Przetargi.pl
Rozbudowa budynku PSP nr 33 przy ul. Kolberga

Gmina Miasta Radomia ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. Jana Kilińskiego 30
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 3620471 , fax. 048 3620532
  • Data zamieszczenia: 2016-04-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Radomia
    ul. Jana Kilińskiego 30 30
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 048 3620471, fax. 048 3620532
    REGON: 67022345100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.radom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa budynku PSP nr 33 przy ul. Kolberga
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i rozbudowa PSP nr 33 przy ul. Kolberga 5 w Radomiu o salę gimnastyczną, część dydaktyczną, segment żywieniowy oraz budowę boiska wielofunkcyjnego wraz z zagospodarowaniem terenu. 2.1. Zakres robót składających się na przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Roboty rozbiórkowe - budynki jednokondygnacyjne sali gimnastycznej i łącznika w kształcie litery L, wykonane w technologii tradycyjnej murowanej. Część budynków przeznaczonych do rozbiórki: - pow. użytk. - ok. 532,15 m2; - kubatura - ok. 2.936 m3; - wys. ok. 7,80m; szer. ok. 23,40m; dług. ok. 33,20 m. wraz z demontażem istniejącej inst.: elektrycznej i wod-kan i c.o.; 2) Kompleksową rozbudowę budynku PSP nr 33: - budynek dwukondygnacyjny, wykonany w technologii murowano-żelbetowej wylewanej; - pow. zabudowy - ok. 1.571,04 m2, - pow. użytkowa - ok. 2.097,01 m2, - kubatura - ok. 13.603,25 m3. Części rozbudowywana to blok: - sportowy z podłogą sportową systemową na legarach o nawierzchni drewnianej; - żywieniowy okładziny ścienne zgodnie z opisem (Projekt wykonawczy) oraz alternatywa z płytek glazura a na podłogach gress; - dydaktyczny; - kompleksowe wykonanie wszystkich instalacji wewnętrznych wraz z przyłączami zewnętrznymi; 3) Wykonanie boiska zewn. o nawierzchni syntetycznej (24x44m) wraz z infrastrukturą do gry w: w piłkę ręczną (44x24) - 1 szt.; koszykówkę (24x15) - 2 szt. (w poprzek dużego boiska); siatkówkę (18x9) - 1 szt.; tenisa (12,8x23,8) - szt. 1. a) Podbudowa przepuszczalna: - geowłoknina separacyjno-filtracyjna - piasek zagęszczony - grubość warstwy 15 cm, - kruszywo kamienne - zaklinowane i zagęszczone (frakcji 32 - 63 mm) - grubość warstwy 14 cm, - kruszywo kamienne - zaklinowane i zagęszczone (frakcji 5 - 31,5 mm) - grubość warstwy 6 cm, - miał kamienny (frakcji 1 - 5 mm) - grubość warstwy 3 cm, - podkład elastyczny mineralno-syntetyczny ET przepuszczalny dla wody - grubość warstwy 3,5 cm b) Nawierzchnia poliuretanowa typu EPDM o parametrach: - grubość całkowita - minimum 13 mm, - przepuszczalna dla wody, - jednorodna, jednowarstwowa, (bez zastosowania natrysku). 4) zagospodarowanie terenu zewnętrznego polegające na wykonaniu dróg dojazdowych, chodników, miejsc postojowych; oświetlenie, ogrodzenie terenu; śmietnika, oraz terenów zieleni: posiania traw; usunięcie karpin ok. 25 szt. oraz nasadzenia krzewów. UWAGA: Zamawiający informuje, iż limit finansowy na rok 2016 nie przekracza kwoty 780.000 złotych. Limit ten może ulec zwiększeniu w związku z procedurą pozyskania środków zewnętrznych na sfinansowanie przedmiotu umowy lub dokonaniem zmian w budżecie Gminy Miasta Radomia w zakresie środków własnych. Ewentualna zmiana limitu finansowego nastąpi w trybie oświadczenia złożonego Wykonawcy przez Zamawiającego i nie stanowi zmiany umowy. Faktury za roboty zrealizowane w roku 2016, na kwoty przekraczające w/w limit Wykonawca składa w styczniu 2017 r. Termin płatności przedmiotowych faktu wynosi 14 dni. 2.2. W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej dokumentacją projektową, specyfikacja techniczną oraz przedmiarem robót, z zastrzeżeniem, że: 1) Węzeł cieplny: a) W wycenie robót należy uwzględnić koszty przystosowania pomieszczeń węzła w zakresie robót budowlanych adaptacyjno-wykończeniowych pomieszczeń oraz wykonania instalacji glikolowej wraz z wyposażeniem. b) W wycenie robót nie należy uwzględniać ujętego w przedmiarze wykonania przyłącza cieplnego oraz instalacji węzła c.o. wraz z wyposażeniem, który zrealizuje RADPEC S.A., zgodnie z zawartą umową przyłączeniową. Prace te RADPEC S.A. wykona w 2017r. 2) Zamawiający informuje, że w wycenie nie należy uwzględniać przewidywanej wycinki i nasadzeń drzew kolidujących z infrastrukturą techniczną. Zostanie ona dokonana odrębnie w okresie jesienno-zimowym na przełomie 2016/2017r. 3) W wycenie nie należy uwzględnić wyposażenia ruchomego sal dydaktycznych. 4) Po wykonaniu rozbiórki łącznika należy przewidzieć w terminie do 31.08.2016 ponowne spięcie Doziemną instalacją cieplną niskoparametrową z budynku szkoły z istniejącą instalacją budynku przedszkola (ul. Sienna) - Projekt Wykonawczy -Zewnętrzna Instalacja Sanitarna. 5) Segment żywieniowy: w wycenie należy uwzględnić nie ujęte w przedmiarze pełne wyposażenie wg Projektu Wykonawczego - Technologicznego (zmywalni, aneksu mycia garów; kuchni; magazynów; przygotowania wstępnego warzyw i owoców; pomieszczenia socjalnego. 6) Sala gimnastyczna: w wycenie należy uwzględnić dostarczenie i montaż siatek ochronnych okien i ścian szczytowych polipropylenowej wysokiej wytrzymałości średnicy 4,0 mm, oczka 10 cm. na dole i górze linka stalowa ocynkowana śr. 6,0 mm, o pow. ok. 750 m2. Uwaga: Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta itp. jeżeli występują w rysunkach i opisach dokumentacji technicznej, przedmiarze, specyfikacji technicznej itp. (nie są one obowiązujące dla Wykonawcy). 2.3. Prace towarzyszące, oraz roboty tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia: 1) pełna obsługa geodezyjna w trakcie realizacji zadania; 2) projekt organizacji ruchu wraz z koniecznymi uzgodnieniami; 3) uzyskanie stosownych decyzji wraz z opłatami oraz wykonanie tych decyzji na koszt wykonawcy: a) związanych z realizację robót w pobliżu urządzeń wymagających stosownych decyzji; b) związanych z organizacją ruchu i zajęciem pasa drogowego (umieszczeniem urządzeń w w/w pasie); c) innych - niezbędnych przy realizacji zadania. 4) organizacja i zabezpieczenie placu budowy; 5) uporządkowanie terenu po budowie, 6) sporządzenie świadectwa charakterystyki energetycznej nowo budowanego budynku; 7) sporządzenie planu ewakuacji dla realizowanego obiektu i wyposażenie w oznakowanie p.poż. oraz w sprzęt gaśniczy, 8) uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie, oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną. 2.3a. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania (w ramach otrzymanego wynagrodzenia) i umieszczenia następujących tablic informacyjno-promocyjnych: - 1 tablicy informacyjnej o wymiarach ok. 150x100 cm, eksponowanej w czasie całego okresu w którym wykonywane są roboty (w/w tablica musi zawierać następujące informacje: nazwa inwestycji, termin realizacji, nazwa inwestora, nazwa wykonawcy, źródło finansowania, logo Miasta Radomia), - 1 tablicy pamiątkowej po zakończeniu robót (przed odbiorem końcowym), o wymiarach ok. 70x50 cm (lub ok. 30x20cm w przypadku ograniczeń technicznych). Przedmiotowa tablica musi zawierać następujące informacje: nazwa inwestora, wartość inwestycji, źródło finansowania, termin zakończenia prac, logo Miasta Radomia. Tablice winny być umieszczone w widocznym miejscu i wykonane z materiałów trwałych, odpornych na działania atmosferyczne. W szczególności tablica pamiątkowa musi być wykonana z materiałów zapewniających wieloletnią trwałość. Wzór tablic (dokładnych treści zamieszczonych na tablicach) musi być zaakceptowany przez inwestora. Wykonawca powinien uwzględnić koszt wykonania i umieszczenia tablic w cenie ofertowej. 2.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia w/w zakresu zamówienia, zgodnie z ustawą Pzp. 2.5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres min. 3 lat
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452142002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 140.000,00 (słownie: sto czterdzieści tysięcy 00/100) złotych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres udzielonej gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.radom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach