Gmina Paczków ogłasza przetarg
- Adres: 48370 Paczków, Rynek
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 774 316 791 , fax. 775 449 004
- Data zamieszczenia: 2018-03-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Paczków
Rynek 1
48370 Paczków, woj. opolskie
tel. 774 316 791, fax. 775 449 004
REGON: 52937353321 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.paczkow.bip.net.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa i przebudowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Gościcach na działkach nr 215/1,215/3, 492/3 powyżej stanu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Szczegółowy zakres robót zawiera : 1. Wykonanie ścian zewnętrznych i wewnętrznych, kominów oraz stropodachu, (Zamawiający dostarczy 1000 sztuk pustaka ceramicznego.) 2. Wykonanie nadproży, podciągów i wieńców żelbetowych, 3. Ocieplenie stropodachu i ścian budynku styropianem z wykonaniem wyprawy z tynku cienkowarstwowego, 4. Wykonanie instalacji wewnętrznej wodociągowej, kanalizacyjnej, elektrycznej oraz c.o., przyłącz kanalizacji sanitarnej do lokalnego szamba, 5. Ułożenie płytek ceramicznych i armatury sanitarnej, 6. Montaż stolarki okiennej i podokienników, montaż stolarki drzwiowej oraz montaż wrót stalowych garażowych, 7. Roboty tynkarskie, malarskie i wykończeniowe, 8. Przebudowa zasilania napowietrznego niskiego napięcia z uzyskaniem stosownych pozwoleń oraz uzgodnień, zgodnie z dokumentacją projektową zatwierdzoną decyzją pozwolenia na budowę nr 301/17 z dnia 11.05.2017 r. Szczegółowy zakres robót i ich ilość określają następujące dokumenty stanowiące załącznik do SIWZ: 1) dokumentacja projektowa 2) przedmiar robót, 3) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 6.000,00 złotych. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego, tj.: 97 9588 0004 1720 0000 2000 0030. Na dowodzie wpłaty należy zaznaczyć, jakiego zadania wadium dotyczy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Weryfikacja spełnienia tego warunku dokonywana będzie w oparciu o załączone oświadczenie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Dowód wniesienia wadium wraz ze wskazaniem rachunku bankowego, na który Zamawiający winien zwrócić wadium (w przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej). 2.Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy). 3.Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (jeżeli dotyczy) 3.a) W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. 3.b) W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp). 4. Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Przebudowa pomieszczeń zaplecza dawnej Sali Wypoczynkowej w Pawilonie J w Specjalistycznym Szpitalu im. Ks. Biskupa Józefa Nathana w Branicach ”
Dodano: 2024-04-12 - ZAGOSPODAROWANIE POMIESZCZEŃ PO BYŁYM ZAZ NA PARTERZE PAWILONU J Z PRZEZNACZENIEM NA HOL I SALĘ WYPOCZYNKOWĄ – część II
Dodano: 2024-01-24 - Budowa hali sportowej w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Strzelcach Op. oraz Remont kompleksu sportowego ORLIK 2012 przy Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Strzelcach Op.
Dodano: 2023-09-29 - Budowa hali sportowej w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Strzelcach Op. oraz Remont kompleksu sportowego ORLIK 2012 przy Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Strzelcach Op.
Dodano: 2023-06-29 - Przebudowa świetlicy wiejskiej w Dobrzeniu Małym polegająca na budowie ogrodu zimowego w ramach operacji pn. Przebudowa i wyposażenie budynku świetlicy wiejskiej w Dobrzeniu Małym.
Dodano: 2023-06-28 - Przebudowa świetlicy wiejskiej w Dobrzeniu Małym polegająca na budowie ogrodu zimowego w ramach operacji pn. „ Przebudowa i wyposażenie budynku świetlicy wiejskiej w Dobrzeniu Małym”
Dodano: 2023-04-20 - Budowa wielofunkcyjnej hali
Dodano: 2022-11-28 - Wykonanie robót budowlanych na potrzeby realizacji zadania inwestycyjnego pn.; „Przebudowa pomieszczeń wraz z pierwszym wyposażeniem na potrzeby dyspozytorni medycznej”.
Dodano: 2022-09-09 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych obejmujących rozbiórkę Szpitala Tymczasowego i przywrócenie do stanu pierwotnego obiektu CWK w Opolu przy ul. Wrocławskiej 158 wraz z przyległym terenem
Dodano: 2022-08-31 - Budowa domu przedpogrzebowego na cmentarzu komunalnym przy ul. Gogolińskiej w Strzelcach Opolskich
Dodano: 2022-08-13