możliwych form. 7. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne, w przypadku uznania rachunku zamawiającego (wpływ na konto zamawiającego). 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 9. Wadium zostanie zwrócone zgodnie z art. 46 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek uznaje się za spełniony jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz ofertowy. 2. Dokumenty z których wynika umocowanie do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Jeżeli Wykonawca działa przez pełnomocnika należy dodatkowo załączyć stosownej pełnomocnictwo dla danej osoby. 3. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach