Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Bydgoszczy ogłasza przetarg
- Adres: 85031 Bydgoszcz, ul. Kujawska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 523 729 931 , fax. 523 729 931
- Data zamieszczenia: 2018-05-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Bydgoszczy
ul. Kujawska 4
85031 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 523 729 931, fax. 523 729 931
REGON: 29384100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwisbydgoszcz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inspekcja sanitarna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa chromatografu cieczowego UHPLC dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Bydgoszczy - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: „Rozbudowa chromatografu cieczowego UHPLC dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Bydgoszczy”. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby urządzeń został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, który stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Do obowiązku Wykonawcy należało będzie: 1) uzgodnienie dnia dostawy z pracownikiem działu laboratoryjnego, 2) dostawa przedmiotu umowy do WSSE w Bydgoszczy, ul. Kujawska 4, 85-031 Bydgoszcz, do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego. 3) instalacja – rozumiana jako rozpakowanie, montaż urządzenia, podłączenie do mediów oraz uruchomienie i sprawdzenie poprawności jego działania. 4) przeprowadzenie instruktażu w zakresie obsługi urządzenia oraz cyklu szkoleń zgodnie z Formularzem wymaganych warunków technicznych. 5) wywiezienie i utylizacja opakowań, o ile Zamawiający nie postanowi inaczej. Zamawiający nie ma obowiązku przechowywania oryginalnych opakowań po dostarczonym przedmiocie umowy. 6) przekazanie przedmiotu zamówienia Zamawiającemu (Użytkownikowi), potwierdzone protokołem odbioru. W odbiorze uczestniczyć będzie przedstawiciel Działu laboratoryjnego lub osoby upoważnione do odbioru w zakresie merytorycznym przedmiotu umowy. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, zgodnie z art. 39 ustawy, o wartości zamówienia poniżej równowartości kwoty określonej w przepisach wykonawczych wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy. Zamawiający jednocześnie wyjaśnia, że w prowadzonym postępowaniu, w oparciu o art. 24 aa ust. 1 ustawy, najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca powinien zapoznać się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia zwaną dalej „SIWZ”. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38432200-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: INFORMACJE DOTYCZĄCE WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA – KONSORCJUM 1. Wykonawcy tworzący konsorcjum, ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika, zwanego dalej „Liderem”, do reprezentowania w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. 2. W przypadku wyboru przez Zamawiającego oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający, zgodnie z art. 23 ust. 4 ustawy, może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 3. Oferta konsorcjum musi być podpisana i oznaczona w taki sposób (podpisy uprawomocnionych przedstawicieli i pieczęcie wszystkich firm wchodzących w skład konsorcjum), by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty wchodzące w skład konsorcjum. 4. W przypadku gdy Wykonawcą będzie więcej niż jeden podmiot, wynagrodzenie należne Wykonawcy wpłacone będzie na konto podmiotu („Lidera”), wskazanego wspólnie przez podmioty występujące jako Wykonawca. Wskazanie lidera będzie określone w formie pisemnego upoważnienia stanowiącego załącznik do umowy, w którym wszystkie występujące podmioty jako Wykonawca upoważnia Lidera do dokonywania wszelkich rozliczeń z Zamawiającym oraz wskazania rachunku, na który zapłata ma nastąpić. Upoważnienie to nie może być odwołane w okresie obowiązywania umowy. Wykonawca wyraża zgodę na dokonanie przez Zamawiającego zapłaty wynagrodzenia lub jego części zgodnie z wystawioną przez Lidera fakturą, na rachunek w niej wskazany oraz oświadcza, iż zapłata dokonana w powyższy sposób zwalnia Zamawiającego z długu wobec Wykonawcy. 5. Postanowienia dotyczące oświadczeń i dokumentów wymaganych w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale IX stosuje się odpowiednio do każdego z członków konsorcjum oddzielnie. XI. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYKONAWCÓW BĘDĄCYCH SPÓŁKĄ CYWILNĄ Oświadczenie, o którym mowa w rozdziale IX ust. 1 i 2 SIWZ, składa każdy wspólnik spółki cywilnej, z zastrzeżeniem, że dokument ten winien potwierdzić brak podstaw wykluczenia z postępowania w zakresie, w którym Wykonawca zobowiązany jest wykazać brak podstaw wykluczenia z postępowania oraz potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy wspólnik spółki cywilnej wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. XII. PODWYKONAWCY, KTÓRZY BĘDĄ BRALI UDZIAŁ W REALIZACJI ZAMÓWIENIA 1. Wykonawca może polegać na zasobach podwykonawców, którym zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, z zastrzeżeniem, że powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. 2. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną