Zespół Szkół Ogólnokształcących ogłasza przetarg
- Adres: 32090 Słomniki, Os. Świerczewskiego
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 388 11 25 , fax. 12 388 00 60
- Data zamieszczenia: 2018-04-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ogólnokształcących
Os. Świerczewskiego 2
32090 Słomniki, woj. małopolskie
tel. 12 388 11 25, fax. 12 388 00 60
REGON: 35120535100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Słomnikach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
A. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa istniejących otworów drzwiowych budynku oraz rozbudowa budynku szkoły o wiatrołap wraz z instalacjami oraz budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych na działce nr ewid. 640/4 przy ulicy św. Jana Pawła II 2. Zakres zadania obejmuje: roboty rozbiórkowe i przygotowawcze zabezpieczenie kolidujących kabli energetycznych –zgodnie z pismem z Tauron Dystrybucja roboty stanu surowego ( roboty ziemne, fundamentowe, murowe, izolacje, stropy, pokrycie dachu, rynny i rury spustowe) montaż stolarki okiennej i drzwiowej montaż klapy oddymiającej roboty wykończeniowe roboty elewacyjne roboty brukarskie wykonanie instalacji montaż centrali oddymiającej z okablowaniem obsługa geodezyjna w czasie budowy i wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie inwestycji w oparciu o uzyskane od Zamawiającego pełnomocnictwo Inwestycja będzie realizowana zgodnie z projektem zatwierdzonym decyzją pozwolenia na budowę znak: AB.V.1.1106.2016 z dnia 14.10.2016 roku B. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają dokumentacje oraz przedmiary robót. Rozliczenie nastąpi na podstawie wynagrodzenia ryczałtowego. O wynagrodzeniu ryczałtowym mowa jest w art. 632 § 1 ustawy - Kodeks cywilny, zgodnie z którym w sytuacji, gdy strony umówiły się na zasady rozliczenia ryczałtowego, wykonawca nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć zakresu robót. C. Nomenklatura wg CPV 45000000-7 Roboty budowlane 45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45420000-7 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych D. Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe) mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie sporządzonego opisu przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia określono poprzez wskazanie obiektywnych cech technicznych jakościowych oraz standardów, dla których określenia dopuszcza się wskazanie przykładowych znaków towarowych. E. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1. Zamawiający, stosownie do treści art. 29 ust. 3a Pzp, wymaga zatrudnienia przy realizacji zmówienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, co najmniej przez okres realizowanego przez niego zamówienia, osób wykonujących czynności uwzględnione w przedmiarach robót stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ w zakresie: roboty rozbiórkowe i przygotowawcze roboty stanu surowego ( roboty ziemne, fundamentowe, murowe, izolacje, stropy, pokrycie dachu, rynny i rury spustowe) montaż stolarki okiennej i drzwiowych montaż klapy oddymiającej roboty wykończeniowe roboty elewacyjne 2. Obowiązek ten dotyczy również Podwykonawców – Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. 3. Na potwierdzenie powyższego wymaga się, aby Wykonawca lub Podwykonawca w terminie do 5 dni od dnia podpisania umowy przedłożył Zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę, wraz ze wskazaniem czynności jakie będą oni wykonywać. W przypadku zmian osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia Wykonawca lub Podwykonawca obowiązany jest przedstawić Zamawiającemu uaktualnienie wykazu. 4. Wykonawca lub Podwykonawca zatrudni osoby te na okres od rozpoczęcia do końca upływu terminu realizacji zamówienia; w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca jest obowiązany do zatrudnienia na to miejsce inną osobę. 5. Powyższe wymaganie nie dotyczy czynności wykonywanych przez osobę/y prowadzącą/e jednoosobową działalność gospodarczą. 6. Czynności nadzoru nad wykonywaniem przedmiotowych prac realizowane przez personel Wykonawcy nie podlegają rygorowi zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 7. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudniania na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności. Zamawiający ma prawo w szczególności do: a) kontroli zgodności przedstawionego przez Wykonawcę/Podwykonawcę wykazu osób z osobami faktycznie wykonującymi czynności na miejscu prowadzenia robót, b) żądania przedłożenia dokumentów potwierdzających objęcie ubezpieczeniem i opłacenie składek do wglądu poświadczonej za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopii umów o pracę zawartych przez Wykonawcę/Podwykonawcę wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony (kopia umowy o pracę powinna zostać zanonimizowana, w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych), c) żądania przedłożenia zaświadczenia właściwego oddziału ZUS, potwierdzającego opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy. 8. W przypadku stwierdzenia wykonywania czynności, dla których zastrzeżony został wymóg wykonywania ich w oparciu o umowę o pracę, przez osoby nie wskazane w wykazie, o którym mowa w ust. 3 niniejszego Rozdziału lub w przypadku wykonywania tych czynności na innej podstawie niż umowa o pracę, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 500 zł za każde takie zdarzenie. 9. W przypadku nieprzedłożenia przez Wykonawcę wykazu, o którym mowa w ust. 3 niniejszego Rozdziału, w terminie 14 dni od dnia złożenia żądania przez Zamawiającego, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 500 zł za każde takie zdarzenie. 10. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa przejścia dla pieszych na skrzyżowaniu ul. Krasickiego z ul. Orawską
Dodano: 2024-04-23 - Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko ORLIK 2012" w Jazowsku i Łącku - MODERNIZACJA OGRODZENIA BOISKA ORLIK W JAZOWSKU
Dodano: 2024-04-22 - Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko ORLIK 2012" w Jazowsku i Łącku - MODERNIZACJA OGRODZENIA BOISKA ORLIK W JAZOWSKU
Dodano: 2024-04-22 - termomodernizacja w budynku zabytkowym gmachu głównego Narodowego Starego Teatru przy pl. Szczepańskim 1/ul. Jagiellońskiej 3 – etap 2. wymiana stolarki okiennej
Dodano: 2024-04-22 - „Remont drogi wewnętrznej zlokalizowanej na dz. ew. nr 300 w Andrzejówce”
Dodano: 2024-04-22 - Wykonanie instalacji elektrycznych oraz fotowoltaiki w budynku mieszkalnym wielorodzinnym Segment A przy ulicy Czecha
Dodano: 2024-04-22 - Remont lokali mieszkalnych – pustostanów znajdujących się w Tarnowie zarządzanych przez MZB
Dodano: 2024-04-19 - Budowa tężni solankowej wraz z przyłączem wodociągowym, instalacją wodociągową, elektryczną i technologiczną solanki oraz zagospodarowanie terenu przy ul. Padniewskiego w Krakowie
Dodano: 2024-04-19 - Remont lokali mieszkalnych – pustostanów znajdujących się w Tarnowie zarządzanych przez MZB
Dodano: 2024-04-19 - Rozszczelnienie placu z wykorzystaniem wód opadowych i zielono niebieskiej infrastruktury wraz z przebudową pawilonów rozbudową zadaszeń i infrastrukturą towarzyszącą w ramach modernizacji Targowiska
Dodano: 2024-04-19