Przetargi.pl
Rozbudowa i przebudowa kompleksu sportowego na stadionie miejskim – etap I

Miasto Zduńska Wola ogłasza przetarg

  • Adres: 98-220 Zduńska Wola, ul. Stefana Złotnickiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 825 02 00 , fax. 43 825 02 02
  • Data zamieszczenia: 2018-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Zduńska Wola
    ul. Stefana Złotnickiego 12
    98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie
    tel. 43 825 02 00, fax. 43 825 02 02
    REGON: 59842800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdunskawola.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i przebudowa kompleksu sportowego na stadionie miejskim – etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres zamówienia. 1) Zagospodarowanie terenu : a) rozbiórka elementów zagospodarowania terenu kolidujących z nowo projektowaną infrastrukturą tj. istniejące budynki, utwardzenia betonowe i asfaltowe, ogrodzenie terenu, częściowa niwelacja nasypu korony stadionu i rozbiórka muru oporowego, wycinka drzew wysokich (Do obowiązków Wykonawcy należy rozbiórka budynku istniejącego na terenie Stadionu Miejskiego przy ul. Łaskiej w Zduńskiej Woli zgodnie z załączoną dokumentacją). b) budowa infrastruktury towarzyszącej – zewnętrznych instalacji sanitarnych w zakresie: wody i zbiornika p. poż, hydrantów, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej c) budowa i przebudowa infrastruktury towarzyszącej – zewnętrznych instalacji elektrycznych i oświetlenia terenu d) budowa ciągów pieszych i jezdnych e) budowa dróg manewrowych f) budowa miejsc postojowych dla autokarów oraz osoby niepełnosprawnej g) niwelacje terenu istniejącej korony stadionu wraz z budową nowego muru oporowego h) budowa ogrodzenia terenu i) montaż elementów małej architektury j) założenie terenów zielonych i nasadzeń drzew oraz krzewów ozdobnych k) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego 2) Budynek zaplecza szatniowo – sanitarnego a) roboty ziemne b) roboty fundamentowe budynku c) roboty murowe budynku d) roboty stropowe budynku e) wykonanie konstrukcji i pokrycia dachu f) wykonanie obróbek blacharskich attyk budynku g) montaż stolarki okiennej i drzwiowej h) wykonanie instalacji wewnętrznych (wod. - kan., c.o., wentylacji mechanicznej, klimatyzacji, elektryczną i odgromową, niskoprądową). i) ocieplenie całego budynku metodą lekka, mokrą j) wykonanie robót wykończeniowych tj.: sufity podwieszane, tynki, posadzki, malowania, wyposażenie Obiekt zostanie wyposażony w niezbędne instalacje, tj. wodociągową i hydrantową, sanitarną, centralnego ogrzewania, deszczową, wentylacji mechanicznej, elektryczną, strukturalną. Drzwi do łazienek, pomieszczeń technicznych, pralni, suszarni, w.c. w wykonaniu wodoodpornym. W zakresie realizacji zamówienia jest wyposażenie budynku zgodnie z zestawieniem wyposażenia. 3) Zewnętrzne instalacje sanitarne a) wodociągowa do celów bytowo-gospodarczych, b) wodociągowa do celów ppoż w budynku, c) wodociągowa do hydrantów zewnętrznych, d) kanalizacji sanitarnej, e) kanalizacji deszczowej, f) prefabrykowany zbiornik podziemny ppoż. g) odwodnienia 4) Przewiduje się wykonanie centralnego węzła cieplnego dla ogrzewania budynku usługowego i ciepłej wody użytkowej. Całe opomiarowanie wykonane zostanie w węźle cieplnym. Pobór czynnika grzewczego z miejskiej sieci cieplnej zgodnie z wydanymi warunkami technicznymi. Wykonanie węzła cieplnego leży po stronie Miejskich Sieci Cieplnych w Zduńskiej Woli Sp. z o.o. W zakres Wykonawcy wchodzi jedynie: przygotowanie wydzielonego pomieszczenia węzła cieplnego, dostępnego o dowolnej porze, zabezpieczonego przed dostępem osób niepowołanych o wielkości umożliwiającej łatwy montaż i demontaż urządzeń węzła. Pomieszczenie powinno spełniać wymagania normy: BN-90/8864-46 Węzły ciepłownicze. Klasyfikacja, wymagania i badania przy odbiorze i być wyposażone w: przyłącze wody wodociągowej zimnej, wydzieloną instalację elektryczną, wentylację nawiewno – wywiewną, zrzut wody instalacyjnej do sieci sanitarnej poprzez studzienkę schładzającą, odwodnienia i odpowietrzenia na węźle należy sprowadzić do wspólnego kolektora odwadniającego. Granicą wykonania przez przedsiębiorstwo ciepłownicze będą zawory odcinające węzeł cieplny od instalacji odbiorczej przed rozdzielaczami w pomieszczeniu węzła cieplnego. Nawiew powietrza przez kanał nawiewny typu „Z” Fi=20 cm, zakończony kratką nawiewną stalową na wysokości 30 cm nad posadzką, przy czym wysokość kanału nawiewnego powinna wynosić co najmniej 2,0 m. Wyciąg z pomieszczenia zapewni wentylator osiowy wyciągowy, zapewniający min. 5-krotną wymianę powietrza w pomieszczeniu. Podłoga w pomieszczeniu węzła powinna być wykonana ze spadkiem 1% w kierunku kratki ściekowej podłączonej ze studzienką schładzającą. Odpowietrzenia i odwodnienia instalacji wyprowadzone zostaną do rury spustowej połączonej ze studzienką schładzającą. Ściany pomieszczenia węzła pomalować farbą chroniącą przed przenikaniem wilgoci. Drzwi do pomieszczenia wykonać jako stalowe, min 80/200 cm otwierane na zewnątrz pomieszczenia z zamkiem. 5) Przyłącze ciepłownicze oraz węzeł cieplny zostanie wykonany przez Miejskie Sieci Cieplne w Zduńskiej Woli Sp. z o.o. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało przygotowanie pomieszczenia węzła cieplnego zgodnie z dokumentacją, udostępnienie MSC terenu budowy oraz uzgodnienie terminów prowadzenia poszczególnych etapów prac. 6) Dla przedmiotowej Inwestycji zakłada się etapowe wykonanie robót budowlanych polegające na budowie w pierwszej kolejności segmentu A budynku oraz zagospodarowaniem terenu i przewidzianą infrastrukturą techniczną, a także uzyskanie odbiorów częściowych (warunkowych) pozwalających na użytkowanie segmentu A budynku, w tym uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. Następnie wyłączeniu z użytkowania istniejącego budynku szatniowo - sanitarnego i jego rozbiórka wraz z odcięciem istniejących przyłączy (w uzgodnieniu z gestorami sieci) oraz dokończenie budowy tj. budowa segmentu B i uzyskanie odbiorów końcowych inwestycji. 7) W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi przeniesienie dwóch kontenerów systemowych opisanych w Projekcie rozbiórki na miejsce wskazane przez Zamawiającego w obrębie kompleksu sportowego przy ul. Łaskiej 90, a także przeniesienie istniejącego wyposażenia obiektu w miejsce wskazane przez Zamawiającego w obrębie Miasta Zduńska Wola. 8) Proces realizacji zadania należy przeprowadzić w taki sposób, aby nie powodować zamknięcia obiektu Stadionu Miejskiego, lub jeśli to konieczne ograniczyć ten czas do minimum. Wszelkie przerwy w funkcjonowaniu kompleksu, etapy budowy, kolejność prac oraz sposób ich prowadzenia, metodyka zabezpieczenia terenu budowy oraz terminy rozpoczęcia poszczególnych robót będą uzgadniane z Biurem Edukacji i Sportu oraz Biurem Rozwoju i Inwestycji Urzędu Miasta Zduńska Wola. Kierownik budowy jest odpowiedzialny za prowadzenie w tej kwestii dialogu z przedstawicielami magistratu oraz Inspektorami nadzoru. 9) Dokumenty stanowiące podstawę wykonania: decyzja o pozwoleniu na budowę znak: AB.6740.1.486.2017 z dnia 17 stycznia 2018 r., decyzja o pozwoleniu na rozbiórkę znak: AB.6741.25.2017 z dnia 18 grudnia 2017 r., zgłoszenie zamiaru wykonania robót budowlanych budowy przyłącza kanalizacji deszczowej znak: AB.6743.1.597.2017 z dnia 14.12.2017 r., decyzja o zezwoleniu na usunięcie drzew znak: SR.6120.64.2017 z dnia 21.03.2018 r. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie zgłoszenie robót polegających na wykonaniu przyłącza wodociągowego i kanalizacji sanitarnej do MPWiK w Zduńskiej Woli Sp. z o.o. 10) Wykonawca zadania dokona wycinki drzew oraz wykona nasadzenia zastępcze na działkach wskazanych przez Zamawiającego, zgodnie z decyzją z dnia 19.03.2018 r. oraz dostarczy wszelkie niezbędne dokumenty konieczne do zgłoszenia i odbioru nasadzeń przez Wdział Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa Starostwa Wykonawcy w roku 2018 nie może przekroczyć kwoty zabezpieczonej w budżecie Miasta Zduńska Wola na ten rok – w przypadku przedstawienia harmonogramu rzeczowo - finansowego przekraczającego założone w Wieloletniej Prognozie Finansowej środki, Wykonawca zobowiązany będzie do skorygowania zgodnie z uwagami Zamawiającego. Harmonogram rzeczowo – finansowy musi być dostosowany do środków finansowych ujętych w Wieloletniej Prognozie Finansowej na poszczególne lata 2018 – 2019. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia i dostarczenia Zamawiającemu kosztorysu ofertowego uproszczonego i harmonogramu rzeczowo –terminowo -finansowego w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy na wykonanie robót budowlanych. 19) Harmonogram rzeczowo-terminowo-finansowy, uwzględni wykonanie wszystkich robót objętych przedmiotem zamówienia. Harmonogram musi zawierać wszelkie koszty składające się na cenę oferty, niezbędne do zrealizowania zamówienia z ich podziałem na poszczególne elementy, które mogą stanowić osobny element odbioru częściowego z uwzględnieniem terminów realizacji każdego z tych elementów. 20) Wykonawca przedstawi Zamawiającemu wszelkie dokumenty niezbędne do rozliczenia inwestycji zgodnie z klasyfikacją środków trwałych – z jednoczesnym sklasyfikowaniem tych środków w formie odrębnych zestawień dla kosztów kwalifikowanych i niekwalifikowanych. 21) Odpowiedzialność Wykonawcy za wady rozszerza się w ten sposób, że okres rękojmi za wady odpowiada terminowi gwarancji i biegnie od daty skutecznie zakończonego odbioru końcowego. 22) Materiały i wyroby użyte do wykonania przedmiotu zamówienia, winne spełniać wymogi określone w przepisach prawa polskiego (posiadają aprobaty techniczne, certyfikaty, deklarację zgodności, atesty lub świadectwa ITB dopuszczające stosowanie ich w obiektach użyteczności publicznej). 23) Jeżeli w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót stanowiących załączniki do SIWZ użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w wyżej wymienionej dokumentacji - w zakresie wskazanych norm/aprobat/specyfikacji technicznych/systemów odniesienia, pod warunkiem spełnienia tych samych lub lepszych właściwości technicznych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymogi określone przez Zamawiającego i wyspecyfikować w ofercie równoważne rozwiązania. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania, oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne. Celem opisu rozwiązań równoważnych Zamawiający zamieszcza Opis równoważności stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. 24) Wszelkie użyte w tekście nazwy własne nie oznaczają konieczności zastosowania konkretnego produktu, a jedynie stanowią odniesienie do minimalnego, wymaganego przez Zamawiającego poziomu jakości, parametrów technicznych bądź standardu estetycznego i mogą zostać zastąpione przez dowolny produkt lub materiał o cechach odpowiadających lub przewyższających przywołany przykład. 25) W ramach realizacji umowy Wykonawca zobowiązany jest do przyjęcia na siebie obowiązków wytwórcy odpadów i prowadzenie gospodarki odpadami. Wykonawca ponosi koszty ewentualnej utylizacji. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: specyfikacjach technicznych, dokumentacji projektowej oraz przedmiarach robót . Przedłożone przedmiary robót mogą być nieszczegółowe i mają charakter orientacyjny, należy uwzględnić wszystkie nieujęte do przedmiaru elementy wynikające z projektu lub nieuwzględnione w projekcie, a niezbędne do prawidłowego wykonania zadania. 3. Termin gwarancji na wykonane roboty oraz zastosowane materiały minimum 5 lat. 4. Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę: Zamawiający wymaga, by czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlano- montażowych objętych zakresem umowy, tj.: 1) roboty ziemne, 2) roboty fundamentowe, 3) roboty murowe, 4) roboty stropowe, 5) roboty wykończeniowe, 6) roboty dekarskie, 7) roboty dociepleniowe, 8) roboty instalacyjne, o ile nie będą wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, były wykonywane przez osoby zatrudnione (przez Wykonawcę lub podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 100 000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Uwaga! Wadium wnoszone w poręczeniach, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w pkt 2 ppkt 5), należy zdeponować przed upływem terminu składania ofert w Kasie Urzędu Miasta Zduńska Wola (budynek nr 4, parter, pokój nr 411). Z treści tych dokumentów musi wynikać bezwarunkowe, (na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. Wyżej wymienione gwarancje i poręczenia nie mogą wprowadzać żadnych dodatkowych warunków merytorycznych. Ponadto wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, co oznacza, że dochodzenie roszczenia z tytułu zapłaty wadium nie może być utrudnione, w szczególności poprzez rozumienie terminu, w którym żądanie zapłaty Zamawiającego powinno dotrzeć do Gwaranta lub Poręczyciela jako terminu ważności gwarancji i poręczeń. Terminu, w którym żądanie zapłaty Zamawiającego powinno dotrzeć do Gwaranta lub Poręczyciela musi dawać możliwość realnego zaspokojenia roszczeń Zamawiającego z Gwarancji lub Poręczenia w przypadku zaistnienia w terminie związania ofertą któregokolwiek z przypadków, o których mowa w art 46 ust. 4a i 5 ustawy. Termin ten musi uwzględniać w szczególności czas niezbędny na dostarczenie pisemnego żądania zapłaty Zamawiającego do Gwaranta lub Poręczyciela. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem przed upływem terminu składania ofert na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Poddębicach Nr konta 09 9263 0000 0544 0094 2005 0001. 5. Zamawiający dokona zwrotu wadium, zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy. 6. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania oferta, określony w rozdziale IX SIWZ. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy. 8. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 4 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Informacja o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (jeżeli nie wynikają one z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę do oferty), a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik — także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcę. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) należy załączyć do oferty. 4. Wykonawca, który w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu, czyli wskazać jego zakres, rodzaj, czas udzielenia, a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu. Z treści dokumentu musi jasno wynikać: a) jaki jest zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) jakiego charakteru stosunki będą łączyły Wykonawcę z innym podmiotem, d) czy podmiot, na zdolnościach, którego Wykonawca polega zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach