Przetargi.pl
Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w Sieprawiu w ramach projektu: Uporządkowanie gospodarki ściekowej na terenie Gminy Dobczyce i Siepraw wokół Zalewu Dobczyckiego

Gmina Siepraw ogłasza przetarg

  • Adres: 32-447 Siepraw, Siepraw 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 3721811, 3721819, 3721807 , fax. 12 3721806
  • Data zamieszczenia: 2013-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siepraw
    Siepraw 1 1
    32-447 Siepraw, woj. małopolskie
    tel. 12 3721811, 3721819, 3721807, fax. 12 3721806
    REGON: 00054752000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siepraw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w Sieprawiu w ramach projektu: Uporządkowanie gospodarki ściekowej na terenie Gminy Dobczyce i Siepraw wokół Zalewu Dobczyckiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zadanie realizowane jest w ramach projektu: Uporządkowanie gospodarki ściekowej na terenie Gminy Dobczyce i Siepraw wokół zalewu Dobczyckiego, który uzyskał dofinansowanie z Funduszu Spójności na warunkach określonych w umowie POIS.01.01.00-00-194/09-00 zawartej w dniu 30.07.2010r. 2. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w Sieprawiu w ramach projektu: Uporządkowanie gospodarki ściekowej na terenie Gminy Dobczyce i Siepraw wokół Zalewu Dobczyckiego zwane dalej zadaniem. 3. Na zakres zadania składa się: a) rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w celu zwiększenia możliwości przyjęcia większej ilości zanieczyszczonych ścieków. Obecnie istniejąca, przewidziana do rozbudowy i modernizacji oczyszczalnia ścieków, zlokalizowana jest w miejscowości Siepraw,. Jest to oczyszczalnia mechaniczno - biologiczna, posiadająca przepustowość 318 m3/d. Ścieki surowe napływające do oczyszczalni gromadzone są w podziemnej pompowni, która wyrównuje zmienne stężenia zanieczyszczeń w dopływających ściekach i zmienne w czasie ilości dopływających ścieków, a także zatrzymuje ewentualne pozostałości stałych substancji organicznych. Planowane przedsięwzięcie polegać będzie na rozbudowie istniejącej oczyszczalni ścieków do przepustowości 1 000 m3/d. W trakcie przebudowy i rozbudowy oczyszczalni ścieków w pierwszej kolejności wybudowane zostaną wszystkie nowoprojektowane obiekty takie jak: zbiornik retencyjny, reaktor biologiczny, osadniki wtórne, pompownie cyrkulacyjne, wiata składowania osadu. Zakres obejmuje również rozruch oczyszczalni ścieków wraz ze szkoleniem personelu oraz koszty towarzyszące, tj. m.in.: - wyposażenie oczyszczalni ścieków zgodnie z rozporządzeniem MGPiB w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w oczyszczalniach ścieków (Dz. U. nr 96 poz. 438); - dostawę ciągnika rolniczego z silnikiem diesel o mocy nie mniejszej niż 80 kW, minimalne wymagania zostały opisane w STWiOR. - dostawę beczki asenizacyjnej w zestawie na czterech kołach o pojemności 6000 l; - dostawę agregatu prądotwórczego o mocy wyjściowej minimum 15 kW, silnik Diesel 4 -cylindrowy, napięcie 400/230V, zestaw na dwóch kołach, minimalne wymagania zostały opisane w STWiOR. - dostawę lokalizatora nielegalnych przyłączy zadymiarz; - dostawę wybieraka do czyszczenia studzienek kanalizacyjnych, składany, uniwersalny, do 6 m głębokości o czaszy kulistej, - dostawa kamery do monitoringu kanalizacji - samojezdnej dla średnicy DN 100 do DN 400; - dostawę maszyny do mechanicznego czyszczenia rur o średnicy do 400 mm, zasięg 100 mb, zasilana napięciem 220/230 V, moc 1 kW, ok. 700 obr/min. - dostawę kontenera otwartego KP-7 przystosowanego do urządzeń hakowych i bramowych (uniwersalny); - dostawę małego pojazdu do ciśnieniowego czyszczenia kanalizacji, o minimalnych wymaganiach: całkowita waga do 7,5 t; pojemność zbiornika 3,5 m3; wydajność pompy ssącej 430 m3/h; napęd hydrauliczny wykorzystany z pojazdu bazowego; otwierana dennica do czyszczenia i opróżniania zbiornika zamykana na zatrzask z tyłu; haki do transportu węży; kołowrót z wężem ssawnym z tyłu lub z boku zbiornika. Zakres robót budowlanych objęty jest prawomocnym pozwoleniem na budowę nr 511/2012 z dnia 12.07.2012r. Szczegółowy opis realizacji projektu - Bilans terenu - powierzchnia działki nr 1117/3 2,22 ha = 22.200,00 m2 - teren objęty opracowaniem w granicy ogrodzenia ~ 5.995,00 m2 - pow. zabudowy obiektów istniejących adaptowanych podlegających rozbudowie i przebudowie 419,37 m2 - pow. zabudowy obiektów projektowanych 792,72 m2 - nawierzchnia szczelna 11,00 m2 - drogi wewnętrzne 611,00 m2 - chodniki technologiczne i opaski wokół budynków 495,00 m2 - chodnik z możliwością wjazdu pojazdów 50,00 m2 - zieleń 3.615,91 m2 b) budowa budynku magazynowo - garażowego wg odrębnego opracowania, na którą uzyskano decyzję pozwolenia na budowę Nr 522/2009 z dnia 08.06.2009r. W projekcie zaplanowano budowę dwóch budynków, z czego jeden został zrealizowany w 2010r. Pozostały niezrealizowany zakres, tj. budowa budynku magazynowo - garażowego został zlokalizowany na rys. nr 1/A Projekt zagospodarowania terenu - dokumentacji projektowej Rozbudowy i przebudowy oczyszczalni ścieków w Sieprawiu. Zaprojektowany budynek będzie stanowił prostopadłościan o regularnym obrysie. Budynek będzie murowanym obiektem wolnostojącym, parterowym, niepodpiwniczonym o wysokości od poziomu terenu do kalenicy 6,87m (wysokość od poziomu posadzki parteru 6,72m). Budynek będzie przykryty dachem dwuspadowym, symetrycznym, kalenicowym o nachyleniu połaci 300. Obiekt zaliczony został do grupy wysokościowej budynków niskich N. Szczegółowy opis realizacji projektu - Bilans terenu Powierzchnia zabudowy kubaturowej - 117,00 m2 Powierzchnia całkowita 117,00 m2 Powierzchnia użytkowa 98,40 m2 Kubatura 608 m3 Długość elewacji frontowej 13,03 m Szerokość elewacji 8,98 m Zakres zadania obejmuje: 1) Roboty budowlane oczyszczalni ścieków wraz z zagospodarowaniem terenu. 2) Roboty budowlane budynku magazynowo - garażowego. 3) Roboty drogowe. 4) Sieci zewnętrzne wod-kan i technologiczne. 5) Technologia oczyszczalni ścieków. 6) Instalacje wod-kan. 7) Instalacje grzewcze z kotłownią gazową. 8) Instalacje wentylacji mechanicznej. 9) Instalacje elektryczne i AKPiA. 4. Opis lokalizacji zadania: Planowane zadanie jest zlokalizowane na terenie miejscowości Siepraw w zachodniej jego części, Gmina Siepraw, powiat myślenicki, województwo małopolskie na działce o numerze ewidencyjnym 1117/3, która stanowi własność Gminy Siepraw. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: - Dokumentacja projektowa - Załącznik nr 13 do siwz, - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - Załącznik nr 12 do siwz, - Pomocniczo - Przedmiar robót - Załącznik nr 11 do siwz. 6. Pożądane jest, aby przed złożeniem Oferty Wykonawca przeprowadził wizję lokalną terenu, na którym zlokalizowane będą roboty objęte przedmiotem niniejszego zamówienia. Termin wizji lokalnej i szczegóły techniczne jej przeprowadzenia wymagają uzgodnienia z Zamawiającym. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. Dokonanie wizji lokalnej nie jest warunkiem koniecznym do złożenia Oferty w niniejszym postępowaniu. 7. Określenie zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) w punkcie II.1.6 ogłoszenia: 8. Roboty budowlane stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia należy wykonać zgodnie z: a) Dokumentacją Projektową b) Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, c) przedmiarami robót, d) zasadami sztuki budowlanej, współczesnej wiedzy technicznej oraz obowiązującymi w tym zakresie przepisami, normami i standardami, e) zapisami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, f) warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów technicznych i prawa budowlanego, g) wymaganiami wynikającymi z obowiązujących Polskich Norm i aprobat technicznych, h) warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, i) zasadami rzetelnej wiedzy technicznej, przy czym w razie sprzeczności pomiędzy tymi źródłami, pierwszeństwo stosowania mają aktualne obowiązujące przepisy prawne. 9. Zamawiający zastrzega, iż w trakcie realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie: 1) pokrywać koszty pobieranych mediów (woda, energia elektryczna, ogrzewanie, itp.) zużytych przy wykonywaniu robót, 2) zabezpieczyć i oznakować teren budowy przez cały czas trwania realizacji zadania, ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki remontowanego obiektu oraz ponosić pełną odpowiedzialność za teren budowy od chwili przejęcia terenu budowy, a po zakończeniu robót zewnętrznych uporządkować teren. 3) zapewnić na własny koszt i we własnym zakresie kontener/kontenery na składowanie odpadów, gruzu i śmieci z terenu budowy i na własny koszt zapewnić jego wywóz. 4) zabezpieczyć na własny koszt pomieszczenia socjalne dla personelu Wykonawcy. 10. Wszystkie materiały użyte przez Wykonawcę do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie PN-EN (normy zharmonizowane) - wymagane będą aprobaty techniczne lub certyfikaty zgodności, albo świadectwo dopuszczenia do stosowania w budownictwie. Dokumenty te należy przedłożyć na każde żądanie Zamawiającemu, natomiast do odbioru końcowego wymagane będzie złożenie ich kompletu. W myśl art. 8 ust. 5 Ustawy o systemie zgodności z dnia 30.08.2002r. i jej nowelizacji z dnia 15.12.2006r. zabrania się wprowadzania do użytku i do obrotu wyrobów nie posiadających oznakowania zgodności z wymaganiami zasadniczymi i szczegółowymi. 12. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców. 13. Zamówienie będzie realizowane zgodnie z prawem polskim. w szczególności z ustawą prawo budowlane. Wykonawca musi zapewnić wykonanie robót zgodnie z polskim prawem, w szczególności z przepisami techniczno budowlanymi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów, materiałów stosowanych w budownictwie. 14. W przypadku, gdy opis techniczny jak i zapisy specyfikacji wskazuje dla niektórych materiałów znaki towarowe lub pochodzenie - nadmienia się, że wszystkie użyte w opisie technicznym nazwy produktów jak i firm mają tylko i wyłącznie zastosowanie do określenia minimalnych parametrów technicznych i jakościowych materiałów wymaganych przez Zamawiającego do realizacji zadania. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert z zastosowaniem materiałów równoważnych, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w dokumentacji technicznej, opisie technicznym. W składanej ofercie Wykonawca ma obowiązek wskazać jakie materiały zastosował, ich rodzaj, parametry techniczne i załączyć ich opis do oferty. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert z zastosowaniem materiałów równoważnych, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w opisie technicznym i dokumentacji. Wykonawca który zastosował materiały równoważne, musi ponadto określić jakie materiały i o jakich parametrach w ich miejsce proponuje. Należy wykazać w formie tabeli różnicę pomiędzy określonymi przez Zamawiającego materiałami a zaproponowanymi materiałami przez Wykonawcę. 14. Jakość dostarczonych na budowę materiałów, wyrobów i elementów musi być zgodna z wymaganiami normowymi, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania oraz wymaganiami zawartymi w SIWZ. Dokumenty potwierdzające spełnienia powyższych warunków Wykonawca przekaże Zamawiającemu w czasie odbioru robót. 15. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty, materiały, wyniesie minimum 60 miesięcy od dnia podpisania (bez uwag) protokołu odbioru końcowego. Wymagany okres rękojmi wynosi 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452521274
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych). 1.1. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wymienionych poniżej: a) w pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 1.2. Wadium w formie pieniężnej winno być wniesione przelewem na konto Zamawiającego w KBS o/SIEPRAW Nr: 59 8591 0007 0240 0000 0228 0006 z dopiskiem: Wadium w postępowaniu na wybór Wykonawcy - Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w Sieprawiu. 1.3. Wadium w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone w oryginale w kasie Urzędu Gminy Siepraw i musi obejmować cały okres związania ofertą. Kasa jest czynna w dni robocze: poniedziałek w godzinach od 9.00 - 16.00; wtorek - piątek w godzinach od 8.00 - 15.00. Kserokopię wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 2. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy. 3. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 2) wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 4. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona prawidłowo wniesionym wadium zostanie wykluczony z postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siepraw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach