Gmina Oborniki ogłasza przetarg
- Adres: 64600 Oborniki, Piłsudskiego
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 6559100 , fax. 061 6559101
- Data zamieszczenia: 2018-01-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Oborniki
Piłsudskiego 76
64600 Oborniki, woj. wielkopolskie
tel. 61 6559100, fax. 061 6559101
REGON: 631258804 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.oborniki.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa budynku Przedszkola nr 1 „Bajeczka” przy ul. Droga Leśna 29 w Obornikach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa budynku Przedszkola nr 1 „Bajeczka” przy ul. Droga Leśna 29 w Obornikach wykonywana w ramach formuły „zaprojektuj – wybuduj”. Przedmiot zamówienia obejmuje: - wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę, - wykonanie robót budowlanych na podstawie sporządzonej i uzgodnionej z Zamawiającym dokumentacji projektowej, - pełnienie kompleksowego nadzoru autorskiego jednostki projektowej nad realizacją zamówienia. - uzyskanie wymaganych decyzji i pozwoleń w tym ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. Dane istniejącego budynku: - powierzchnia zabudowy: 657,5 m2, - powierzchnia użytkowa budynku: 1489,90 m2, - kubatura budynku: 4965,00 m3. Rozbudowa budynku ma na celu rozszerzenie działalności przedszkola i powiększenie jego bazy o 4 dodatkowe pełne oddziały (na 25 dzieci każdy). Oddziały te planuje się usytuować na dwóch kondygnacjach budynku. W obecnym budynku przedszkola funkcjonuje 5 pełnych oddziałów przedszkolnych oraz jeden niepełny uruchomiony po adaptacji części pomieszczeń komunikacji i pomieszczeń gospodarczych. Budynek o dwóch kondygnacjach nadziemnych, podpiwniczony, wzniesiony w konstrukcji tradycyjnej – ściany murowane, strop i stropodach żelbetowy (płyty stropowe), dach płaski niewentylowany, kryty papą, fundamenty żelbetowe, ściany murowane z pustaków betonowych grubości 38 cm, stropy żelbetowe prefabrykowane, kanałowe, posadzki gresowe i pokryte wykładzinami, klatki schodowe żelbetowe, wylewane, stolarka drewniana. Budynek wyposażony jest w przyłącza i instalacje: wodociągowo–kanalizacyjną, c.o. zasilaną z kotłowni zewnętrznej, elektryczną, telefoniczną, komputerową z Internetem i odgromową. W budynku oprócz sal zajęć znajdują się pomieszczenia administracji, zespół kuchenny (kuchnia z zapleczem wstępnego przygotowania i magazyny), pomieszczenia gospodarcze, techniczne i powierzchnie komunikacji ogólnej. Przy salach zajęć znajdują się pomieszczenia sanitarne dla dzieci. W 2012 roku budynek poddany został termomodernizacji w ramach której ocieplono elewacje i dach, nadano elewacji nowa kolorystykę, opierzenia, parapety zewnętrzne i orynnowanie. Inwestycja obejmuje rozbudowę, która ma na celu uzyskanie powierzchni niezbędnych do utworzenia 4 dodatkowych oddziałów przedszkolnych (dla 100 dzieci). Zamierza się wybudować nowy budynek 2-kondygnacyjny, niepodpiwniczony, o dachu płaskim. Nową część planuje się połączyć z istniejącym budynkiem komunikacją ogólną w poziomie parteru – ściany stykowe i projektowanie przejście do budynku nowego w miejscu funkcjonującym obecnie jako sala zajęć uzupełniająca. Forma nowej części powinna być spójna architektonicznie z istniejącym budynkiem. Zakres robót budowlanych w obiektach istniejących ma na celu stworzenie nowej aranżacji funkcjonalnej oraz podniesienie wartości użytkowej i technicznej elementów adaptowanych dla funkcjonalnego połączenia budynku po rozbudowie. Należy wykorzystać istniejące przyłącza wodociągowe, ciepłownicze, elektryczne i teletechniczne a w szczególnych przypadkach należy wykorzystać nowe przyłącze. Rozbudowaną część należy podłączyć wewnętrznymi liniami zasilania. W ramach przedsięwzięcia należy wykonać min. 450 m2 powierzchni użytkowych, w tym należy zaprojektować i wybudować następujące pomieszczenia: 1. Parter: – sala oddziałowa I - pow. min. 67,00 m2 – sala oddziałowa II - pow. min. 67,00 m2 – sanitariaty dla dzieci - pow. min. 10,00 m2 – sanitariaty dla dzieci - pow. min. 10,00 m2 – magazynek na leżaki oddziału I - pow. min. 4,00 m2 – magazynek na leżaki oddziału II - pow. min. 4,00 m2 – szatnia dla oddziału I - pow. min. 6,50 m2 – 12,50m2 – szatnia dla oddziału II - pow. min. 6,50 m2 – 12,50m2 – szatnia dla oddziału III - pow. min. 6,50 m2 – 12,50m2 – szatnia dla oddziału IV - pow. min. 6,50 m2 – 12,50m2 – powierzchnie komunikacji ogólnej - pow. min. 35,00 m2 – klatka schodowa – parametry zgodne z warunkami technicznymi 2. Pietro: – sala oddziałowa III - pow. min. 67,00 m2 – sala oddziałowa IV - pow. min. 67,00 m2 – sanitariaty dla dzieci - pow. min. 10,00 m2 – sanitariaty dla dzieci - pow. min. 10,00 m2 – magazynek na leżaki oddziału - pow. min. 4,00 m2 – magazynek na leżaki oddziału - pow. min. 4,00 m2 – toaleta dla personelu - pow. min. 3,60 m2 – pomieszczenie porządkowe - pow. min. 3,60 m2 – komunikacja ogólna - 16,00 m2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Programie Funkcjonalno-Użytkowym / Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz innych dokumentów składanych przez wykonawcę do oferty: 1) Formularz ofertowy (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 IDW). 2) (jeżeli dotyczy) Zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku, gdy wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 IDW) lub inne dokumenty udowadniające, że wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów tj. zawierające następujące informacje: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3) (jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w przypadku składania oferty wspólnej lub gdy reprezentant wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa). 2. Oświadczenie przekazywane przez wykonawcę w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacji z otwarcia ofert): 1) Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 IDW).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Naprawa i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Zdrojowa Góra w 2024 roku
Dodano: 2024-03-27 - Budowa nawierzchni z asfaltu oraz nawierzchni z kostki brukowej na terenie miasta i gminy Wronki
Dodano: 2024-03-27 - Budowa boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Nowym Belęcinie
Dodano: 2024-03-26 - Zagospodarowanie plaży w Ślesinie
Dodano: 2024-03-26 - Przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przebudową sieci wodociągowej w Wiktorowie oraz budową zbiornika retencyjnego o pojemności min. 100m3 w Siekierkach Wielkich -formuła zaprojektuj/wybuduj
Dodano: 2024-03-25 - Przebudowa drogi powiatowej nr 2053P Nieczajna – Kowalewko
Dodano: 2024-03-24 - „Budowa ul. Świerkowej w Nowym Tomyślu”
Dodano: 2024-03-21 - Przebudowa, zaadaptowanie i wyposażenie pomieszczeń na pokoje biurowe w budynku Ośrodka Pomocy Społecznej w Kościanie przy ul. Szczepanowskiego 1.
Dodano: 2024-03-21 - Remont odcinkowy dróg powiatowych na terenie Powiatu Obornickiego
Dodano: 2024-03-20 - Przebudowa drogi w zakresie budowy oświetlenia przejść dla pieszych oraz sygnalizacji świetlnej w miejscowości Pobiedziska
Dodano: 2024-03-20